Jump to content
purkinie

Смяна масло скорстна кутия N22A2 ръчка

Recommended Posts

И така...... След продължително четене на теми тук във форума както и гледане на клипове в нета реших да си сменя маслото в скоростната кутия на автомобила ми.

След махане на кора и предна лява гума се откри това.

Не можах да намеря никъде четириграма от който се източва маслото, както и болта от който се проверява нивото на маслото в кутията.

По клиповете се вижда ясно четириграма в най-ниската част , но при мен е друго.

Може ли колега  да сподели къде са въпросните пробка и болт?

Съмнявам се , че се намират зад тези планнки , но не съм сигурен , за това питам тук.

При вас този охладител пред предната лява гума все така задръстен ли е или е само при мен?

Поздрави

IMG_20220223_152630.jpg

IMG_20220223_143928.jpg

IMG_20220223_142200.jpg

IMG_20220223_142144.jpg

IMG_20220223_142129.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е твоето ръководство

https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/069.HTML

Тук дават за твоя двигател как се сменя.

https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000002450.html

Може би ако беше направил малко повече снимки  по големи щяхме да помогнем.

Вдигни колата на подемник за повече достъп и оглеждане.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробката за източване е от предната страна по спомен,демек гледа напред към радиатора.Пробката за наливане ще видиш,като махнеш акумулатора и стойката му,тя е отгоре на кутията,не отстрани.Ще ти трябва квадрат 9,5мм.

Това мръсното ти е интеркулера,на автомивката,като му обърнеш малко внимание и се поизчиства.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсих от всички страни ,но наистина не направих повече снимки.

Утре пак ще махна кората и предната лява гума и ще снимам.

Мислих си, че ще видя ето това ,но не видях.

Дори японеца е написал и показал със стрелка пробката за източване на двигателното масло - аз си мислех че ще пише и за скоростната кутия?

Огледах я от всички страни ,но пробка не видях .

Утре пак ще гледам.

SWA7E40E34100041701MDRD02.PNG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

241094015_.thumb.png.9d1f0448cb96fc1cb766ff460a6ad829.png1283389460_.thumb.png.474135b7f1ce2762a3228fdecece63b4.png

Дават ти го наистина под акумулатора тази за наливане,както е казал колегата.

 

Долната е за източване показана на снимката,горната по малка е контролна налива се до протичане от нея.

882965480_.thumb.png.cacab84f778774990831ce70141af790.png

Така поне е описано тук в ръководството.

Quote

Залейте рабочую жидкость КП через специальное отверстия для доливки, пока она не польется через отверстие (А) болта для контроля масла.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля да не разкачам акумулатора и да не ползвам пробката за наливане.

Мисля първо да източа маслото и после да вкарам новото  масло през отвора за ниво с  помощта на маркуч и помпичка.

 И да , след като махнах акумулатора и стойката му, видях пробката за наливане в горният край на скоростната кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че ще се вкараш в някакъв филм,направи го както са го дали по ръководство,неслучайно са го написали така.

Колата е твоя ти правиш с нея каквото решиш.

Знаеш че маслото е това.

MTF.thumb.jpg.f63827e565917cbd1d9c8960b2f97ac0.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наливай 2,5 л. и си готов,тоя болт за нивото може да не го пипаш въобще,но щом си решил и така става.И купи това масло да не купуваш два пъти,като мен.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както Ви обещах , днес махнах кората и в предната част на скоростната кутия открих пробката за източване и пробката за ниво.

От схемата според мен пробката за ниво е този болт ( развива се с ключ 12 ) ограден с червено.

Маслото е оригинално на Хонда  и съм си взел 3 туби по 1 литър.

IMG_20220224_1239521111111.jpg

IMG_20220224_124007111111.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, според мен- допитай се до някой който е правил манипулацията! Аз мисля, че не е тази пробката за ниво! По схемата/както я разчитам/ ми изглежда да е тази по диагонал отдолу/ в същата посока, както оградената!/ Някой вещ да се произнесе!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, току що се регистрирах и се надявам да бъда полезен и аз за нещо във форума.

Та за смяна на маслото от скоростната кутия. Колегата зографа е споменал, че може да се налива и маслото от пробката която е отгоре на ск. кутия. Това е абсолютно вярно ! Сваля се акумулатора и въздушния филтър и се сипва, това е когато нямаш помпа или някакъв шприц. Събира около 2.3, 2.4 л ориентировъчно. Другият начин е описаният в ръководството. И по двата начина става. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...