Jump to content
Legend91

Пали "като умряла"

Recommended Posts

ОК, хайде ще питам още нещо. В две сервизни ръководства пише че клапаните специално за V6 не се нуждаят от регулиране, че това се прави само ако са шумни. Едното е наХонда, другото е в книгата на Heynes. Не че искам да споря, но кажете, личи ли си по нещо когато имат нужда от регулиране? Т.е. вие сте ги регулирали, но личало ли си е по някакъв начин че имат нужда от това? Само питам, и то не за да се заяждам или споря а защото ме е страх че ако объркат нещо, не искам после за пореден път да ме е яд че "поправям нещо което работи".

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 години (когато взех моето V6) ги проверихме. Имаше няколко леко стегнати изпускателни.

Нито преди, нито след това съм усетил разлика, но напролет пак ще ги проверим.

Но това да не те успокоява! V6 моторите са идеално балансирани и може нищо да не усетиш, освен когато вече някои клапан изгори.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 hours ago, Legend91 said:

ОК, хайде ще питам още нещо. В две сервизни ръководства пише че клапаните специално за V6 не се нуждаят от регулиране, че това се прави само ако са шумни. Едното е наХонда, другото е в книгата на Heynes. Не че искам да споря, но кажете, личи ли си по нещо когато имат нужда от регулиране? Т.е. вие сте ги регулирали, но личало ли си е по някакъв начин че имат нужда от това? Само питам, и то не за да се заяждам или споря а защото ме е страх че ако объркат нещо, не искам после за пореден път да ме е яд че "поправям нещо което работи".

Карай си колата не я пипай нищо което работи,като спре ще го оправиш.

Може ли да снимаш къде точно пише в това ръководство че не се нуждаят от проверка.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, аз ще го направя това, просто се опасявам да не се обърка нещо.

 

Дават на 7 год или 168 хил км да се проверяват клапаните:

Screenshot_20221020-162655.thumb.png.ce79fb201f34378a93d51b1f953c20c2.png   Screenshot_20221020-165253.thumb.png.715d7af5beabaa0a2a1fa5040c8e43d5.png

Това е за 4-цилиндровия двигател 

Screenshot_20221020-164000.thumb.png.86fb4eafa48d6ab273f724879621255e.png

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.10.2022 г. at 9:53, ceco_accord написа:

Както го е написал.

Въртиш ключа на стартер 1-2 секунди, пускаш го и след 1-2 сек. пак го врътваш на стартер. Пали веднага "чакмак".

Защо е така :dunno:

 

Не достатъчно налягане на горивото в рейката!

 

А от какво се получава?

- Проблемен горивен филтър;

- Задръстена цедка на горивната помпа;

- Горивна помпа за смяна;

- Неизправен регулатор на налягането на горивото в рейката.

 

При появяване на гореописания проблем само при студено време, в повечето случаи виновникът е горивната помпа. Трябва да вдига налягане поне 3 bar на изхода на помпата. Ако е по-ниско от 2,5 bar - смяна на помпата. Това при положение, че цедката й не е задръстена!

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднъж поставих въпроса за смяна на тая цедка, заплашиха ме че щяло да се разхерметизира и после няма отърване от миризма на бензин в купето. Добре, сега защо и как се оправи от само себе си? Регулатора на налягането е точно до делкото, да не би да са бутнали нещо не където трябва като са го сваляли? Но защо ще се проявава чак след един месец ако е така а пос ще се оправя само?

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не говоря за връщане от контакт, че после пак на него (да качва отново гориво), та така да има лотика от втори кратък "врът" да пали "чакмак".

Просто пускам стартера за секунда до контакт и пак го врътвам за секунда.

Белият ми Сивик пали от раз винаги, дори да не е каран с месеци. Помпата му е на 35 години и нямам спомен да съм честил цедката, но тя е външна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това палене "чакмак" аз си го обяснявам така: на първото въртене на стартера впръсква нашенския "качествен бензин" . Даваш му секунда - две да се изпари и тогава на второто врътване бъркоча вече е готов и се възпламенява веднага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е че пали винаги.

Не ме притеснява че върти 3-4 секунди - така пък маслото потръгва из мотора, преди да е скочил на 1500 оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за горивния филтър все пак някой ще обясни ли процедурата за смяна? По-точно ме интересува как се разкачват и закачват фитингите? Също мисля да ползвам пръст от гумена ръкавица за да запуша маркучите да не изтече много гориво, ако някой има по-добра идея?

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един ъпдейт:

 

Ако се кара всеки ден пали "чакмак" 😆 Почти не върти.

Ако не се кара 4 дни върти за секунда и тогава пали.

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...