Jump to content
Robben

Проблем със спирачките на Акорд 7

Recommended Posts

Колеги, здравейте. Предварително се извинявам ако е дискутиран подобен проблем, не намерих тема. Колата е Акорд 7 2.0 бензин. Смених въпросния маркуч от снимката, защото на изгасен двигател педала на спирачката беше твърд. Нямаше ги характерните 2-3 натискания на студен двигател преди да се втвърди. След запалване всичко беше ок. Сложих втора употреба и положението остана същото... Веднага си върнах моя и тръгнах. Проблемът дойде в едно нанадолнище, когато след няколко натискания на спирачката, 2 или 3, педалът стана твърд? Преди размяната на вакуум маркучите подобен проблем не е имало и спирачките работеха отлично. Откъде може да е дошъл проблема? Благодаря предварително. 

IMG_20211215_134035.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Губи ти се вакум. Или си спукал някой от маркучите към сервото или си разхлабил нещо пак там. Наново повтаряш процедурата там където си пипал и преглеждаш за спукан или не добре сложен маркуч, може и в различен щуцер да си боднал някой маркуч.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
33 minutes ago, Митко Йотов said:

 

Мисля, че го сложих както трябва. Погледнах го и не ми се вижда да е спукан. Факт е, че при първото изваждане го дръпнах бая, къде може да се е разхлабило нещо? Одеве открих, че при палене педалът не омеква веднага както преди да ги разменям, а чак след като търга. При еднократно натискане на спирачката в движението всичко е ок, но след всяко повторно се втвърдява, докато не се подаде газ и повторно да се използва... Май ще трябва да се ходи на майстор...🙂

IMG_20211215_200725.jpg

IMG_20211215_200823.jpg

IMG_20211215_200735.jpg

Редактирано от Robben

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако снимката е в монтирано състояние веднага се вижда че откъм сервото скобата на маркуча не е поставена както трябва.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е колегата вижда се че е била по напред а ти  си я поставил доста назад.Може дори да не пристяга.

1356571602_.thumb.png.a00f0115b260c2568efdb44412d314de.png

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първата снимка ясно се вижда къде си го спукал, пуснал съм ти една червена стрелка, увеличи си снимката и ще видиш колега.  

А на втората не си го вкарал достатъчно и тук съм ти маркирал до къде е бил преди.

IMG_20211215_200725.jpg.4568935a7f1844629bc8e4a43f7b44b9.jpg

IMG_20211215_200735.jpg.06b450f8e9713db379e38f9f5107afaa.jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, благодаря, колеги. Скобата не можах да я набутам до края, щото не можах да бръкна с клещите до там. Ако увия маркуча с нещо, където е цепнат, ще има ли ефект, щото сега се консултирах с един френд дето бачка в магазин за авточасти и каза, че оригинален ще дойде до 10 дена? 

Редактирано от Robben

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
36 minutes ago, Robben said:

Ясно, благодаря, колеги. Скобата не можах да я набутам до края, щото не можах да бръкна с клещите до там. Ако увия маркуча с нещо, където е цепнат, ще има ли ефект, щото сега се консултирах с един френд дето бачка в магазин за авточасти и каза, че оригинален ще дойде до 10 дена? 

С хубав вулканизиращ се изолирбанд съм запушвал теч на антифриз.Но ти имаш доста компрометирани места от където да бяга вакума.

С тези клещи трябва да стане скобата да вкараш.

503984116_.thumb.png.34fe9116d8c0be28ee0e3f704ecdc7e8.png

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще взема изолирбанд и най-дългите човки, и ще видим ще има ли ефект. Ако ли не ще подкарвам пак старата Мазда, докато дойде тоя маркуч😀 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.12.2021 г. at 11:21, Robben написа:

Колеги, да напиша какво се оказа, може да съм полезен на някой, ако му възникне подобен проблем. 

Похвално, че даваш обратна връзка как се е решил проблема...

Много колеги питат нещо, дискутира се, оправят си проблема, изчезват  и не считат за нужно да споделят резултата...

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...