Двигателист 37 #1 Публикувано 16 Август, 2021 (Редактирано) Здравейте! Освен козметичните промени (интериор), има ли промени в окачване, спирачки и т.н.? Електрическата дроселова клапа само при фейслифта ли я има и има ли промяна в кода на двигателя K20 в зависимост от това с какъв дросел е? И нещо, на което не мога да намеря еднозначен отговор. Вярно ли е, че подобрената система за предаване на въртящ момент към задния мост с гърбично-сачмената муфа се появява именно при фейслифта на втората генерация, а не чак при трета? Редактирано 16 Август, 2021 от Двигателист Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #2 Отговорено 23 Септември, 2021 За сега това което съм установил със сигурност е, че има разлика в спирачните апарати, 15ки джанти не можеш да напъхаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #3 Отговорено 23 Септември, 2021 Моето CR-V е '03-а и е с ел.дросел, К20А4, автомат. Не съм проверявал, кога се появява новата муфа, но си мисля, че е след 2-ра генерация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #4 Отговорено 23 Септември, 2021 (Редактирано) Това нещо виждал ли си го? https://www.awdwiki.com/en/honda/ Не знам, какво е гърбично-съчмена муфа. Поразгледах схемите и - до 3-та ген. включително изглежда да е двойна хидро помпа. От 4-та започва с ел.контрол. п.п. Завиждам на американците с тяхната SH-AWD. Редактирано 23 Септември, 2021 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Двигателист 37 #5 Отговорено 26 Септември, 2021 (Редактирано) На 23.09.2021 г. at 11:30, Krasi-mir написа: Това нещо виждал ли си го? https://www.awdwiki.com/en/honda/ Извинявам се, че е на руски, но само това имам по въпроса. Редактирано 27 Септември, 2021 от dindin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #6 Отговорено 26 Септември, 2021 На 23.09.2021 г. at 7:26, zmiata29 написа: За сега това което съм установил със сигурност е, че има разлика в спирачните апарати, 15ки джанти не можеш да напъхаш. Да, заради апаратите и дисковете. 300мм фейс 282мм преди фейс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #7 Отговорено 26 Септември, 2021 Това го виждам за пръв път. Принципа на действие на двойната помпа го знам, ама досега никъде не сме коментирали, как точно маслото зацепва съединителя. п.п. @Двигателист, там, откъдето си извадил тази схема, има ли такава на системата преди 2005-а?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #8 Отговорено 27 Септември, 2021 Високото налягане на маслото притиска пакета дискове. Същото като при хондовия автоматик - високо налягане има само на 1 от пакетите дискове и конкретната зъбчатка е зацепена с вала, а останалите просто се търкалят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #9 Отговорено 27 Септември, 2021 Не ме разбра. Знам, какво се случва, но не знам, как точно. Ако тази съчмена муфа се появява 2005-а, преди това, как е било? Същото, ама без съчми ли, т.е. обикновено "бутало". Затова бих искал да видя схема от преди 2005-а. п.п. Разбирам, каква роля играе съчмената муфа и предимството й пред обикновеното "бутало". 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #10 Отговорено 27 Септември, 2021 Ами, според линка ти (в пост 4) и според това http://new.honda.bg/docs/service/crv tech.pdf допълнителната муфа за преднатягане влиза в употреба чак при 4-та ген. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Двигателист 37 #11 Отговорено 27 Септември, 2021 Преди 21 часа, Krasi-mir написа: Това го виждам за пръв път. Принципа на действие на двойната помпа го знам, ама досега никъде не сме коментирали, как точно маслото зацепва съединителя. п.п. @Двигателист, там, откъдето си извадил тази схема, има ли такава на системата преди 2005-а?! Имам, но е скан от старо хартиено списание и качеството е по-лошо отколкото ако видиш някоя схема в нета, уикипедия, например. Разликата е малка. На повечето места се казва че муфата е въведена при фейслифта на CR-V II. Същата е системата при трето поколение. При четвърто, доколкото знам е принципно друга, както на повечето от този клас – електронно управляем съединител, Муфата единствено повишава бързодействието на системата, защото механично стяга съединителния пакет, преди да се повиши налягането от разликата в оборотите на двете помпи. Тя не замества основния принцип, добавена е единствено с цел по-бързо подаване на момент назад. Просто този вариант го водят малко по-бърз от на първа генерация, където задействането на съединителя е само хидравлично. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове