Jump to content
iazoo

Модул дневни светлини / автоматични фарове

Recommended Posts

Здравейте, имам един въпрос относно монтаж на модул за автоматично включване на фаровете, имам такъв на служебната кола, също така преди 2-3 години сложих и на колата на жената, да не ги забравя (Голф 4) и там нещата се получиха доста лесно. Хареса ми да не пускам и гася фаровете всеки път, та си купих и за Хондата - колата е 2000 година. Взех модул с управление по минус Нео Монтана, идеята ми е да го свържа към дългите светлини, като разбира се ще е намален на 20-30 %. Модулчето е с +12 V и още един + след контакт. От къде е най-подходящо да пусна въпросния + след контакт, като засега мисля, че от запалката отпада, тъй като евентуално ако искаш да слушаш музика има вероятност да светят и фаровете в средното положение на ключа (или греша). Какво мога да оплескам, оказва се май, че инсталацията на Хондата си е башка, а и аз не съм с кой знае какви познания в тази област. Благодаря предварително на всички помогнали. 

Редактирано от iazoo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, iazoo написа:

от запалката отпада, тъй като евентуално ако искаш да слушаш музика има вероятност да светят и фаровете в средното положение на ключа (или греша)

Грешиш! Не ти знам модула, нo ако е направен, както трябва, модула следи напрежението и ако е над зададени граници (примерно 13.5 волта) тогава пуска фаровете.

И да, с Хондата е много по-трудно да се подкара DRL, от колкото с Голф!

Редактирано от ruil4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То тогава ги пуска,но после не ги гаси!За да изгаснат връща се ключа до 0 и после връткаш за радио.И аз съм взел от запалката и правя тази процедура от 8г.Все не остава време да го оправя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова ми е модулчето, ама четох един пост на Markony, че ако се върже към дългите може да стане проблем с ключа за фаровете. И сега му се чудя да го мъча ли въобще било то на къси / дълги или да го засилвам в някой шкаф, ако ще се прецака нещо колата... 

IMG_20220808_185739.jpg

IMG_20220808_185750.jpg

IMG_20220808_185836.jpg

IMG_20220808_185814.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам японския колега /инжинер/ измислил тая схема на каква дрога е бил, но искам и аз от нея....Късите се управляват от релета. но дългите не.

HRV lights.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравете,някой знае ли как се правят фаровете да угасват като извадиш ключа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали има такъв вариант. В семейството имаме два Фолксвагена и при тях като извадиш ключа остават на габарити, другите три автомобила са моята Хонда, Тойота и Мицубиши Паджеро и при трите фаровете си светят дори и без ключ, а имам и един мотор Сузуки, там направо производствено е премахнат ключа за фара - даваш на контакт и светват и габарити и фар на къси светлини, има само копче за смяна на къси - дълги и светкавица (която при моторите е отделен бутон) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...