Jump to content
Exoplanet

R18a2 върти но не пали

Recommended Posts

Здравейте, след като стоя колата около месец без да се кара, изведнъж не иска да запали. Заредих акумулатора, ток има да те убие, бензин има да те удави - не пали. Стартера върти добре но се чува нещо като прескачане на всеки 4ти такт при въртене или нещо от сорта. Бушоните са ок, проверих ги. Какво още мога да проверя преди да викам майстори?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Забравих да кажа че мотора е 1.8 140 коня бензин, за който не знае кода.

Също така на таблото не свети нищо за грешка

Редактирано от Exoplanet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите дават искра, остава бензина. Къде му е бензиновата помпа на това чудо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да е в резервоара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това се досетих, но как се достъп ва до помпата, вдигах задните седалки но не видях нищо, трябва ли да се среже мокета ако е под него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Резервоарът е под предните седалки. Ето нагледно как се достъпва помпата. При R18а2 е същата процедура.

 

 

Редактирано от emod
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оказа се че не идва ток до помпата. проверих бушоните за помпата и нямаше проблеми там. Какво друго може да е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Main relay -   главното реле 

В много от случаите ако е главен виновник се оправя с презапояване на спойките му.

https://www.youtube.com/watch?v=OJL6x0o--kc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При 8-ма генерация имаше драма с някой от бушоните в двигателният отсег. Имаше тема при англичаните за това. 

 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е каза aleksandur Main relay -   главното реле .

А да си чистил колата с прахосмукачка преди това? :rolleyes: Питам сериозно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

сега ги проверих и големите бушони - наред са си. Кое е главното реле, има две - синьо и до него в дясно черно

IMG_20220625_222550_668.thumb.jpg.49d468308fa7189b8ed35ea8277cac04.jpg

@dandilov чистил съм я, но преди и не виждам какво общо има, ако обясниш защо питаш ще е добре

Редактирано от Exoplanet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам колегата има впредвид при почистването да не е натиснат crash button -a (неговата функция е  да .прекъсне захранването към бензиновата помпа при инцидент )

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно от inertia switch-a (или краш бутона) е бил проблема. Намира се горе в ляво над бушоните.

 

Мерси много на хората които писаха, сигурно съм го бутнал докато съм ръчкал нещо под таблото.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това имах предвид. :)

Радвам се, че си решил проблема. :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...