Jump to content
khaccbg

Акорд 2007 2.0 бензин или Акорд 2009 2.2 дизел?

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте,

 

Питането ми за избор между Акорд 2.0 2007 бензин или Акорд 2.2 2009 дизел е свързано с това че цените са съпоставими и при мен един от важните фактори е нивото на безопасност.  Акорд 7 ген е 4 звезди от NCAP, a Акорд 8 гех успява да получи 5 звезди.  И двете генерации са малко по-слаби от аналогичните генерации на Авенсис който има повече точки за безопасност.

 

Питането ми е за около 10-12 хил лв кое бихте избрали?  Всъщност не знам при толкова стари коли дали може да се разчита на въздушните възглавници.  Което ме подтиква дори да се замисля за Авенсис 2010-11-та дизел въпреки че Акорда ми е на сърце.

 

 

Редактирано от khaccbg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12хил лева за Акорд 7 с 2.0 бензин.... без да се заяждам, но тази кола е много далеч от тази цена. Двете коли като цени имат поне 5000лв. разлика.

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам в мобилето има няколко от Испания за около 10к.  Освен да са пъпен боклук, но ти казваш че и 12к са малко за 2007 2.0 бензин?

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=3&slink=ok4ju2&f1=1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме разбра, колега. 12хил. лева са много за Акорд 7 2.0 бензин. Даже страшно много. Не мога да си представя, че някой даже би му хрумнало да даде такива пари, освен ако не е на 50хил. реални километра. Виж за 2.4 в абсолютно перфектно състояние по съм съгласен, макар че и за нея това са вече много пари.
Акорд 8 дизел започва от около 11-12 000 лева. Вярно е, че Акорд 7 с бензинов двигател и по-надеждна кола от 8ца 2.2 дизел, но дизела е 10 пъти по приятен за каране и най-вече 8цата е по-актуална и съвременна кола. Просто 2.0 и в 7ца и в 8ца са тромави и стават само ако си някакъв хептен спокоен шофьор. Отделно като качиш 4 човека в бензинов Акорд и колата се чуди дали да върви или да спре. При дизела го няма това нещо. Нютоните си казват думата.
Единствения минус на дизела поне за мен е звука. Като човек каращ 15г бензинови двигатели така и не мога да свикна със тракащия звук.
Както и да го смяташ, какъвто и Акорд 8 да вземеш, дори и най-евтиния, като го облсужиш и вкараш в пътя поне 15 бона излиза. Това е минимума.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Гледам че по толкова вървят.  И аз мисля че това са адски много пари за толкова стара кола и с много километри, но не виждам избор.

 

По принцип не крам бързо и не ми е приоритет мощността... както споменах приоритет ми е безопасността като за семейна кола.  И за това се замислям от тази гледана точка дали и да не гледам Авенсис че са малко по-евтини и по-безопасни според NCAP.  Има екземпляри от 2009-2010 2.2 дизел на цената на Акорд 2007 бензин.

Редактирано от khaccbg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво търсиш от една кола. Колкото хора, толкова мнения. Щом като не караш бързо и не ти е приоритет мощността (и аз съм като теб), аз бих взел 8-ма генерация 2.0. Знам, че е малко над бюджета ти, но 2.4 не е кой знае колко по-мощна от 2.0. За дизела - там или добро или нищо. Или обичаш дизелите, или не. Моят съвет е да скочиш на Акорд 8, а вече бензин или дизел, ти сам ще си прецениш. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрият съвет е да покараш и 2-та конкретни модела, и да си прецениш.

Част от  безопасността е и бързото изпреварване, за което си трябва мощност, дори през другото време да караш лежерно. По шосетата е трафик и понякога е изнервящо да си търпелив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Чак пък “тракане” при 8-цена дизел няма. Даже съвсем скаро едни колега(каращ Пежо дизел) ме попита дали вярно акорда ми е дизел, че си мислел, че е бензин. :lol: А и Дизела носи на доста приятен ремап, което при бензина е свързано с много цифри. Аз също дълги години карах само бензинови Хонди, но след акорда вече съм им фен на дизелите. А относно дизайна на 7 и 8, там не вярва да има две мнения по въпроса и то в полза на 8-цата.

Редактирано от policeman
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...