pantudino5 14 #1 Публикувано 28 Януари, 2022 Имам въпрос към опитните и знаещи, какви са симптомите на неработеща ръчна помпа (мехчето) над горивния филтър. До колкото знам трябва да има клапанче в нея. Можели да се извади, почисти(клапанчето)? Докато работи двигателя трябва ли да е мека? След колко напомпвания, трябва да стане твърда? Колко твърда (може и да съм малко по- силен в ръцете)? Възможно ли е от нея да прави проблем след 3000rpm и да влиза в авариен режим, с грешка P1065? Ето за това става въпрос: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st34 99 #2 Отговорено 28 Януари, 2022 Провери горивния филтър или го смени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantudino5 14 #3 Отговорено 29 Януари, 2022 Горивният филтър е сменен преди седмица. Горивото, е с добавка BDC. Резервоара е пълен над половината. Колата пали веднага, без да върти (сега на студа). Мисля, че тази помпа прави проблем, тъй като преди като, че беше по-твърда при запален двигател, а и като напомпам ми се струва, че не става много твърда. След смяната на филтъра вървеше супер, после няколко дни не я карах. Онзи ден я запалих, вървеше и на 2 предавка подадох повече газ и влезе в авариен режим, като подгрева на свещите започна да мига. До 3000rpm върви супер, но след това губи мощност и ако я задържа влиза в авариен. Може ли някой да каже за това мехче как трябва да се държи? Не ми се сменя пак филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #4 Отговорено 29 Януари, 2022 Не вярвам проблема да е в това мехче. По скоро смени пак горивния филтър, кой знае какъв боклук е нафтата и е запушила филтъра с парафин и всякакви други гадости дето в студа се втвърдяват и не достига нафта. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #5 Отговорено 29 Януари, 2022 Писаното по твоя проблем,вижда се че трябва да е оригинален горивния. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #6 Отговорено 29 Януари, 2022 Освен това, както беше писал Емича в друга тема, виж да не е обърнат/завъртян на обратно филтъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1863 #7 Отговорено 29 Януари, 2022 Филтъра, при CR-V с този двигател, не дава проблеми (освен ако не е някакво пълно менте). Въпросния филтър, не е като този на Акорда (линка от горната тема). Различен е и от този при фейса на 3-та генерация, (въпросния случай с обърнатия филтър). Така че, или се е задръстил (въпреки че е сменява скоро) или както казах е супер менте. Може да не е монтиран добре, да изпуска от някое уплътнение, или да е дефектен. Относно "мехчето" - помпа, ако е меко, след 4,5 напомпвания, трябва да се втвърди така, че колкото и да си здрав, ако го стискаш с два пръста да не се сплеска повече от до средата. Ако клапана в него не държи, сутрин като го стиснеш нормално първия път, двете страни ще му се допрът. 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rado1978 4 #8 Отговорено 5 Февруари, 2022 Колега незнам дали сам си сменял филтъра, или в сервиз. Но отдолу се навива един датчик, който е пластмасов. Ако го пренатегниш се спуква и започва да смуче въздух, както се получи при мен. Завива се на ръка! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове