Jump to content
brokofil

12 волта на контакт - от къде?

Recommended Posts

Здравейте колеги, трябва да намеря някъде в бушониерата в двигателния отсег 12 волта при включване на контакт. Някой има ли идея от къде мога да го хвана?

 

Изпратено от моят KB2003 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От бушониерите в купето. При двигателя няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Led

На 8ма няма ли блок с релета и предпазители в двигателния отсек?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има няколко,но не знам как от тях да взема +12в. Нямам идея кое от крачетата е плюс и дали ще стане здраве връзката ако просто набутам кабелчето заедно с крачето на някое от релетата3d5008264b65bd414aecf883a6ac75bc.jpg

Изпратено от моят KB2003 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам тези релета, най-вероятно Led е прав и от там да няма вариант. Без ел схема или замерване на място, не мога да кажа. Мислех, че е подобно на 7ма, ама явно е променено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време пред мен стоеше същата задача. Свързвах дрл модул. Проверил съм цялата схема в двигателният отсек и затова знам че няма плюс от контакт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@brokofil какво ще свързваш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди време пред мен стоеше същата задача. Свързвах дрл модул. Проверил съм цялата схема в двигателният отсек и затова знам че няма плюс от контакт.
Точно DRL модул за дългите светлини искам да сложа

Изпратено от моят KB2003 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех сигнала за палене на дневните, от датчика за налягане на маслото. Той е маса при изгасен и +12V при работещ двигател. От там не може да се черпи много ток. Главното захранване на модула е от постоянни 12V, взети от бушониерата в двигателният отсек. Малко по късно ще дам подробности как съм взел сигнал от датчика. Може ли да дадеш малко инфо за твоя модул? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://cardrl.eu/cardrl%20-%20s.htm

Това е модула,който искам да сложа,защото доказано работи - CarDRL5S

Изпратено от моят KB2003 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

Прегледах набързо ръковството за монтаж. Мисля че няма да има никакъв проблем да ползваш сигналът от датчика за налягане вместо контакт. На схемата - синия кабел. Но друго нещо ми направи впечатление - ‘Модула регистрира, че автомобилът е със запален двигател на база напрежението на бордовата му инсталация.’

Имай предвид че на нашите коли, бордовото напрежение не е винаги високо при запален двигател. Има моменти когато генераторът спира да зарежда - най-често при бавно движение и малко включени консуматори. Това определено може да обърка джаджата. На мен ми се наложи да шунтирам детектора за напрежение, като преправиха леко схемата на моя модула. Може все пак да пробваш с най-ниското прагово напрежение - 12.7V но ми се струва че няма да е безпроблемно

 

И сега за сигнала от датчика

това е схемата на свързване към ЕКУ-то78DCB0A2-0CB0-45F3-A17D-12E1434F25E4.thumb.jpeg.e5cf9f668fd5065ae5b2f056b9b4317f.jpeg

 

Жълто-червеният кабел от датчика до ЕКУ-то минава в кабел канала върху капака на клапаните. От него излизат конекторите към запалителните бобини. Каналът се отваря лесно се и се работи много удобно на това място. Аз оголих малко изолацията и запоих кабела от модула.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя взима сиглал от дебитомера.. Мисля 1-во краче.. Там ми беше най-удоно...

Преди 5 год. съм го вързал и работи до ден днешен.. на същата фирма е модула...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , аз проблема с дневните го реших , като добавих лед крушки. Вързах ги дирекно към акумулатора посредством модул , който подава ток след като напрежението премине 13 волта. съответно падне ли под 13 волта гаси крушките.  Вече над 1 година работи много добре. Реално светва крушките около 10 секунди след запалване на автомобила и ги гаси до минута в най-бавният случай след като угася двигателя. Средно около 20-30 секунди. Модулчето е от Китай си струва около 8лв. 

https://www.aliexpress.com/item/33054913542.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.30e8138fyPce7C&algo_pvid=287416b1-0f86-4dca-80a9-25d41c61979a&algo_exp_id=287416b1-0f86-4dca-80a9-25d41c61979a-29&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000025399156420"}&pdp_pi=-1%3B6.25%3B-1%3BBGN+0.26%40salePrice%3BBGN%3Bsearch-mainSearch

 

Давам линк за тестван , защото съм попадал и на такива, които гасят светлините след 10 минути. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, valioglingo написа:

Здравейте , аз проблема с дневните го реших , като добавих лед крушки. Вързах ги дирекно към акумулатора посредством модул , който подава ток след като напрежението премине 13 волта. съответно падне ли под 13 волта гаси крушките.  Вече над 1 година работи много добре. Реално светва крушките около 10 секунди след запалване на автомобила и ги гаси до минута в най-бавният случай след като угася двигателя. Средно около 20-30 секунди. Модулчето е от Китай си струва около 8лв. 

https://www.aliexpress.com/item/33054913542.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.30e8138fyPce7C&algo_pvid=287416b1-0f86-4dca-80a9-25d41c61979a&algo_exp_id=287416b1-0f86-4dca-80a9-25d41c61979a-29&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000025399156420"}&pdp_pi=-1%3B6.25%3B-1%3BBGN+0.26%40salePrice%3BBGN%3Bsearch-mainSearch

 

Давам линк за тестван , защото съм попадал и на такива, които гасят светлините след 10 минути. :)

Т.е. ако падне под 13 волта и ги гаси? Моя акорд дизел алтернатора спира да зарежда и пада до 12.5 преди пак да се включи. Моя модул е такъв до 12.6 и става като коледна елха. Ту светват, ту изгасват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...