M.T.92 1 #1 Публикувано 19 Юли, 2022 Привет, От 2 дни ми светва check engine, в диагностиката излиза грешка P0157. Имате ли опит с грешка P0157 и какъв беше вашият случай? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6551 #2 Отговорено 19 Юли, 2022 Не съм имал такъв проблем, но първо огледай как е генерацията и дали някъде не изпуска? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.T.92 1 #3 Отговорено 20 Юли, 2022 Преди 14 часа, ceco_accord написа: Не съм имал такъв проблем, но първо огледай как е генерацията и дали някъде не изпуска? Не знаех, че е възможно да е и от това. Чува се, че има някъде дупчица ... ще я видя днес. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6551 #4 Отговорено 20 Юли, 2022 Като я запушиш, ще спре да лъже сондата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1614 #5 Отговорено 20 Юли, 2022 Навремето (БаСи, как звучи, одъртях), в пункта за ГТП, ако дойде кола, чиято генерация изпуска, изобще не правехме тест на газовете. Отстранява се проблема и тогава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6551 #6 Отговорено 20 Юли, 2022 То не бива да се отлага, щото компа ще обяви сензора за лъжец и ще го игнорира с други мерки и последици. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mittaka7 179 #7 Отговорено 20 Юли, 2022 P0157 Front Secondary Heated Oxygen Sensor (Secondary HO2S) (Bank 2, Sensor 2) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
itsone 15 #8 Отговорено 20 Април (Редактирано) За да не отварям нова тема. Гледам че вече има такава и зададен въпросът мисля да пиша в нея. На мен ми светна същата грешка но след като правих реглаж на клапани и мисля че се дължи на това че олях с антифриз, точно под дроселовата клапа и най-вероятно дават на късо някой кабели. Грешката не излиза веднага а след няколко паления и карания на автомобила и закачена на диагностиката отчита Р0157 Current HO2S S2 Voltage Low От тук става ясно че става въпрос за втория сензор след катализатора който се намира в предната част. Вече два пъти промивам с брейк клинър всички букси които съм разкачил и мястото което съм полял с антифриз след това контактен спрей. Дайте някакви насоки Какво трябва да замервам в буксата например защото си мисля че сензорът трябва да е здрав а причината за тази грешка съм аз. Правих някакви замервания с мултицет но вече не помня стойностите но ми се струва че нещо се губи маса и оттам дава грешка. С нещо ако се сетите да помагате. Последно вчера пак разглобявах чистих и пръсках и следователно след разкачане на акумулатора я няма грешката но предполагам че ще светне скоро пак. Редактирано 20 Април от itsone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
itsone 15 #9 Отговорено 21 Април (Редактирано) Сдобих се с процедурата за проверка и отстраняване на проблема. ако пак светне, ще следвам нея. Имам Ръководство за ремонт на Легенд и всякакви подробности за него. Ако смятате че е полезно и трябва на някой, мога да го прикача за теглене но се маунтва даймън тоолс и се гледа през браузер. Редактирано 21 Април от itsone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vefcha 5 #10 Отговорено 22 Април Здравей, Подкрепям мнението, че ти при предходните операции си "подтикнал" колата до грешката, без вина разбира се. Ламбдата е 4-пина, което значи в масовия случай 2 пина за подгрев и 2 за стойности към PCM (1 към PCM и 1 маса). Следвайки логиката от процедурата се прави на "загрят двигател" стъпки 20 и 26, което следва да елиминира подгревната част на ламбдата и раглежда случая само на изходните данни към PCM. Двата еднакви проводника (би трябвало да са бели, ако гледам правилната схема pin 3,4) са подгревните, другите 2 (pin 1,2) са обекта на наблюдение. Предположението ми е, че pin 2 или жълто/зелен (който отива в PCM) някъде е оголен и отива преждевременно към маса и окъсява сигнала преди PCM, а от там "voltage low". Проследи кабелите и ги огледай да няма протрито и дали не биха могли да