Jump to content
ivohristov39

Тампон двигател 2.0 2009

Recommended Posts

Здравейте . Оказа се , че ми е заминал тампона на двигателя , десен който е до ангренажа . След звънене на всички магазини и сайтове за авточасти се оказа , че само бултрако го предлагат за 400+ лв . Ще приложа и снимка . Някой има ли идея от къде мога по тънко да се снабдят със същия . На снимка изглежда като същия от 2.4 и като цяло от 7 ген , но най вероятно има разлика .  Явно е опуснал и почнал да опита с горната част на тази част която изглежда като дозаварена . Благодаря.

 

 

 

 

IMG_20220623_135628.jpg

IMG_20220623_135633.jpg

IMG_20220623_135659.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това завареното изобщо не ми изглежда да е фабрично от тампона. Поне при 2.4 няма такова. Все едно някой е "закърпил временно нещата"...

Иначе само оригинален такъв тампон, нов афтърмаркет ще е по-зле от този и пак ще се набуташ да дадеш пари за оригинален.

А за да свалиш тампона подпира ли двигателя отдолу с нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.06.2022 г. at 14:03, ivohristov39 написа:

Някой има ли идея от къде мога по тънко да се снабдят със същия .

Намери си втора употреба,от кола за части!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27.06.2022 г. at 15:47, Jenti написа:

Това завареното изобщо не ми изглежда да е фабрично от тампона. Поне при 2.4 няма такова. Все едно някой е "закърпил временно нещата"...

Иначе само оригинален такъв тампон, нов афтърмаркет ще е по-зле от този и пак ще се набуташ да дадеш пари за оригинален.

А за да свалиш тампона подпира ли двигателя отдолу с нещо?

Не подпряха с нищо отдолу и като цяло двигателя изобщо не мръдна все едно тоя не държи нищо . Ясно е , че щом му е там мястото значи държи , но при свалянето двигателя не помръдна . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И какво да мърда чак толкова, тва да не е немски кенеф с по 3 тампона, че да пропадне.
 

Точно с този в дясно тампон няма никакъв проблем да е афтърмаркет, както и този в ляво, отпред и отзад са проблемните. Голяма истерия да се купуват оем части, голямо нещо, харчете, инвестирайте в железа, няма грижи, ама не заблуждавайте. 

Редактирано от sashua
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, sashua написа:

Точно с този в дясно тампон няма никакъв проблем да е афтърмаркет, както и този в ляво, отпред и отзад са проблемните. Голяма истерия да се купуват оем части

Подкрепям колегата Sashua на 100%.

 

Много вярно е това, аз смених десен тампон на мотора К24А3 на Акорд 7 с афтърмаркет и не само че е по добре, ами и едни вибраций изчезнаха, От колата свалих оригинален 15 годишен тампон, тръгнал да се къса и омекнал достатъчно, за да има проблеми. В Бултрако ОЕМ е 350лв проверено, а останалите не искате да знаете колко са скъпи (всички 6 тампона ОЕМ за Акорд 7 излизат грубо към 1600лв., айде няма нужда за 15 годишна кола). 

 

А също от опит казвам че при смяна на десния тампон двигателя почти не помръдва, защото останалите тампони го държат стабилно, а не като на други кочини и гюмове с по 3 бройки. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...