Jump to content
HondaExplorer

Таблото стана дискотека...

Recommended Posts

Здравейте колеги, тъкмо похвалих акорда в една друга тема и днес ми натресе сериозен проблем. Както си карам и стана това на снимката! Започна да се чува свирене като от ремък и леко вдигна стрелката на температурата. Отварям капака ремъците здрави, а поставката под акумулатора пълна с течност вероятно киселина и сякаш е пръскал от отдушника. Какво да очаквам от тая гад?

IMAG2722.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Същата ситуация, ама на CR-V 2, със К20 двг - алтернатор. Беше преди много години и не на моето CR-V. Оказа се "блока", който командва зареждането.

Нямам представа, дали е възможно същото да се случи и на F20, ама можеш да провериш.

 

п.п. При този проблем CR-V-то влиза в авариен режим. При теб има ли го това?

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами чека не свети, скоростите си ги сменям ръчно? По късно ще меря заряда вероятно презарежда вече щом акуто е хвърлило течност. Интересно що се вдига температурата на двигателя или датчика грешно показва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За температурата, не знам.

Жичкаджийството не ми е сила, ама има ли вероятност проблема с алтернатора (ако е той) да е&ава показанията на уреда за топлото?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бих заложил на презареждане.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като престоя няколко часа запалих и отново лампите ту светваха, ту изгасваха. Свирещия звук от ремък го имаше и изведнъж изчезна, а лампите угаснаха. Прибрах се и замерих напрежението на работещ двигател, нямаше никакво зареждане. Подозирам че в алтернатора всичко вътре откъм четки е станало мармалад. Играх го тоя филм само, че със стартера който ми окъси акумулатора преди 2 години. Сега въпросът е защо при липса на зареждане не ми свети никаква предупредителна лампа на таблото???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ремъка е свирел, значи алтернатора го е затормозвал и накрая се е предал. Като го смениш - огледай всички бушони.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, HondaExplorer написа:

защо при липса на зареждане не ми свети никаква предупредителна лампа на таблото???

Защото всичко в момента се захранва от акумулатора. Когато се предаде и той, тогава ще ти светне лампата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не си прав. Тази лампа (изобразяваща акумулатор) индикира липса на зареждане, т.е. трябва да светне, когато има проблем с алтернатора.

А защо не свети, ако алтернатора не работи, е друг въпрос.

Редактирано от Terje

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Напротив, прав е, според мен.

 

Колкото и да съм бос в електрониката, аз го разбирам така:

На снимката лампата свети, значи е проработила, когато се е появил проблема с алтернатора.

В момента, алтернатора все едно го няма.

Акумулаторът подава ток към цялата ел.система. Лампата на таблото явно не му е приоритет и затова не я е запалил. ;)

Може и да греша.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В упътването за 7-ма генерация (не вярвам за 6-та да е много по-различно) е написано следното:

image.thumb.png.b7d5da3a6b011ebf5b5bba458a9d891f.png

Т.е. това е сигнал, който означава, че зареждането не работи.

На предишната ми кола, когато алтернатора започна да здава багажа, тази лампа пресветваше - мъждукаше леко, докато накрая светна напълно. Тогава колата работи само на акумулатор и в зависимост от шофирането, може да изкара известно разстояние.

Няма никаква логика, лапмата да светне, когато акумулатора се изтощи, тя тогава колата така или иначе вече няма да работи, а още повече че различните лампи ще запонат да светят при пада на напрежението, което акумулатора дава.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Смених генератора с втора употреба и Акордът се върна към живот откъм токове. Можеше да опитам с рециклиране както направих със стартера преди време, но тук има вероятност проблемът да е и в регулатора, все пак пише Bosch на него, а не нещо на японски. Работата по смяната е малко пипкава заради пречещи тръби на компресора и една кофти гайка скрита под корпуса на алтернатора, но  на фона на смяната на гарнитурата на корпуса на витек клапана към главата, което правих последно си е направо забавление.

Редактирано от HondaExplorer
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...