контактуват към маса някъде (навсякъде ). За да мериш трябва да разкачиш конектора на PCM-a най-добре с тестова лампа - единия край на VBAT+ другия в конектора от към PCM (разкачен) посока pin 1 на ламбдата - ако светне, там ти е проблема проследяваш кабела и го поправяш (това е описано в стъпка 11 но откъм ламбдата), ако не стане от първия път пробваш с подръпване на кабелите (елиминираш "случайността") за мен лично варианта с тестовата лампа е по-добър от мултицет, защото "натоварваш веригата". Вариант 2, при добро желание и тънки ръчички, е да размениш ламбдите с тази от задния колектор, на нея ако са и здрави кабелите би трябвало да не даде на късо и няма грешки, но трябва да си сигурен в подредбата на пиновете в буксата да са идентични (на схема изглежда така, но знае ли човек) за да не стане по-голям фаул. Насреща сме, Успех и чакаме резултати 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1344 #11 Отговорено 23 Април (Редактирано) https://www.google.com/search?q=P0157+Front+Secondary+Heated+Oxygen+Sensor+(Secondary+HO2S)+(Bank+2%2C+Sensor+2)&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:b64f2a8c,vid:uviJwR799cA,st:0 Редактирано 23 Април от Митко Йотов 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
itsone 15 #12 Отговорено 23 Април Благодаря много за отзивите и за най-изчерпателния отговор на @vefcha Надявам се да не ми се налага цялата процедура. Последно по великденските празници пак бях разглобил и сигурно за трети път измих с брейк клинър всички букси наоколо и самото място и всички кабелаци. Оттогава насам вече няколко дена карам и лампата не е светвала. Надявам се че проблемът е решен. Точно там където е попаднал антифриза има купища кабели и много маси. За момента се радвам че не се налага да разпердушиня всичко. @Митко Йотов Благодаря за видеото. Това беше първото което направих да проверя видео материалите. И чак след всички разглобявания и ядове намерих схемата но май няма да се наложи да я ползвам. Още веднъж благодаря. Рядко влизам тук защото се чувствам малко безполезен но понякога се налага да извършваме ремонти сами и по-точно за това е форумът да си бъдем полезни. Благодаря! Ако смятате че ще бъде полезно да кача ръководството което е над 350 MB и има много Полезна информация и процедури за Legend. Честно казано не помня Откъде се сдобих с него. Научих се за пръв път на тази кола сам да си регулирам клапаните и мисля че се получи доста добре. Научих се и да сменя сам ангренажа което предстои скоро. Искам да се справям сам с всичко което е по силите ми за тази кола защото когато отида при майстор я гледат като новооткритие и не знаят нищо за нея. Точно затова Реших аз да се науча и занимавам с нея. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1344 #13 Отговорено 24 Април Да, антифриза не е безопасен. На скоро сменях опорния тампон (този с вакума) и забелязах на едно място сериозно окисляване точно под кранчето за точене на антифриза от радиатора. преди няколко години сменях антифриза и не почистих добре със суха кърпа мястото където леко оливаше и и сега при разглобяването на перките на радиаторите видях какво е причинил. Та антифриза си е доста сериозен химикал и е способен да окисли всичко що е метал, кабел и други сплави. Мисълта ми е, че трябва да се внимава с него къде попада защото причинява точно такива проблеми като твоя колега. Има спрей за почистване при работа с антифриз и масло, летлив е и веднага след използване се изпарява, след това пръскаш с контакт спрей и те така. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
itsone 15 #14 Отговорено неделя в 14:51 Последно по Великден разкачих всички букси наоколо и къде що имаше кабелаци съм измил с брейк клинър направо наводних навсякъде. Оставих го да съхне два-три часа понеже имаше направо локви и след това сглобих всичко по местата. Оттогава лампата не е светвала повече. Значи майката му е яка баня 😁 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове