madiyashi 0 #1 Публикувано 20 Февруари, 2022 Здравейте! Предстои ми покупка на D14A3 и желая да я направя 90к.с. Поинтересувах се и разбрах, че трябва да се направи някаква процедура с дросела, но така и не успях да намеря конкретно мнение дали е необходимо да си взема цяла дроселова клапа от D14A4 или само гарнитура. Моля, който го е правил да сподели. Също така ме интересува дали има полза да слагам 4-2-1 изпускател. Благодаря предварително! :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 21 Февруари, 2022 Само гарнитурата смени, изрежи докрай отворо на старата, ако не се скъса или си направи нова по старата от картон. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #3 Отговорено 20 Март, 2022 Коментирано е многократно през годините. Само с гарнитура няма да стане "магията" да се вдигнат 15к.с. (от 75 на 90). Трябва да се смени и компютъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #4 Отговорено 7 Април, 2022 На 20.03.2022 г. at 8:26, teodor_tsonev написа: Коментирано е многократно през годините. Само с гарнитура няма да стане "магията" да се вдигнат 15к.с. (от 75 на 90). Трябва да се смени и компютъра. Не съм съгласен. Коментирано е да, но аз съм го и пробвал. Пускали сме два сивика 75 и 90 коня преди и след смяната на гарнитурата на дросела (който го е правил, значе колко голяма е разликата в отвора) вървят заедно след процедурата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #5 Отговорено 9 Април, 2022 На 7.04.2022 г. at 22:25, Executor написа: Не съм съгласен. Коментирано е да, но аз съм го и пробвал. Пускали сме два сивика 75 и 90 коня преди и след смяната на гарнитурата на дросела (който го е правил, значе колко голяма е разликата в отвора) вървят заедно след процедурата. При 25-30 годишни кошници като нашите кое как ще върви е много относително. Като искаш експеримента да е точен може да замериш въпросния автомобил преди и след процедурата на дино стенд (един и същ, при еднакви условия). Не казвам, че няма да има разлика, но ти гарантирам, че ще е далеч от 15 к.с. Който се е занимавал със засилване на атмосферки знае как се вдигат к.с., останалото е плацебо ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #6 Отговорено 9 Април, 2022 Да така е ,но колеката пита конкретно за D14A3 конверсия към D14A4. The D14A3 and D14A4 engines are identical, the difference is the addition of a small gasket under the throttle body in the D14A3 which restricts the air intake of the engine, lowering the power output. This was done in some European countries to suit local insurance categories Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #7 Отговорено 9 Април, 2022 (Редактирано) преди 19 минути, aleksandur написа: Да така е ,но колеката пита конкретно за D14A3 конверсия към D14A4. The D14A3 and D14A4 engines are identical, the difference is the addition of a small gasket under the throttle body in the D14A3 which restricts the air intake of the engine, lowering the power output. This was done in some European countries to suit local insurance categories Да, механичната разлика в двата двигателя е във въпросната гарнитура, но за да качи заветните 15 к.с. трябва компютъра да се настрои, само, че ECU-то на D14A3 не подлежи на такава настройка и трябва да смени компютъра с такъв от D14A4. Другия вариант е компютър, който може да се "пипа" например Р24 или Р30, но компютъра + настройката + преходниците ще му е 500-600лв. За това по-евтиния вариант е направо готово ECU от D14A4. Редактирано 9 Април, 2022 от teodor_tsonev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #8 Отговорено 9 Април, 2022 Ние го нарпавихме с D14A7. Мога да кажа че двете хонди D14A7 и D14A8 вървят на едно след премахването на гарнитурата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #9 Отговорено 9 Април, 2022 преди 20 минути, Executor написа: Ние го нарпавихме с D14A7. Мога да кажа че двете хонди D14A7 и D14A8 вървят на едно след премахването на гарнитурата. Разбрахме вече... На 7.04.2022 г. at 22:25, Executor написа: Не съм съгласен. Коментирано е да, но аз съм го и пробвал. Пускали сме два сивика 75 и 90 коня преди и след смяната на гарнитурата на дросела (който го е правил, значе колко голяма е разликата в отвора) вървят заедно след процедурата. Отговорил съм ти под поста и съм го цитирал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове