Yozko 4 #1 Публикувано 3 Юли, 2022 Здравейте, тази вечер на излизане от работа, след като цял ден е стояла на слънце запалих и тръгнах към дома. Спрях на едно междинно място и не можах да запаля. Таблото свети всичко нормално но не върти грам и следователно не пали. Беше на едно баир, засилих я по инерция и си запали но след като се прибрах пак не щеше. Акумулатора е на 1г и до последно си беше добре. Съмнява ме стартера, но нямам опит с тях и не знам как може да се тества. Давайте акъл как да диагностицираме проблема. Нямам грешки по двигателя F18B2 акорд 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #2 Отговорено 3 Юли, 2022 (Редактирано) На "прима виста", или още "на трънско око" дет' се вика: 1. Стартер за ремонт. 2. Изгорял предпазител на стартера, или на оперативната верига за запалването. 3. "Масата" към купето. Разхлабена, или окислена кабелна обувка. Ама много не обичам да "хвърлям боб"! Но чрез форума няма друг начин за диагностика... Редактирано 3 Юли, 2022 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6137 #3 Отговорено 3 Юли, 2022 Като завъртиш на стартер, таблото гасне ли? Залагам на точка 3. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yozko 4 #4 Отговорено 3 Юли, 2022 Преди 13 часа, ceco_accord написа: Като завъртиш на стартер, таблото гасне ли? Залагам на точка 3. Да Преди 14 часа, dandilov написа: На "прима виста", или още "на трънско око" дет' се вика: 1. Стартер за ремонт. 2. Изгорял предпазител на стартера, или на оперативната верига за запалването. 3. "Масата" към купето. Разхлабена, или окислена кабелна обувка. Ама много не обичам да "хвърлям боб"! Но чрез форума няма друг начин за диагностика... Преди малко я погледнах пак и сега пак си пали. Опитах десетина пъти и всеки път си пали без да се замисля. Кокво ли означава това сега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6137 #5 Отговорено 3 Юли, 2022 Точка 3 от хипотезата на колегата. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yozko 4 #6 Отговорено 4 Юли, 2022 Добре и къде да я търся тази маса към купето. Една ли е или са няколко. Да ги развия, поизчистя и да напръскам с контактен спрей? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6137 #7 Отговорено 4 Юли, 2022 Направи същото и с клемите на акумулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yozko 4 #8 Отговорено 4 Юли, 2022 (Редактирано) Къде са масите и колко са? Редактирано 4 Юли, 2022 от dindin Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6137 #9 Отговорено 4 Юли, 2022 Ще трябва да огледаш лично. С 6-тия Акорд се разделих преди 7 години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yozko 4 #10 Отговорено 4 Юли, 2022 37 minutes ago, ceco_accord said: Ще трябва да огледаш лично. С 6-тия Акорд се разделих преди 7 години. А какво трябва да търся? Меден кабел от двигателя към шасито ли е това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6137 #11 Отговорено 4 Юли, 2022 Да. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #12 Отговорено 5 Юли, 2022 (Редактирано) Кабела от акумулатора към двигателя е под акумулатора, в близост до стартера. А кабела от купето до двигателя е до щеката за маслото. Имай предвид, че и клемореда на контактния ключ е слабо място на този модел. Редактирано 5 Юли, 2022 от _pileto_ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yozko 4 #13 Отговорено 5 Юли, 2022 Направих това с почистването и засега пали. Да видим докога ще е? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 141 #14 Отговорено 29 Август, 2022 (Редактирано) И при мен направи същото днес. Въртя ключа, чува се лек клик, таблото примигва - без да гасне, но не върти. А цял ден беше ОК, пали на пушка. Също съм с нов акумулатор. Преди 2 седмици за пръв път така не ми запали от първия път, но на второто въртене на ключа запали моментално, след това направи същия номер още няколко пъти, демек да пали на второто врътване на ключа, и оттогава вече мина много време без да е правила проблем. Преди около 2 години се държеше по същия начин, тогава презапоих релето и въпроса се реши. Сега от време на време, особено в топло време като загрее, се губят части от цифрите на общия километраж, дали не са разхлабени спойки по таблото, заради които да не иска да запали? Също ако е масата към купето, къде се намира на Accord coupe 3.0? Виждам откъм двата калника закрепени кабели, отляво са доста окадени със сажди. Редактирано 29 Август, 2022 от Legend91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yozko 4 #15 Отговорено 30 Май, 2023 Малко ъпдейт на темата. При мен проблема се оказа в четките на стартера. Свалих го, изкарах ги и бяха доста износени. Поставих нови от Косер и вече пали от раз всеки път. Упражненията с масите не помогнаха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове