ivohristov39 0 #1 Публикувано 23 Юни, 2022 Здравейте . Оказа се , че ми е заминал тампона на двигателя , десен който е до ангренажа . След звънене на всички магазини и сайтове за авточасти се оказа , че само бултрако го предлагат за 400+ лв . Ще приложа и снимка . Някой има ли идея от къде мога по тънко да се снабдят със същия . На снимка изглежда като същия от 2.4 и като цяло от 7 ген , но най вероятно има разлика . Явно е опуснал и почнал да опита с горната част на тази част която изглежда като дозаварена . Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jenti 45 #2 Отговорено 27 Юни, 2022 Това завареното изобщо не ми изглежда да е фабрично от тампона. Поне при 2.4 няма такова. Все едно някой е "закърпил временно нещата"... Иначе само оригинален такъв тампон, нов афтърмаркет ще е по-зле от този и пак ще се набуташ да дадеш пари за оригинален. А за да свалиш тампона подпира ли двигателя отдолу с нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1791 #3 Отговорено 28 Юни, 2022 На 23.06.2022 г. at 14:03, ivohristov39 написа: Някой има ли идея от къде мога по тънко да се снабдят със същия . Намери си втора употреба,от кола за части! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 122 #4 Отговорено 28 Юни, 2022 https://namaleniavtochasti.com/accord-clcncm-2002-2008/11672-50820-sda-a01-honda-tampon-za-dvigatel.html При тези понякога излизат доста дефицитни части . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivohristov39 0 #5 Отговорено 29 Юни, 2022 На 27.06.2022 г. at 15:47, Jenti написа: Това завареното изобщо не ми изглежда да е фабрично от тампона. Поне при 2.4 няма такова. Все едно някой е "закърпил временно нещата"... Иначе само оригинален такъв тампон, нов афтърмаркет ще е по-зле от този и пак ще се набуташ да дадеш пари за оригинален. А за да свалиш тампона подпира ли двигателя отдолу с нещо? Не подпряха с нищо отдолу и като цяло двигателя изобщо не мръдна все едно тоя не държи нищо . Ясно е , че щом му е там мястото значи държи , но при свалянето двигателя не помръдна . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 116 #6 Отговорено 29 Юни, 2022 (Редактирано) И какво да мърда чак толкова, тва да не е немски кенеф с по 3 тампона, че да пропадне. Точно с този в дясно тампон няма никакъв проблем да е афтърмаркет, както и този в ляво, отпред и отзад са проблемните. Голяма истерия да се купуват оем части, голямо нещо, харчете, инвестирайте в железа, няма грижи, ама не заблуждавайте. Редактирано 29 Юни, 2022 от sashua 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalin S 133 #7 Отговорено 30 Юни, 2022 Преди 7 часа, sashua написа: Точно с този в дясно тампон няма никакъв проблем да е афтърмаркет, както и този в ляво, отпред и отзад са проблемните. Голяма истерия да се купуват оем части Подкрепям колегата Sashua на 100%. Много вярно е това, аз смених десен тампон на мотора К24А3 на Акорд 7 с афтърмаркет и не само че е по добре, ами и едни вибраций изчезнаха, От колата свалих оригинален 15 годишен тампон, тръгнал да се къса и омекнал достатъчно, за да има проблеми. В Бултрако ОЕМ е 350лв проверено, а останалите не искате да знаете колко са скъпи (всички 6 тампона ОЕМ за Акорд 7 излизат грубо към 1600лв., айде няма нужда за 15 годишна кола). А също от опит казвам че при смяна на десния тампон двигателя почти не помръдва, защото останалите тампони го държат стабилно, а не като на други кочини и гюмове с по 3 бройки. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове