Steve_07 0 #1 Публикувано 24 Септември, 2022 Спрял съм се на тази кола, https://www.cars.bg/offer/627ab30941d3733f2d08d572 моля за мнения, или някоя друга обява да предложите на джаз, до 10500 лв ми е тавана благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #2 Отговорено 24 Септември, 2022 (Редактирано) Отиваш и гледаш всички са ок на снимки и писания от продавача, на място о чудо хиляди забележки. Като го питаш защо така,продавача ни лук ял ни мирисал. За обявата заслужава да се види кората и покара. Редактирано 24 Септември, 2022 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Steve_07 0 #3 Отговорено 24 Септември, 2022 Кои са слабите места на тази кола, като отида да я видя, да обърна внимание на тях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alexdim 12 #4 Отговорено 27 Декември, 2022 Карам 4-та година същия модел, фейслифт, без парктроник (което е голям плюс, заради малката видимост). Моята е с лек удар отпред и 98-те хиляди километра бяха реални. След 60 хил. км мога да кажа, че е много надежден автомобил. Качвам се, карам и нито веднъж не е имало какъвто и да е проблем. Като гледам волана тези 200 хиляди километра изглеждат достоверни. Стига да е карана с подходящото масло и да не е сменяно на 30 хил., не би трябвало да има грижи. По моята кола се наложи да сменя колесен лагер, биалетки, задни амортисьори и наскоро дискове и накладки. Ауспухът трябва да е чист, при загряд двигател от там излиза само топъл въздух. При отворен преден капак двигателят леко цъка и не се тресе. Скоростите трябва да влизат леко и безшумно. Спирачките трябва да спират добре с лекота. При студено тръгване при мен понякога леко претриса съединителя, доколкото разбрах, не е повод за притеснение. Разходът в Пловдив е около 6 и малко на 100, извънградско пада на 5 и по-малко. Ако са други показателите е притеснително. Цената изглежда ОК, моята преди 4 години струваше толкова, с лек удар, малко километри и на 7 години, но времената сега са други. Ако я погледне грамотен механик и каже ОК, взимайте преди да са Ви изпреварили, няма да съжалявате. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
newfan87 0 #5 Отговорено 29 Декември, 2022 Някой нещо за тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11656689415521270&slink=qrw206, 6лагодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #6 Отговорено 29 Декември, 2022 По снимките изглежда "бонбон"! Цената й малко е в небесата... Реално 4000 - 4500 е О.К. Приготви още 2000лв. за регистрация и първоначално обслужване (малса, антифриз, спирачна течност, ходова част, спирачки) + почистване на EGR клапана и EGR пътищта. Ако ауспухът е черен от външната страна, значи гори масло и е са смяна на сегменти и гумчки на клапани. Абе - ревизия на двигателя. Като на почти ( казвам почти) всички коли "нов внос". Чуй двигателя как работи. Не трябва да има тракане и излишни шумове. Трябва да е като "кротка пчеличка"! Ако трака от към ангренажната верига - значи е за смяна на веригата. Ако трака откъм цилиндрите - значи е за ремонт. Провери и съединителя - ако отделя високо е за смяна. Слушай за шумове от лагерите на скоростната кутия, а и от аксиалния лагер на съединителя - при ненатиснат съединител и при натиснат. Хубаво е да я провериш и отдолу за ръжда. Виж и дали има катализатор и дали е оригиналният! Спирачните апарати със сигурност са за обслужване и те. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
