Jump to content
dandilov

Температура на охлаждащата течност в летните горещини

Recommended Posts

Каква температура на антифриза поддържат вашите двигатели, на дълъг път, в летните горещини? В какви граници варира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледал съм в скритото меню на климатроника. 78 плюс-минус 2-3 гр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно, че си дизел, но 78°C е температурата на отваряне на термостата. Не ми се вярва в тия жеги да не може да вдигне поне 85°C на дълъг път.

Някой друг засичал ли е тези дни каква температура поддържа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно на ЦРВ-то съм гледал юни месец, в горещо време, климатик, градско в София. Около 90C +-2. На лексуса при същите условия почти същото. Засечено през OBD2. Извън града би трябвало да е по-малко, съжалявам, не съм засичал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@dandilov Май никога не съм виждал да стигне 85. Трябва да се има предвид, че с времето пружината на термостата отслабва и започва да отваря по-рано. Освен това климатика работи, съответно и вентилатора на радиатора. За извънградско говоря.

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Да, но при мен радиаторите са един до друг, а не един зад друг. И имам два отделни вентилатора, за всеки радиатор, които са независими един от друг. Тоест, при мен няма значение дали карам на климатик, тъй като перката на климатика не охлажда радиатора на антифриза. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В жегите:

Сивик D14Z4:

  - градско не съм го виждал над 95 с климатик, или без

  - селско държи 78 макс 80. няма равно, няма баири.

Акорд К24А3

   - градско и 110 е стигал(когато беше с една работеща перка+климатик + 40 градуса жега), но иначе нормално е около 100

   - селско 83-85 градуса

 

ПП: двете коли не са и помирисвали оригинален антифриз, камо ли смяна на 5 години, или 100 000 км:tooth:

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Магистрала 130 - 140, извън градско баири, градско София, температура 95 - 98 °C нонстоп! Перката на радиатора не спира! Радиаторът е чист. Проблемът започна да се появява след регулярна смяната на ангренажен ремък с водна помпа.

Явно трябва да сменя скапаната водна помпа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Височка изглежда, да. Каква помпа сложи?

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GMB. Само такива съм слагал, но тая последната явно нещо не е в ред!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...