Jump to content
M.T.92

Legend 2006, P0157 + check engine

Recommended Posts

Привет,

 

От 2 дни ми светва check engine, в диагностиката излиза грешка P0157.

 

Имате ли опит с грешка P0157  и какъв беше вашият случай?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм имал такъв проблем, но първо огледай как е генерацията и дали някъде не изпуска?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 14 часа, ceco_accord написа:

Не съм имал такъв проблем, но първо огледай как е генерацията и дали някъде не изпуска?

Не знаех, че е възможно да е и от това. Чува се, че има някъде дупчица ... ще я видя днес. :worthy:
Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я запушиш, ще спре да лъже сондата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навремето (БаСи, как звучи, одъртях), в пункта за ГТП, ако дойде кола, чиято генерация изпуска, изобще не правехме тест на газовете. Отстранява се проблема и тогава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не бива да се отлага, щото компа ще обяви сензора за лъжец и ще го игнорира с други мерки и последици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P0157 Front Secondary Heated Oxygen Sensor (Secondary HO2S) (Bank 2, Sensor 2)

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема. Гледам че вече има такава и зададен въпросът мисля да пиша в нея. На мен ми светна същата грешка но след като правих реглаж на клапани и мисля че се дължи на това че олях с антифриз, точно под дроселовата клапа и най-вероятно дават на късо някой кабели. Грешката не  излиза веднага а след няколко паления и карания на автомобила и закачена на диагностиката отчита

Р0157
Current


HO2S S2 Voltage Low

От тук става ясно че става въпрос за втория сензор след катализатора който се намира в предната част. Вече два пъти промивам с брейк клинър всички букси които съм разкачил и мястото което съм полял с антифриз след това контактен спрей. Дайте някакви насоки Какво трябва да замервам в буксата например защото си мисля че сензорът трябва да е здрав а причината за тази грешка съм аз. Правих някакви замервания с мултицет но вече не помня стойностите но ми се струва че нещо се губи маса и оттам дава грешка. С нещо ако се сетите да помагате. Последно вчера пак разглобявах чистих и пръсках и следователно след разкачане на акумулатора я няма грешката но предполагам че ще светне скоро пак.

Редактирано от itsone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...