daniel-atanasov 179 #7 Отговорено 4 Април, 2023 Не че нещо, ама съм продал дооооста джазове и нито един не е бил с чист ауспух отвън. Всички имат специфичен пръстен от нагар точно в края. Според колегата съм отворил бая работа на майсторите. Странно, щото пак повтарям - Нито един не е бил, без специфичният черен пръстен на края. Явно всички джазове спиред него са за остновен ремонт. То според него и всичко нов внос е за кофата. Интересно ми е дали бачка в сервиз или е чел в нета ца това? Не е лошо да се знае, че колите които са с ангренажна верига работят по-шумно от тези с ремък. Казвам го от опит, защото скоро ще станат 25 год. от както се занимавам с автомобили. Та и аз поназнайвам това онова и ми е странно да чета писания, които според мен са неверни и объркващи. Сега аз ако си търся кола и чета тази тема ще почна да търся еднорог. Пиша това с най-добри чувства към колегата. В крайна сметка сме тук за да помагаме, но все пак трябва и да имаме практика. Знаете, че съм търговец но често пиша за какво да се внимава при покупката на определен модел Хонда. Смятам това за редно и ще продължа да го правя. Без да се сърдите, но кагото видя или прочета нещо не вярно ще опонирам. Поздрави и успех на всички търсещи в тоя момента жадуваният автомобил. 7 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D-D 33 #8 Отговорено 5 Април, 2023 Напълно потвърждавам горенаписаното, моята я взех на реални 132х. И тогава и сега, има черен пръстен на ауспуха, разход на масло, нула, работи и върви перфектно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #9 Отговорено 5 Април, 2023 Да уточня. На 29.12.2022 г. at 23:58, dandilov написа: Като на почти ( казвам почти) ... а не всички! ( @daniel-atanasov) Изказал съм свое мнение (и не ангажирам никого с него), базирано на преките ми наблюдения на вторичния пазар, на преките ми наблюдения върху експлоатацията и сервизното обслужване на автомобилите на запад и преките ми наблюдения от лични покупки тук в БГ. Една нямаше такива проблеми и все още няма. Други две си бяха за ремонт, с разход на масло от около 1л/1000км. на едната и 600мл./1000км. на другата, в следствие на запечени сегменти от "правилно обслужване". И след ремонта не пипват маслото, поне видимо, а ауспусите им нямат вече черно от външната страна ( нямам предвид тънко, черно пръстенче, а черна зона). Да, винаги има изключения, но е неимоверно трудно да се попадне на такова. @daniel-atanasov ... да попитам от любопитство. От всички автомобили, които си продал, на колко от тях си им проследил, следпродажбено, техническото състояние в период ( 6 месеца, година например), достатъчно да се установи харчат ли масло и колко в действителност? ... и за да бъдем обективни все пак! П.П. И никой не е длъжен да се съобразява с това, което съм написал. Въпрос на личен избор... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #10 Отговорено 5 Април, 2023 Едно е чернилка на барут, друго е мазнотия, правете разлика, за да няма недоразумения. Като се бръкне с пръст и е мазничко, значи й идва времето за интервенция 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
daniel-atanasov 179 #11 Отговорено 9 Април, 2023 На 5.04.2023 г. at 19:34, dandilov написа: @daniel-atanasov ... да попитам от любопитство. От всички автомобили, които си продал, на колко от тях си им проследил, следпродажбено, техническото състояние в период ( 6 месеца, година например), достатъчно да се установи харчат ли масло и колко в действителност? ... и за да бъдем обективни все пак! Около десетина джаза съм продал на приятели и познати. Още ги карат и според тях от смяна до смяна няма разход на масло. А и все пак сме в България и клиентите се обаждат после покупката само ако има проблем. Не да ти благодаре, а да те увика както се досещаш :-) Казвам ти го от опит и то дългогодишен. Съвсем скоро ми се случи да ми крещи една дама, щото и изгоряла крушката на фара. Били и взели 50 лв. с крушката за смяна. Тя ако знаела, че толкова пари струва, нямало да купи колата. А иначе по темата - До сега не съм видял джаз без този специфичен черен пръстен. Отговарих ти, защото ако сега някой мераклия за джаз чете фоума утре ще почне да търси под вола теле. П.С. Виж, ако бръкнеш вътре и освен сажди има и мазно е друга бира. Тогава съм съгласен, че предстои разлупване на маторя. Поздрави и весели празници Ви желая! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове