Fissikela 14 #1 Публикувано 16 Юни, 2022 (Редактирано) Привет колеги, 1. Забелязвам, че скоростите от 1 до 4-5та и задна, особено често....за 6та не съм забелязал, влизат НЕвинаги лесно. Понякога се налага да пусна и натисна отново съединителя или пък ако искам да вкарам 2ра, да вкарам 3та и после 2ра... На светофар, като я натисна на първа, до към 4-5 хил оборота, 2тора се усеща как влиза с едно леко запиране някъде и така до следващото спиране. Какво ще кажете, имали ли сте подобен проблем? Дали е нужна, смяна на течността на съединителя? 2. Когато карам назад с въртене на волана на ляво и натискане (по рязко) на съединителя, се чува едно прищракване в лявата част на предно ляво колело. Идеи, от какво може да е? Каре? Колата е CR-V 2.0 155кс. 2014 6МТ на 60к км. Редактирано 16 Юни, 2022 от Fissikela Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Djaksel 21 #2 Отговорено 17 Юни, 2022 Колега може да започнеш със смяна на течността на съединителя, на баща ми е същото Цр-в 2013г 6МТ, и доколкото си спомням се сменя на 2 години или не помня на колко км, но на неговата е сменяхме миналата година а колата му е на 50к. А относно прищракването може и да е нещо по окачването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fissikela 14 #3 Отговорено 17 Юни, 2022 (Редактирано) А какво е маслото за съединителя? Някъде бяхбчел, че било същото като маслото на спирачките, вярно ли е това и как се води като наименование и спецификация? Какво е количеството течност? Редактирано 17 Юни, 2022 от Fissikela Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #4 Отговорено 17 Юни, 2022 Спирачна течност DOT 4. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #5 Отговорено 17 Юни, 2022 (Редактирано) Една снимка на двете казанчета,с отворени капачки би казало много.Вместо да се чудим. Голямото спирачки малкото съединител. Спирачната течност се сменя на всеки 3 години. Но с тези 5хил оборота на първа няма да издържи съединителя много. Тракането е механичен проблем трябва ти сервиз. Ето какво трябва да е ,бистро като олио и в двете казанчета. Редактирано 17 Юни, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fissikela 14 #6 Отговорено 17 Юни, 2022 (Редактирано) 18 minutes ago, CARPERA said: Една снимка на двете казанчета,с отворени капачки би казало много.Вместо да се чудим. Голямото спирачки малкото съединител. Колега , а каквоце количеството което трябва да се смени? Гледам в Хонда има само туби по 0.5л ... достатъчно ли е 0.5 за съединителя и 0.5 за спирачките? И мога ли да сложа вместо Хонда DOT 04 AFT DoT04 ? Редактирано 17 Юни, 2022 от Fissikela Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #7 Отговорено 17 Юни, 2022 (Редактирано) Като качиш снимките можа да се каже колко. За спирачките и хубава промивка 1 л ще стигне,там е чрез източване от всеки апарат. За съединителя може и да стигна 0.5л,зависи какво е вътре,пак чрез помпане на педала на съединителя и източване от долната помпа. Само внимавай да не попаднеш на сервиз който ще ти измие казанчетата и ще смени само там течността. Твой е избора каква течност ще сложиш,ето ти на АТЕ също хубава течност DOT4. Редактирано 17 Юни, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fissikela 14 #8 Отговорено 17 Юни, 2022 Имам странното чувство, че жената преди мен е попаднала на точно такъв сервиз (Бултрако) По късно ще сляза да ги проверя и ще снимам. Мерси за помоща както тук така и за маслата. Поръчах от Ванката вчера и днес са вече в София. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #9 Отговорено 17 Юни, 2022 @Fissikela Като качиш снимките ще си покаже дали са сменяни,сервизната поддръжка на колата винаги е икономия за сметка на купувача. Вземи хубав маслен филтър,МАНН или оригинален,въздушния също не е маловажен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fissikela 14 #10 Отговорено 17 Юни, 2022 Оригинален маслен, Бош Въздушен, масло yacco 5w30 всичко по препоръки на ФЕНАБГ 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fissikela 14 #11 Отговорено 17 Юни, 2022 Колеги ето снимки: Предполагам, малкото с сивата капачка е за съединителя, и е за смяна. Гилямото с черната капачка за спирачките. Понеже беш над МАХ, изтопих малко, колкото да е на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #12 Отговорено 17 Юни, 2022 Възможно е бистрото да е само в казанчето и надолу да е кал.Не е сложно да се подмени изцяло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #13 Отговорено 17 Юни, 2022 (Редактирано) Малкото за съединителя е зле трябва да е на макс там също. Иска сериозна провимка в малкото,като след седмица две пак ще потъмнее Както и в малкото така и в голямото, долу е със сигурност мазут. Спирачките малко по-добре са ,смяна и на двете места,съединителя поне два пъти ,като помътнее. Това е уж сервизно поддържана кола. 😢😢😢 Хванал си я навреме,да оправиш всичко. Редактирано 17 Юни, 2022 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fissikela 14 #14 Отговорено 17 Юни, 2022 И това е от Бултрако. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #15 Отговорено 17 Юни, 2022 (Редактирано) За пореден път се доказва,минимум средства в гаранциония период. Ако може и без да дават нищо,ще е най добре. Тези двете системи нито течноста скъпа нито процедурите сложни. Изобщо не се ли интересуваш кое колко и как и с какво,всеки сервиз ти намазва ските,и най-евтиното от варела с печалба за тях. Ето виж темата за Хонда джаз,сервиз ХонадаАпостолов Бургаз,на CVTкутия дават масло ATF DW1,сега кутията зле. Редактирано 17 Юни, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fissikela 14 #16 Отговорено 17 Юни, 2022 Лошото е, че и за по сериозни ремонти не влагат грам старание. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове