Jump to content

Любооо

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Любооо

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Audi A6 C5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Като цяло предпочитам автомат, но 2.0 автомат ще ми е муден. В момента колата която карам (А6 2.4 бенз., ръчни) е със сходни харектеристики, като Акорд 2.0 по ускорение. Не ми се става по-бавен, тъй като и в момента ми малее мощността.
  2. Благодаря на всички писали! Търся подходящ екземпляр и ако се спра на някой ще се похваля. Междувременно, ако някой има други препоръки, ще се радвам да ги сподели.
  3. Благодаря! Относно поулоската, може ли да се хване на място или задължително тест драйв с по-висока скорост? Относно ръждите, гледах една, под капака всички гайки, скоби и болтове бяха клеясали и ръждиви, по калниците и отдолу изглеждаше Ок. Това нещо обичайно ли е?
  4. А има ли сайт който да препоръчате за история на колата? Разбрах че в бултрако отказват да споделят такава информация.
  5. Здравейте, решил съм да се мятам на Акорд 8, предпочитанията са ми бензин, комби 2.0 (ръчка) по възможност 2.4 (автомат). Доста четох във форума и единствените сериозни проблеми, които срещнах са за рейка, полуоска и задържане на задни апарати (ако може да се каже че е сериозен). 1. Някои от темите са стари има ли нещо друго за което да се отдели по-специално внимание? 2. Автоматите как са? Във форума не намерих теми с проблеми. Понеже обявите за бенз са кът и опоскани от към екстри, все пак ще питам и за дизела, освен проблема с ДПФ-а, скъп съединител, имали хора изпищяли с турбо или дюзи? 3. Дюзите рециклират ли се и каква е цената? Идвам от Ауди (A6 C5) и чак не ми се вярва че може само това да са болежките на модела :D. Ще съм благодарен на всеки, който сподели инфо от първо лице и за ремонтите които е трябвало да извършва.
×
×
  • Създай нов...