Jump to content
DDDimitrov

Подмяна на дискове и апарати

Recommended Posts

Здравейте колеги, търсех тема някой за подмяна на спирачни дискове и апарати но намерих само за 7 генерация.

Питането ми е такова, някой слагал ли е спирачни апарати на акорд 6 2.0 147кс. от акорд 6 2.2 212кс. болтовете на спирачните апарати съвпадат ли на шенкелите?

Предполагам че ще чуя мнения че апаратите са по големи, едната е с 4 болта другата е с 5, наясно съм с тези неща карам модела от десетина години.

Не знам как е при вас проблема с кривенето на дисковете но при мен е много голям. В общи линии не остана известна марка дискове които не съм пробвал, единствено с EBC GD1014 издържа 30-40к.

Много хора са ми гледали колите и всички накрая стигат до извода че няма проблем с главините, апаратите. Темата и за зад кормилното устройство е коментирана, не натоварвам спирачките ако не се налага, не съм състезател.

Идеята е да мина на по големи и по дебели дискове да реша този проблем.

Ако някой е правил това упражнение ще съм благодарен да я сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хора са ти ги гледали колите,дай апаратите за пълно рециклирани и тогава им слагай чартата.

Засягали сме и друг път темата,ако поне веднъж на 4-5 години някой майстор ти обслужваше напълно спирачната ситема и апарати нямаше да имаш проблеми.

Визирам смяна цялостно на спир. течнос,но не вече като е корозирало главното бутало,смана на маншони грес но съпортите ако има и изхъбени сманата им,смяна на плъстинине.

Никой не поглежда тези малки неща и после се започва едно чудене,и безмислени процедури.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегата по-горе. И от Формула 1 да сложиш дискове пак ще се кривят, защото проблема ти е другаде по спирачната система. Някой разглобявал ли е апаратите или само са гледали на външен вид? Иначе конкретно по въпроса мисля,че са съвсем различни спирачките при двата модела.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, благодаря за коментара. 

Апаратите са подържат редовно, почистени, смазани супортите нямат луфт, гресирани с високо температурна смазка, маншони здрави и сменяни буталата се движат перфектно, няма задържане и прегряване на дисковете, на техническия преглед заковаха и двете на 1560кг. Спирачна течност се сменя на 2г ravenol.

Не се оплаквам като колеги че не спира, доволен съм от спирачките. Последните дискове ATE  след едно спиране на магистралата заради катастрофа от 130 до 0 и почна да тресе, дискове на 10 000 дали има, сменям с нови никакъв проблем до следващото по тежко спиране или 10 000- 15 000хил. нормално каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво тогава води да твоите проблеми.

Впрочем мога да гадая,сменял съм спирачна течност след уж обслужена такава и сменена,просто издърпана течността измито казанчето и толкова.

Долу в апаратите боза.

Както казах дай апаратите на рециклиране.

Казваш буталата добре отварян ли е апарата за да се провери.

Ако си правил ти процедурите тогава е 100% сигурно,ако ли не само една дума,често нарушавана и взимани пари за нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги присъствам при ремонтите, а и аз лично съм съм го правил, вадени са буталата защото няма как да се смени големия маншон без да се извадят.

Както по рано писах проблема е от години на общо 3 коли еднакви, когато ги вкарам от вън няма проблеми с дисковете докато не станат за смяна, викам частите менте, почнах от вън да си ги вкарвам, EBC то един колега от форума ги поръча в Англия, ATE то от Холандия.

Ясное че има качествени но явно не попадам на такива за това вече съм се решил да сложа от type r защото са по сериозни белкем не се кривят толкова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ревизирай си супортите, леглата на водачите и самите водачи. Ако са разбити леглата на водачите (в супортите), тогава смени супортите с читави и сложи нови водачи.

При мен това се оказа проблемът.

Колко дискове и накладки хвърлих - само аз си знам... докато установя къде е причината.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на Цр-то го правеше защото спирам като пенсионер на мотор и сваляне на предавки от далеч. Сега си спирам нормално, даже леко агресивно и в повечето случаи не съм на скорост а като усетя че леко започва да притриса, спирам 1-2 пъти от 100-120 до към 30-40км/ч но продължавам да се движа не спирам и не я оставям да си стинат дисковете на място и се оправя. Но и смених гумите от Yokohama na General Graber и първите се бяха одървили и колата се държеше многоо зле и спираше зле ABS-a  се включваше при по-интензивно спиране след смяната, колата просто спира и не се задейства ABS-a. и притрисането изчезна. А на Сивика ми притрисаше защото задните държаха мноого зле а и едното бутало имаше ръждив участък. Та това е от мен дано да съм ти от помощ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, DDDimitrov написа:

Както по рано писах проблема е от години на общо 3 коли еднакви, когато ги вкарам от вън няма проблеми с дисковете докато не станат за смяна, викам частите менте, почнах от вън да си ги вкарвам, EBC то един колега от форума ги поръча в Англия, ATE то от Холандия

Смени си ги сам да си сигурен и си ги разработи пак сам! На трите коли на едно и също място ли ги сменяш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарен съм за съветите и ще се опитвате да помогнете, но, темата е дали мога да сложа спирачни апарати от type r на моята, отворите на държавите на апаратите дали са същите като на 2.0.

Много хора са я гледали, включително и аз съм разглобявал всичко до най малкия детайл почиствал съм го както никой няма да се занимава в сервиз, смазвал съм, просто се кривят. Карал съм с брембо, текстар, трв, цимерман, ебц, ате, преди 3 седмици нарочно сложих китайски, всеки може да си направи сметката колко съм дал и да види че не съм жалил пари, не е проблем да си купя читави апарати от 2.2, ако не намеря да взема и нови и да сложа по усилени дискове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки от писалите разбра какво искаш,но никой не може да се съгласи че си карал

Quote

брембо, текстар, трв, цимерман, ебц, ате,

почти всичко на пазара и си го накривил,та и извънземно закалени и подсилени да сложиш пак ще се изкривят при теб.

Причината е някъде там в въпросите ни,това да е на една кола ще кажем ок,но на 3 коли все същото е невероятно.

Ти сам може да си решиш проблема,така дистанционно ние едва ли.

Остана стила ти на каране,ако той е газ спирачка на всяко кръстовище,наистина ти трябват като за формула подсилени дискове и апарати.

Вече за друго не се сещам.

Всички сме сменяли дискове ,не може ти да попадаш само на ментета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако прочетеш какво съм писал, ще видиш че не карам газ спирачка, ще видиш че са сервизирани апаратите. Съжалявам изобщо че се впуснах в обяснения, нямам намерение да продължавам.

Ако искаш на пролет като се прибера в България живот и здраве както се казва, ще ти я докарам да намериш проблема.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...