Jump to content
Plamen-CRV

Acura RDX – Втора генерация

Recommended Posts

Дойде първия сняг и лед. 

RDX втора генерация няма SH-AWD, снабден е с "All Wheel Drive with Intelligent Control". Бих каал, че тази система си свърши отлично работата при потегляне на заледен баир. Дори не присветна индикацията на таблото.

Тази сутрин тръгвайки за работа гледам съседите стържат лед от стъклата. Викам си "сега и стъргалка не съм взел, карай...". Запалих колата и нацъках всички копчета що има иобразен реотан (подгрев на предно стъкло и подгрев на задно+огледала). Слязах да чистя снега и след 2-3 минути с изненада установих че леда на предното стъкло не толкова страшен. Топеше се сякаш има някакъв подгрев в самото стъкло. На предишните ми коли такъв лед започваше да се топи след 10-на минути работа на двигателя и то полека лека от доло на горе.

20231208_075751.thumb.jpg.6b22d8bbae9d3f53ed9f89abf5b8c68a.jpg

Та се замислих... Имали или няма ел. подгрев на предно стъкло.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами - вгледай се. Би трябвало да се виждат нишките, макар и доста трудно.

Съдейки по снимката е размразена цялата площ, а не като от духалките на предно стъкло, но пък чистачките са още в сняг, а обичайно и там има пътечки, дори повечето зимни пакети само там слагат. Хонда / Акура обаче са друга бира и може инак да са го измислили.

В моето няма нищо, но се топи бързо от духалките - в редките случай когато колата нощува извън гаража. Тея V6 мотори брЪже загряват.

Греят ли ти огледалата първите няколко минути? Там (поне при мен) е с течност.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, ceco_accord написа:

Греят ли ти огледалата първите няколко минути? Там (поне при мен) е с течност.

Ще им обърна внимание.

До сега съм ги намирал най много с конденз и съм ги забърсвал за по-бърз ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.12.2023 г. at 10:05, Plamen-CRV написа:

Та се замислих... Имали или няма ел. подгрев на предно стъкло.

За да не заблуждавам колегите, докладвам. Определено няма подгрев.

 

20231222_075351.thumb.jpg.ea19bc60dfb3cac07b5702385112bd46.jpg

Отговарям и на @ceco_accord. Огледалата греят само ако "им кажа". Нямат функция за автоматично включване.

s-l1600.thumb.jpg.6ad3f013de400185f836f02fc515559a.jpg

Така изглежда задната страна. Мисля, че е с реотан, а не с течност както при Legend.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, като заговорихте за огледалата да споделя нещо за моите. Имат доста голям луфт и се прибират ръчно като ги натиснеш. При вас така ли е? Когато са прибрани лифта го няма. Имат ли за стягане нещо? Гледам, че под огледало има една малка дупчица в която не мога да разбера какво има, някой знае ли? Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моите нямат ел. прибиране.

До колкото знам има модел с ел. прибиране и той се е предлагал само за Канада. Ако не се лъжа е "Адванс" при фейслифта.

Редактирано от Plamen-CRV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете ли са с луфт и огледалата сваляни ли са при някакъв ремонт? Ако изглежда извадено от основата,  може държача на пружината за напрежение да е счупен и ще трябва да се разглоби.

 

Качи снимка на луфта, при мен изглеждат така разгънати и прибрани:

 

viber_image_2024-03-09_12-12-35-889.jpg

viber_image_2024-03-09_12-12-35-755.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, megamind написа:

И двете ли са с луфт и огледалата сваляни ли са при някакъв ремонт? Ако изглежда извадено от основата,  може държача на пружината за напрежение да е счупен и ще трябва да се разглоби.

 

Качи снимка на луфта, при мен изглеждат така разгънати и прибрани:

 

viber_image_2024-03-09_12-12-35-889.jpg

viber_image_2024-03-09_12-12-35-755.jpg

И двете са с луфт, и не са сваляни за ремонт, така дойде колата. Явно там като са я транспортирали и са ги свивали на ръка и са ги счупили.

20240309_154826.jpg

20240309_154755.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах да спомена, че огледалата са с Ел прибиране, и се прибират, но луфта който имат ме дразни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да наистина си е дразнещо това клатене. Без да се разглоби нма как да се види дали нещо е счупено, разхлабено или износено. Ето клип как се разглобява

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, първо се извинявам ако задавам вече зададени въпроси - четох къде ли не, но инфото не е голямо. Насочил съм се към Acura RDX 3.5 бензин 2017г. Внесена от Канада, на сравнително малко км - 90к. Питането ми е този мотор надежден ли е според вас, и като цяло здрав автомобил ли е. С частите разбрах, че са предимно с доставка от щатите. 

В момента съм с Outback, тръгнах от CRv и може би заради оборудването се насочих към rdx.

Ще съм благодарен за някой и друг съвет.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. мотора е надежден като на всяка Хонда. Влага се в доста модели като:

2008–2012 Honda Accord (except V6 6MT coupe)

2010–2012 Honda Accord Crosstour / Honda Crosstour

2013–2018 Acura RDX

Не е с директна инжекция и може да се монтира обикновен газов инжекцион.

Части се намират и в Блгария. По ходовата част и окачването почти всико пасва с CR-V. 

Части си набавям от @tsonev.autofix. Това е темата

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора :)

Решил съм да я карам в Хонда в София за преглед и диагностика. Съвет към нещо на което да се обърне повече внимание?  

Ти специално къде я поддържаш?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За по-сериони ремонти я карам във Варна. Там има двама майстори на Хонда. При Дидо в кв, Левски сменях ангренажа. Други сериозни неща на см правил. За София колегите хвалят сервиа в Овча купел. Има писано в раздела за сервизи.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна се каня да пиша в темата и все не остава време.

Колата не е създавала ядове, само удоволствие от шофирането. Направих едно ходене до другия край на Блгария почти без спирки (само няколко бързи фас паузи) и не почувствах никаква умора.

Другото което ѝ се случи е да порчам модул за андроид ауто и айпъл карплей. По-глупава покупка не съм правил като изключим айфона :D

Поръчах модул за RDX и след раговор с трговеца, и пращане на снимка на мултимедията се рабра, че на мен ми трябвало за MDX понеже съм с един дисплей. Пристигна модула и се заех с монтажа.  След няколко бири всички кабели бяха свързани и дойде време за тест. Тук започна голямото псуване на китайския гений сдал тази простотия.

Модула зарабори, успешно се свърза с моя iPhone. След няколко секунди екрана изгасна. Тук проблема е в началния екран, той не се вижда и трябва на сляпо да се натиска ентър.

IMG_0575.thumb.JPG.1b64429e6805aa6995f643ef21471119.JPG

Ако не се натисне ENTER гасне. Обаче като е заредил софтуера от китайския модул няма наин да се натисне. Трябва да игася колата и да паля.

Освен това оригиналния екран се загуби и няма опция да се превключва, а там са основните настройки (сверяване на часа и други). Друга забележка е, че при разговор не ме чуваха - микрофона на колата не работеше. И това не беше всичко - камерата за заден ход също не показваше картина.  И за капак Waze не издаваше звуци.

Просто този модул не работи коректно в моята кола.
Разкачих го и обратно км Китай.

IMG_0574.thumb.JPG.bd6790da4d0e24baebb84663b37eb25d.JPG

Освен моята глупост и природата не беше благосклонна към колата. Падна градушка с големина на орех и резултата е очукан таван, преден капак и на едната врата има. За щастие няма поражения по стъклата, че трябваше да минавам по пътя на @Dimitar*

 

 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На китаеца майната му, ще намериш по-удачен, но за градушката кофти, обаче и това е поправимо.

Разпитай за добър PDR майстор, макар че мнозина пострадаха и ще падне чакане.

Но ако си петимен да се справиш сам - има инструментариум - купуваш си го и почваш.

1 х 1, ще излязат, ако не са дълбоки и няма разцепване на лака и боята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих майстор във Варна. Първо трябва да мина  оглед от вещо лице и да видим какво ще поемат. Това ми е първа щета и не знам как стават нещата в Алианц. Заведох щетата онлайн, прикачих снимки в платформата, но градушка трудно се снима без подходящо осветление. Та сега чакам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.06.2024 г. at 15:07, ceco_accord написа:

, но за градушката кофти, обаче и това е поправимо.

Разпитай за добър PDR майстор, макар че мнозина пострадаха и ще падне чакане.

За мой късмет дойдоха доста добри майстори в града и щетите са оправени.

Screenshot_40.thumb.png.62594a049df4c60a9cad633f49256006.png

По каското още нищо не са платили. Май ще сменям застрахователя.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги, от една седмица и за съм с Acura RDX фейслифта от 2018 г. Внесена е от Канада, без удари /взех я от познат на познат/. Първи впечатления: страхотен автомобил, много луксозно изпълнение, вози малко по-твърдо от строто ми FRV, а за ускорението не може да се сравнява ;). Разхода на градско в София е около 13,5, извънградско през Петрохан 8,2. Може ли информация от къде сте поръчали модула за навигацията?

viber_image_2024-10-09_19-22-43-866.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито!

Преди 1 час, iceman-sf написа:

Може ли информация от къде сте поръчали модула за навигацията?

С двата дисплея ли е или с един? Ако е изпълнение  Base е с един дисплей и няма смисъл да се занимаваш.

Това е линка https://www.aliexpress.com/item/1005005274333579.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.28.61781802Wyf63Y

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря! С двата дисплея е. И още един въпрос, понеже още се опознаваме с Acura-та: понякога когато опитам да отворя багажника от копчето на вратата, колата се заключва! Пробвах от настройките да го оправя, но не успях. Някакви идеи?

Редактирано от iceman-sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, iceman-sf написа:

понякога когато опитам да отворя багажника от копчето на вратата, колата се заключва! Пробвах от настройките да го оправя, но не успях. Някакви идеи?

Копчето за багажника не е на вратата. 

Screenshot_11.thumb.png.c060ca846e078e9723522289613f6a06.png

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

451497777_viber__2024-11-09_09-00-34-249.thumb.jpg.5c396d2ae11ca009f3727988b8ba52ef.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес установих, че не ми свети плафона. Предполагам, че момчетат дето ми оправяха градушката не са свързали някой куплунг.

Някой знае ли дали панела с бутоните за люка може да се свали без да се сваля целия таван?

2017-acura-rdx-w-25252fadvance.thumb.jpg.e85979607b814bf684c3776492eefb81.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно може. Не вярвам да се сваля цялата тапицерия...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички хонди досега се е свалял отделно по различни причини. На акорд 10-ката го свалях, за да откача подсветката за аварийното телефонно обаждане.

 

Но тук крепежите са малко по-различни. Поне няма място за болтове под плафоните. За да се свали само панела с бутоните, бих пробвал с плоска отвертка тук:

 

Екранна снимка 2024-11-19 163600.png

 

Ето обява при свален плафон. Явно има два болта под поставката за очила и другото е на щипки. Това е, ако се сваля цялата кутия.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Honda_Z, @Божков

Благодаря за бързите отговори. През уйкенда ще видя защо не свети.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес проверих бушоните - оказа се изгорял бушон №28 (7,5А) в бушониерата при двигателя. Сложих нов и той изгоря. Остава да погледна какво се случва в панела на тавана.

Между другото, за пръв път виждам резервни бушони на капака.

 

410132738_viber__2024-11-20_15-42-33-743.thumb.jpg.d37227bbb7039cb0b36cfb589160b064.jpg

Редактирано от Plamen-CRV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За резервните, винаги съм имал във всяка Хонда, не е само при Американските :).

 

А по-твоят въпрос, виж в тубата има всякакви решения за такива случей, иначе ползва акура форума в САЩ е много силен. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...