Любооо 0 #1 Публикувано 15 Юни, 2022 (Редактирано) Здравейте, решил съм да се мятам на Акорд 8, предпочитанията са ми бензин, комби 2.0 (ръчка) по възможност 2.4 (автомат). Доста четох във форума и единствените сериозни проблеми, които срещнах са за рейка, полуоска и задържане на задни апарати (ако може да се каже че е сериозен). 1. Някои от темите са стари има ли нещо друго за което да се отдели по-специално внимание? 2. Автоматите как са? Във форума не намерих теми с проблеми. Понеже обявите за бенз са кът и опоскани от към екстри, все пак ще питам и за дизела, освен проблема с ДПФ-а, скъп съединител, имали хора изпищяли с турбо или дюзи? 3. Дюзите рециклират ли се и каква е цената? Идвам от Ауди (A6 C5) и чак не ми се вярва че може само това да са болежките на модела :D. Ще съм благодарен на всеки, който сподели инфо от първо лице и за ремонтите които е трябвало да извършва. Редактирано 15 Юни, 2022 от Любооо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1227 #2 Отговорено 16 Юни, 2022 Здравей колега. Гледай дали колата е имала сериозни удари, провери и историята по вина, ако трябва си плати за инфото друго няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Любооо 0 #3 Отговорено 16 Юни, 2022 (Редактирано) . Редактирано 16 Юни, 2022 от Любооо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Любооо 0 #4 Отговорено 16 Юни, 2022 (Редактирано) Преди 2 часа, Митко Йотов написа: Здравей колега. Гледай дали колата е имала сериозни удари, провери и историята по вина, ако трябва си плати за инфото друго няма. А има ли сайт който да препоръчате за история на колата? Разбрах че в бултрако отказват да споделят такава информация. Редактирано 16 Юни, 2022 от Любооо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Anton_a82 2 #5 Отговорено 16 Юни, 2022 Здравей,в Бултрако дават информация на собственика,така че ако колата е купувана от Бг,може да изискате тази информация чрез собственика.Ако ще купуваш автомат,я пробвай на наклон,като освободиш спирачката колата не трябва да тръгва назад.Ако маслото на мотора и кутията се сменят навреме и с качествени масла,няма да имаш никакви проблеми.Пробвай и рейката като въртиш волана дали се чуват някакви шумове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Любооо 0 #6 Отговорено 16 Юни, 2022 преди 14 минути, Anton_a82 написа: Здравей,в Бултрако дават информация на собственика,така че ако колата е купувана от Бг,може да изискате тази информация чрез собственика.Ако ще купуваш автомат,я пробвай на наклон,като освободиш спирачката колата не трябва да тръгва назад.Ако маслото на мотора и кутията се сменят навреме и с качествени масла,няма да имаш никакви проблеми.Пробвай и рейката като въртиш волана дали се чуват някакви шумове. Благодаря! Относно поулоската, може ли да се хване на място или задължително тест драйв с по-висока скорост? Относно ръждите, гледах една, под капака всички гайки, скоби и болтове бяха клеясали и ръждиви, по калниците и отдолу изглеждаше Ок. Това нещо обичайно ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ceco85 60 #7 Отговорено 16 Юни, 2022 (Редактирано) Братленце, само гледай за ръжда. Всичко останало са дребни проблеми. Каре - механична част. Сменяш и газ. Рейка - стругар ти изработва нова втулка. Сменяш и газ. Аз сменях втулка и за всичко платих не повече от 50лв. Въобще не ги мисли тея. Само гледай за ръжди и ако е с шибедах му обърни внимание и на него. Иначе колите са големи кучета. Хубаво масло и само газ Редактирано 16 Юни, 2022 от Ceco85 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Anton_a82 2 #8 Отговорено 16 Юни, 2022 И аз съм на това мнение гледай за ръжди и за автомата,ако е автоматик,другото са бели кахъри.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5937 #9 Отговорено 16 Юни, 2022 (Редактирано) преди 48 минути, Любооо написа: Относно ръждите, гледах една, под капака всички гайки, скоби и болтове бяха клеясали и ръждиви, по калниците и отдолу изглеждаше Ок. Това нещо обичайно ли е? Да - за тези от "мокрите" държави. Редактирано 16 Юни, 2022 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1227 #10 Отговорено 16 Юни, 2022 Преди 12 часа, Любооо написа: А има ли сайт който да препоръчате за история на колата? Разбрах че в бултрако отказват да споделят такава информация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Любооо 0 #11 Отговорено 17 Юни, 2022 Благодаря на всички писали! Търся подходящ екземпляр и ако се спра на някой ще се похваля. Междувременно, ако някой има други препоръки, ще се радвам да ги сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1508 #12 Отговорено 17 Юни, 2022 Качи се карай разглеждай доста Акорди,ще придобиеш представа за модела. Накрая ще избереш твоя,и ще знаеш какво да гледаш. Автомата пази веригата и двигателя,по голяма вероятност за читав модел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Любооо 0 #13 Отговорено 17 Юни, 2022 Преди 1 час, CARPERA написа: Качи се карай разглеждай доста Акорди,ще придобиеш представа за модела. Накрая ще избереш твоя,и ще знаеш какво да гледаш. Автомата пази веригата и двигателя,по голяма вероятност за читав модел. Като цяло предпочитам автомат, но 2.0 автомат ще ми е муден. В момента колата която карам (А6 2.4 бенз., ръчни) е със сходни харектеристики, като Акорд 2.0 по ускорение. Не ми се става по-бавен, тъй като и в момента ми малее мощността. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове