Legend91 140 #41 Отговорено 20 Октомври, 2022 (Редактирано) ОК, хайде ще питам още нещо. В две сервизни ръководства пише че клапаните специално за V6 не се нуждаят от регулиране, че това се прави само ако са шумни. Едното е наХонда, другото е в книгата на Heynes. Не че искам да споря, но кажете, личи ли си по нещо когато имат нужда от регулиране? Т.е. вие сте ги регулирали, но личало ли си е по някакъв начин че имат нужда от това? Само питам, и то не за да се заяждам или споря а защото ме е страх че ако объркат нещо, не искам после за пореден път да ме е яд че "поправям нещо което работи". Редактирано 20 Октомври, 2022 от Legend91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #42 Отговорено 20 Октомври, 2022 Преди 2 години (когато взех моето V6) ги проверихме. Имаше няколко леко стегнати изпускателни. Нито преди, нито след това съм усетил разлика, но напролет пак ще ги проверим. Но това да не те успокоява! V6 моторите са идеално балансирани и може нищо да не усетиш, освен когато вече някои клапан изгори. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #43 Отговорено 20 Октомври, 2022 (Редактирано) 4 hours ago, Legend91 said: ОК, хайде ще питам още нещо. В две сервизни ръководства пише че клапаните специално за V6 не се нуждаят от регулиране, че това се прави само ако са шумни. Едното е наХонда, другото е в книгата на Heynes. Не че искам да споря, но кажете, личи ли си по нещо когато имат нужда от регулиране? Т.е. вие сте ги регулирали, но личало ли си е по някакъв начин че имат нужда от това? Само питам, и то не за да се заяждам или споря а защото ме е страх че ако объркат нещо, не искам после за пореден път да ме е яд че "поправям нещо което работи". Карай си колата не я пипай нищо което работи,като спре ще го оправиш. Може ли да снимаш къде точно пише в това ръководство че не се нуждаят от проверка. Редактирано 20 Октомври, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #44 Отговорено 20 Октомври, 2022 (Редактирано) Не, аз ще го направя това, просто се опасявам да не се обърка нещо. Дават на 7 год или 168 хил км да се проверяват клапаните: Това е за 4-цилиндровия двигател Редактирано 20 Октомври, 2022 от Legend91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #45 Отговорено 20 Октомври, 2022 На 19.10.2022 г. at 9:53, ceco_accord написа: Както го е написал. Въртиш ключа на стартер 1-2 секунди, пускаш го и след 1-2 сек. пак го врътваш на стартер. Пали веднага "чакмак". Защо е така Не достатъчно налягане на горивото в рейката! А от какво се получава? - Проблемен горивен филтър; - Задръстена цедка на горивната помпа; - Горивна помпа за смяна; - Неизправен регулатор на налягането на горивото в рейката. При появяване на гореописания проблем само при студено време, в повечето случаи виновникът е горивната помпа. Трябва да вдига налягане поне 3 bar на изхода на помпата. Ако е по-ниско от 2,5 bar - смяна на помпата. Това при положение, че цедката й не е задръстена! 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #46 Отговорено 20 Октомври, 2022 (Редактирано) Веднъж поставих въпроса за смяна на тая цедка, заплашиха ме че щяло да се разхерметизира и после няма отърване от миризма на бензин в купето. Добре, сега защо и как се оправи от само себе си? Регулатора на налягането е точно до делкото, да не би да са бутнали нещо не където трябва като са го сваляли? Но защо ще се проявава чак след един месец ако е така а пос ще се оправя само? Редактирано 20 Октомври, 2022 от Legend91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #47 Отговорено 20 Октомври, 2022 Аз не говоря за връщане от контакт, че после пак на него (да качва отново гориво), та така да има лотика от втори кратък "врът" да пали "чакмак". Просто пускам стартера за секунда до контакт и пак го врътвам за секунда. Белият ми Сивик пали от раз винаги, дори да не е каран с месеци. Помпата му е на 35 години и нямам спомен да съм честил цедката, но тя е външна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #48 Отговорено 21 Октомври, 2022 Това палене "чакмак" аз си го обяснявам така: на първото въртене на стартера впръсква нашенския "качествен бензин" . Даваш му секунда - две да се изпари и тогава на второто врътване бъркоча вече е готов и се възпламенява веднага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #49 Отговорено 21 Октомври, 2022 Важното е че пали винаги. Не ме притеснява че върти 3-4 секунди - така пък маслото потръгва из мотора, преди да е скочил на 1500 оборота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #50 Отговорено 21 Октомври, 2022 (Редактирано) А за горивния филтър все пак някой ще обясни ли процедурата за смяна? По-точно ме интересува как се разкачват и закачват фитингите? Също мисля да ползвам пръст от гумена ръкавица за да запуша маркучите да не изтече много гориво, ако някой има по-добра идея? Редактирано 21 Октомври, 2022 от Legend91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #51 Отговорено 24 Октомври, 2022 (Редактирано) Още един ъпдейт: Ако се кара всеки ден пали "чакмак" 😆 Почти не върти. Ако не се кара 4 дни върти за секунда и тогава пали. Редактирано 24 Октомври, 2022 от Legend91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове