Jump to content
Любооо

За какво да внимаваме при избор на Акорд 8?

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, решил съм да се мятам на Акорд 8, предпочитанията са ми бензин, комби 2.0 (ръчка) по възможност 2.4 (автомат).

 

Доста четох във форума и единствените сериозни проблеми, които срещнах са за рейка, полуоска и задържане на задни апарати (ако може да се каже че е сериозен). 

 

1. Някои от темите са стари има ли нещо друго за което да се отдели по-специално внимание?

2. Автоматите как са? Във форума не намерих теми с проблеми.

 

Понеже обявите за бенз са кът и опоскани от към екстри, все пак ще питам и за дизела, освен проблема с ДПФ-а, скъп съединител, имали хора изпищяли с турбо или дюзи?

3. Дюзите рециклират ли се и каква е цената?

 

Идвам от Ауди (A6 C5) и чак не ми се вярва че може само това да са болежките на модела :D.

 

Ще съм благодарен на всеки, който сподели инфо от първо лице и за ремонтите които е трябвало да извършва.

Редактирано от Любооо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Гледай дали колата е имала сериозни удари, провери и историята по вина, ако трябва си плати за инфото друго няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

.

Редактирано от Любооо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 2 часа, Митко Йотов написа:

Здравей колега. Гледай дали колата е имала сериозни удари, провери и историята по вина, ако трябва си плати за инфото друго няма.

А има ли сайт който да препоръчате за история на колата? Разбрах че в бултрако отказват да споделят такава информация.

Редактирано от Любооо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,в Бултрако дават информация на собственика,така че ако колата е купувана от Бг,може да изискате тази информация чрез собственика.Ако ще купуваш автомат,я пробвай на наклон,като освободиш спирачката колата не трябва да тръгва назад.Ако маслото на мотора и кутията се сменят навреме и с качествени масла,няма да имаш никакви проблеми.Пробвай и рейката като въртиш волана дали се чуват някакви шумове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, Anton_a82 написа:

Здравей,в Бултрако дават информация на собственика,така че ако колата е купувана от Бг,може да изискате тази информация чрез собственика.Ако ще купуваш автомат,я пробвай на наклон,като освободиш спирачката колата не трябва да тръгва назад.Ако маслото на мотора и кутията се сменят навреме и с качествени масла,няма да имаш никакви проблеми.Пробвай и рейката като въртиш волана дали се чуват някакви шумове.

Благодаря! 

Относно поулоската, може ли да се хване на място или задължително тест драйв с по-висока скорост? 

Относно ръждите, гледах една, под капака всички гайки, скоби и болтове бяха клеясали и ръждиви, по калниците и отдолу изглеждаше Ок. 

Това нещо обичайно ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Братленце, само гледай за ръжда. Всичко останало са дребни проблеми. Каре - механична част. Сменяш и газ. Рейка - стругар ти изработва нова втулка. Сменяш и газ. Аз сменях втулка и за всичко платих не повече от 50лв. Въобще не ги мисли тея. Само гледай за ръжди и ако е с шибедах му обърни внимание и на него. Иначе колите са големи кучета. Хубаво масло и само газ ;)

Редактирано от Ceco85

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на това мнение гледай за ръжди и за автомата,ако е автоматик,другото са бели кахъри.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 48 минути, Любооо написа:

Относно ръждите, гледах една, под капака всички гайки, скоби и болтове бяха клеясали и ръждиви, по калниците и отдолу изглеждаше Ок. 

Това нещо обичайно ли е?

Да - за тези от "мокрите" държави.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Любооо написа:

А има ли сайт който да препоръчате за история на колата? Разбрах че в бултрако отказват да споделят такава информация.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички писали! Търся подходящ екземпляр и ако се спра на някой ще се похваля.

Междувременно, ако някой има други препоръки, ще се радвам да ги сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качи се карай разглеждай доста Акорди,ще придобиеш представа за модела.

Накрая ще избереш твоя,и ще знаеш какво да гледаш.

Автомата пази веригата и двигателя,по голяма вероятност за читав модел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

Качи се карай разглеждай доста Акорди,ще придобиеш представа за модела.

Накрая ще избереш твоя,и ще знаеш какво да гледаш.

Автомата пази веригата и двигателя,по голяма вероятност за читав модел.

Като цяло предпочитам автомат, но 2.0 автомат ще ми е муден.

В момента колата която карам (А6 2.4 бенз., ръчни) е със сходни харектеристики, като Акорд 2.0 по ускорение. Не ми се става по-бавен, тъй като и в момента ми малее мощността.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...