HondaExplorer 252 #1 Публикувано 26 Март, 2022 Здравейте колеги, тъкмо похвалих акорда в една друга тема и днес ми натресе сериозен проблем. Както си карам и стана това на снимката! Започна да се чува свирене като от ремък и леко вдигна стрелката на температурата. Отварям капака ремъците здрави, а поставката под акумулатора пълна с течност вероятно киселина и сякаш е пръскал от отдушника. Какво да очаквам от тая гад? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #2 Отговорено 26 Март, 2022 (Редактирано) Същата ситуация, ама на CR-V 2, със К20 двг - алтернатор. Беше преди много години и не на моето CR-V. Оказа се "блока", който командва зареждането. Нямам представа, дали е възможно същото да се случи и на F20, ама можеш да провериш. п.п. При този проблем CR-V-то влиза в авариен режим. При теб има ли го това? Редактирано 26 Март, 2022 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 252 #3 Отговорено 26 Март, 2022 Ами чека не свети, скоростите си ги сменям ръчно? По късно ще меря заряда вероятно презарежда вече щом акуто е хвърлило течност. Интересно що се вдига температурата на двигателя или датчика грешно показва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #4 Отговорено 26 Март, 2022 За температурата, не знам. Жичкаджийството не ми е сила, ама има ли вероятност проблема с алтернатора (ако е той) да е&ава показанията на уреда за топлото?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6096 #5 Отговорено 26 Март, 2022 И аз бих заложил на презареждане. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 252 #6 Отговорено 26 Март, 2022 След като престоя няколко часа запалих и отново лампите ту светваха, ту изгасваха. Свирещия звук от ремък го имаше и изведнъж изчезна, а лампите угаснаха. Прибрах се и замерих напрежението на работещ двигател, нямаше никакво зареждане. Подозирам че в алтернатора всичко вътре откъм четки е станало мармалад. Играх го тоя филм само, че със стартера който ми окъси акумулатора преди 2 години. Сега въпросът е защо при липса на зареждане не ми свети никаква предупредителна лампа на таблото??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6096 #7 Отговорено 26 Март, 2022 Щом ремъка е свирел, значи алтернатора го е затормозвал и накрая се е предал. Като го смениш - огледай всички бушони. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #8 Отговорено 26 Март, 2022 преди 10 минути, HondaExplorer написа: защо при липса на зареждане не ми свети никаква предупредителна лампа на таблото??? Защото всичко в момента се захранва от акумулатора. Когато се предаде и той, тогава ще ти светне лампата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #9 Отговорено 28 Март, 2022 (Редактирано) Не си прав. Тази лампа (изобразяваща акумулатор) индикира липса на зареждане, т.е. трябва да светне, когато има проблем с алтернатора. А защо не свети, ако алтернатора не работи, е друг въпрос. Редактирано 28 Март, 2022 от Terje Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #10 Отговорено 28 Март, 2022 (Редактирано) Напротив, прав е, според мен. Колкото и да съм бос в електрониката, аз го разбирам така: На снимката лампата свети, значи е проработила, когато се е появил проблема с алтернатора. В момента, алтернатора все едно го няма. Акумулаторът подава ток към цялата ел.система. Лампата на таблото явно не му е приоритет и затова не я е запалил. Може и да греша. Редактирано 28 Март, 2022 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #11 Отговорено 28 Март, 2022 В упътването за 7-ма генерация (не вярвам за 6-та да е много по-различно) е написано следното: Т.е. това е сигнал, който означава, че зареждането не работи. На предишната ми кола, когато алтернатора започна да здава багажа, тази лампа пресветваше - мъждукаше леко, докато накрая светна напълно. Тогава колата работи само на акумулатор и в зависимост от шофирането, може да изкара известно разстояние. Няма никаква логика, лапмата да светне, когато акумулатора се изтощи, тя тогава колата така или иначе вече няма да работи, а още повече че различните лампи ще запонат да светят при пада на напрежението, което акумулатора дава. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 252 #12 Отговорено 30 Март, 2022 (Редактирано) Смених генератора с втора употреба и Акордът се върна към живот откъм токове. Можеше да опитам с рециклиране както направих със стартера преди време, но тук има вероятност проблемът да е и в регулатора, все пак пише Bosch на него, а не нещо на японски. Работата по смяната е малко пипкава заради пречещи тръби на компресора и една кофти гайка скрита под корпуса на алтернатора, но на фона на смяната на гарнитурата на корпуса на витек клапана към главата, което правих последно си е направо забавление. Редактирано 30 Март, 2022 от HondaExplorer 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове