M.T.92 1 #1 Публикувано 19 Юли, 2022 Привет, От 2 дни ми светва check engine, в диагностиката излиза грешка P0157. Имате ли опит с грешка P0157 и какъв беше вашият случай? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6515 #2 Отговорено 19 Юли, 2022 Не съм имал такъв проблем, но първо огледай как е генерацията и дали някъде не изпуска? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.T.92 1 #3 Отговорено 20 Юли, 2022 Преди 14 часа, ceco_accord написа: Не съм имал такъв проблем, но първо огледай как е генерацията и дали някъде не изпуска? Не знаех, че е възможно да е и от това. Чува се, че има някъде дупчица ... ще я видя днес. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6515 #4 Отговорено 20 Юли, 2022 Като я запушиш, ще спре да лъже сондата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1613 #5 Отговорено 20 Юли, 2022 Навремето (БаСи, как звучи, одъртях), в пункта за ГТП, ако дойде кола, чиято генерация изпуска, изобще не правехме тест на газовете. Отстранява се проблема и тогава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6515 #6 Отговорено 20 Юли, 2022 То не бива да се отлага, щото компа ще обяви сензора за лъжец и ще го игнорира с други мерки и последици. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mittaka7 179 #7 Отговорено 20 Юли, 2022 P0157 Front Secondary Heated Oxygen Sensor (Secondary HO2S) (Bank 2, Sensor 2) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
itsone 10 #8 Отговорено преди 21 часа (Редактирано) За да не отварям нова тема. Гледам че вече има такава и зададен въпросът мисля да пиша в нея. На мен ми светна същата грешка но след като правих реглаж на клапани и мисля че се дължи на това че олях с антифриз, точно под дроселовата клапа и най-вероятно дават на късо някой кабели. Грешката не излиза веднага а след няколко паления и карания на автомобила и закачена на диагностиката отчита Р0157 Current HO2S S2 Voltage Low От тук става ясно че става въпрос за втория сензор след катализатора който се намира в предната част. Вече два пъти промивам с брейк клинър всички букси които съм разкачил и мястото което съм полял с антифриз след това контактен спрей. Дайте някакви насоки Какво трябва да замервам в буксата например защото си мисля че сензорът трябва да е здрав а причината за тази грешка съм аз. Правих някакви замервания с мултицет но вече не помня стойностите но ми се струва че нещо се губи маса и оттам дава грешка. С нещо ако се сетите да помагате. Последно вчера пак разглобявах чистих и пръсках и следователно след разкачане на акумулатора я няма грешката но предполагам че ще светне скоро пак. Редактирано преди 21 часа от itsone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
itsone 10 #9 Отговорено преди 3 часа (Редактирано) Сдобих се с процедурата за проверка и отстраняване на проблема. ако пак светне, ще следвам нея. Имам Ръководство за ремонт на Легенд и всякакви подробности за него. Ако смятате че е полезно и трябва на някой, мога да го прикача за теглене но се маунтва даймън тоолс и се гледа през браузер. Редактирано преди 3 часа от itsone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове