purkinie 16 #1 Публикувано 23 Февруари, 2022 И така...... След продължително четене на теми тук във форума както и гледане на клипове в нета реших да си сменя маслото в скоростната кутия на автомобила ми. След махане на кора и предна лява гума се откри това. Не можах да намеря никъде четириграма от който се източва маслото, както и болта от който се проверява нивото на маслото в кутията. По клиповете се вижда ясно четириграма в най-ниската част , но при мен е друго. Може ли колега да сподели къде са въпросните пробка и болт? Съмнявам се , че се намират зад тези планнки , но не съм сигурен , за това питам тук. При вас този охладител пред предната лява гума все така задръстен ли е или е само при мен? Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #2 Отговорено 23 Февруари, 2022 (Редактирано) Това е твоето ръководство https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/069.HTML Тук дават за твоя двигател как се сменя. https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000002450.html Може би ако беше направил малко повече снимки по големи щяхме да помогнем. Вдигни колата на подемник за повече достъп и оглеждане. Редактирано 23 Февруари, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #3 Отговорено 23 Февруари, 2022 Пробката за източване е от предната страна по спомен,демек гледа напред към радиатора.Пробката за наливане ще видиш,като махнеш акумулатора и стойката му,тя е отгоре на кутията,не отстрани.Ще ти трябва квадрат 9,5мм. Това мръсното ти е интеркулера,на автомивката,като му обърнеш малко внимание и се поизчиства. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
purkinie 16 #4 Отговорено 23 Февруари, 2022 Търсих от всички страни ,но наистина не направих повече снимки. Утре пак ще махна кората и предната лява гума и ще снимам. Мислих си, че ще видя ето това ,но не видях. Дори японеца е написал и показал със стрелка пробката за източване на двигателното масло - аз си мислех че ще пише и за скоростната кутия? Огледах я от всички страни ,но пробка не видях . Утре пак ще гледам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #5 Отговорено 23 Февруари, 2022 (Редактирано) Дават ти го наистина под акумулатора тази за наливане,както е казал колегата. Долната е за източване показана на снимката,горната по малка е контролна налива се до протичане от нея. Така поне е описано тук в ръководството. Quote Залейте рабочую жидкость КП через специальное отверстия для доливки, пока она не польется через отверстие (А) болта для контроля масла. Редактирано 23 Февруари, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
purkinie 16 #6 Отговорено 23 Февруари, 2022 Аз мисля да не разкачам акумулатора и да не ползвам пробката за наливане. Мисля първо да източа маслото и после да вкарам новото масло през отвора за ниво с помощта на маркуч и помпичка. И да , след като махнах акумулатора и стойката му, видях пробката за наливане в горният край на скоростната кутия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #7 Отговорено 23 Февруари, 2022 Мисля че ще се вкараш в някакъв филм,направи го както са го дали по ръководство,неслучайно са го написали така. Колата е твоя ти правиш с нея каквото решиш. Знаеш че маслото е това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #8 Отговорено 23 Февруари, 2022 Наливай 2,5 л. и си готов,тоя болт за нивото може да не го пипаш въобще,но щом си решил и така става.И купи това масло да не купуваш два пъти,като мен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
purkinie 16 #9 Отговорено 24 Февруари, 2022 Както Ви обещах , днес махнах кората и в предната част на скоростната кутия открих пробката за източване и пробката за ниво. От схемата според мен пробката за ниво е този болт ( развива се с ключ 12 ) ограден с червено. Маслото е оригинално на Хонда и съм си взел 3 туби по 1 литър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shopa 59 #10 Отговорено 24 Февруари, 2022 Хм, според мен- допитай се до някой който е правил манипулацията! Аз мисля, че не е тази пробката за ниво! По схемата/както я разчитам/ ми изглежда да е тази по диагонал отдолу/ в същата посока, както оградената!/ Някой вещ да се произнесе! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
purkinie 16 #11 Отговорено 25 Февруари, 2022 И така ..... Днес ми остама малко време и смених маслото на скоростите. Бяхте прави , че това което съм оградил не е пробката за ниво. Тя е малко по-надолу и се развива с ключ номер 10. За мое учудване кутията събра 2400мл. След като протека от пробката , изчаках малко да се изтече и завих болта. Ето я работата със снимков материал: 5 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pdimitrof 1 #12 Отговорено 8 Март, 2023 Здравейте колеги, току що се регистрирах и се надявам да бъда полезен и аз за нещо във форума. Та за смяна на маслото от скоростната кутия. Колегата зографа е споменал, че може да се налива и маслото от пробката която е отгоре на ск. кутия. Това е абсолютно вярно ! Сваля се акумулатора и въздушния филтър и се сипва, това е когато нямаш помпа или някакъв шприц. Събира около 2.3, 2.4 л ориентировъчно. Другият начин е описаният в ръководството. И по двата начина става. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове