Jump to content
pantudino5

Ръчна горивна помпа CR-V 2.2 diesel

Recommended Posts

Имам въпрос към опитните и знаещи, какви са симптомите на неработеща ръчна помпа (мехчето) над горивния филтър. До колкото знам трябва да има клапанче в нея. Можели да се извади, почисти(клапанчето)? Докато работи двигателя трябва ли да е мека? След колко напомпвания, трябва да стане твърда? Колко твърда (може и да съм малко по- силен в ръцете)? Възможно ли е от нея да прави проблем след 3000rpm и да влиза в авариен режим, с грешка P1065? 

 

Ето за това става въпрос:

image.thumb.png.201c5fb87e43011417d1f1307852c2bb.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери горивния филтър или го смени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивният филтър е сменен преди седмица. Горивото, е с добавка BDC. Резервоара е пълен над половината. Колата пали веднага, без да върти (сега на студа). Мисля, че тази помпа прави проблем, тъй като преди като, че беше по-твърда при запален двигател, а и като напомпам ми се струва, че не става много твърда. След смяната на филтъра вървеше супер, после няколко дни не я карах. Онзи ден я запалих, вървеше и на 2 предавка подадох повече газ и влезе в авариен режим, като подгрева на свещите започна да мига. До 3000rpm върви супер, но след това губи мощност и ако я задържа влиза в авариен. Може ли някой да каже за това мехче как трябва да се държи? Не ми се сменя пак филтър. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам проблема да е в това мехче. По скоро смени пак горивния филтър, кой знае какъв боклук е нафтата и е запушила филтъра с парафин и всякакви други гадости дето в студа се втвърдяват и не достига нафта.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писаното по твоя проблем,вижда се че трябва да е оригинален горивния.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това, както беше писал Емича в друга тема, виж да не е обърнат/завъртян на обратно филтъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра, при CR-V с този двигател, не дава проблеми (освен ако не е някакво пълно менте).

Въпросния филтър, не е като този на Акорда (линка от горната тема).

Различен е и от този при фейса на 3-та генерация, (въпросния случай с обърнатия филтър). 

Така че, или се е задръстил  (въпреки че е сменява скоро)  или както казах е супер менте. 

Може да не е монтиран добре, да изпуска от някое уплътнение, или да е дефектен. 

Относно "мехчето" - помпа, ако е меко, след 4,5 напомпвания, трябва да се втвърди така, че колкото и да си здрав, ако го стискаш с два пръста да не се сплеска повече от до средата. Ако клапана в него не държи, сутрин като го стиснеш нормално  първия път, двете страни ще му се допрът. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега незнам дали сам си сменял филтъра, или в сервиз. Но отдолу се навива един датчик, който е пластмасов. Ако го пренатегниш се спуква и започва да смуче въздух, както се получи при мен. Завива се на ръка!  

20210908_150414.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...