Robben 107 #1 Публикувано 15 Декември, 2021 Колеги, здравейте. Предварително се извинявам ако е дискутиран подобен проблем, не намерих тема. Колата е Акорд 7 2.0 бензин. Смених въпросния маркуч от снимката, защото на изгасен двигател педала на спирачката беше твърд. Нямаше ги характерните 2-3 натискания на студен двигател преди да се втвърди. След запалване всичко беше ок. Сложих втора употреба и положението остана същото... Веднага си върнах моя и тръгнах. Проблемът дойде в едно нанадолнище, когато след няколко натискания на спирачката, 2 или 3, педалът стана твърд? Преди размяната на вакуум маркучите подобен проблем не е имало и спирачките работеха отлично. Откъде може да е дошъл проблема? Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1258 #2 Отговорено 15 Декември, 2021 Губи ти се вакум. Или си спукал някой от маркучите към сервото или си разхлабил нещо пак там. Наново повтаряш процедурата там където си пипал и преглеждаш за спукан или не добре сложен маркуч, може и в различен щуцер да си боднал някой маркуч. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Robben 107 #3 Отговорено 15 Декември, 2021 (Редактирано) 33 minutes ago, Митко Йотов said: Мисля, че го сложих както трябва. Погледнах го и не ми се вижда да е спукан. Факт е, че при първото изваждане го дръпнах бая, къде може да се е разхлабило нещо? Одеве открих, че при палене педалът не омеква веднага както преди да ги разменям, а чак след като търга. При еднократно натискане на спирачката в движението всичко е ок, но след всяко повторно се втвърдява, докато не се подаде газ и повторно да се използва... Май ще трябва да се ходи на майстор...🙂 Редактирано 15 Декември, 2021 от Robben Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 252 #4 Отговорено 15 Декември, 2021 Ако снимката е в монтирано състояние веднага се вижда че откъм сервото скобата на маркуча не е поставена както трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1549 #5 Отговорено 15 Декември, 2021 (Редактирано) Прав е колегата вижда се че е била по напред а ти си я поставил доста назад.Може дори да не пристяга. Редактирано 15 Декември, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1258 #6 Отговорено 15 Декември, 2021 На първата снимка ясно се вижда къде си го спукал, пуснал съм ти една червена стрелка, увеличи си снимката и ще видиш колега. А на втората не си го вкарал достатъчно и тук съм ти маркирал до къде е бил преди. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Robben 107 #7 Отговорено 15 Декември, 2021 (Редактирано) Ясно, благодаря, колеги. Скобата не можах да я набутам до края, щото не можах да бръкна с клещите до там. Ако увия маркуча с нещо, където е цепнат, ще има ли ефект, щото сега се консултирах с един френд дето бачка в магазин за авточасти и каза, че оригинален ще дойде до 10 дена? Редактирано 15 Декември, 2021 от Robben Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1258 #8 Отговорено 15 Декември, 2021 Може. А може и да го срежеш там и да сложиш тръбичка с две скоби. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1549 #9 Отговорено 15 Декември, 2021 (Редактирано) 36 minutes ago, Robben said: Ясно, благодаря, колеги. Скобата не можах да я набутам до края, щото не можах да бръкна с клещите до там. Ако увия маркуча с нещо, където е цепнат, ще има ли ефект, щото сега се консултирах с един френд дето бачка в магазин за авточасти и каза, че оригинален ще дойде до 10 дена? С хубав вулканизиращ се изолирбанд съм запушвал теч на антифриз.Но ти имаш доста компрометирани места от където да бяга вакума. С тези клещи трябва да стане скобата да вкараш. Редактирано 15 Декември, 2021 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Robben 107 #10 Отговорено 15 Декември, 2021 Утре ще взема изолирбанд и най-дългите човки, и ще видим ще има ли ефект. Ако ли не ще подкарвам пак старата Мазда, докато дойде тоя маркуч😀 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Robben 107 #11 Отговорено 20 Декември, 2021 (Редактирано) Колеги, да напиша какво се оказа, може да съм полезен на някой, ако му възникне подобен проблем. При смяна на маркучите, тоя който пробвах е бил замърсен и са влезли някакви боклуци в системата. В сервиза я прочистиха и си сложиха оригиналния маркуч. Цялата система сега си работи коректно, спирачките са си екстра. Изводът е да внимаваме и проверяваме какво слагаме, че се берат ядове после 😀 Редактирано 20 Декември, 2021 от Robben 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #12 Отговорено 4 Януари, 2022 На 20.12.2021 г. at 11:21, Robben написа: Колеги, да напиша какво се оказа, може да съм полезен на някой, ако му възникне подобен проблем. Похвално, че даваш обратна връзка как се е решил проблема... Много колеги питат нещо, дискутира се, оправят си проблема, изчезват и не считат за нужно да споделят резултата... 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове