Jump to content
Двигателист

Въпрос за разлики преди и след фейслифт

Recommended Posts

Здравейте!

Освен козметичните промени (интериор), има ли промени в окачване, спирачки и т.н.? Електрическата дроселова клапа само при фейслифта ли я има и има ли промяна в кода на двигателя K20 в зависимост от това с какъв дросел е?

И нещо, на което не мога да намеря еднозначен отговор. Вярно ли е, че подобрената система за предаване на въртящ момент към задния мост с гърбично-сачмената муфа се появява именно при фейслифта на втората генерация, а не чак при трета?

Редактирано от Двигателист

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега това което съм установил със сигурност е, че има разлика в спирачните апарати,  15ки джанти не можеш да напъхаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето CR-V е '03-а и е с ел.дросел, К20А4, автомат.

Не съм проверявал, кога се появява новата муфа, но си мисля, че е след 2-ра генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това нещо виждал ли си го?

https://www.awdwiki.com/en/honda/

 

Не знам, какво е гърбично-съчмена муфа.

Поразгледах схемите и - до 3-та ген. включително изглежда да е двойна хидро помпа.

От 4-та започва с ел.контрол.

 

п.п. Завиждам на американците с тяхната SH-AWD.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.09.2021 г. at 11:30, Krasi-mir написа:

Това нещо виждал ли си го?

https://www.awdwiki.com/en/honda/

 

Извинявам се, че е на руски, но само това имам по въпроса.

 

1.jpg

2.jpg

Редактирано от dindin
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.09.2021 г. at 7:26, zmiata29 написа:

За сега това което съм установил със сигурност е, че има разлика в спирачните апарати,  15ки джанти не можеш да напъхаш.

 

Да, заради апаратите и дисковете.

300мм фейс

282мм преди фейс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го виждам за пръв път.

Принципа на действие на двойната помпа го знам, ама досега никъде не сме коментирали, как точно маслото зацепва съединителя.

 

п.п. @Двигателист, там, откъдето си извадил тази схема, има ли такава на системата преди 2005-а?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Високото налягане на маслото притиска пакета дискове. Същото като при хондовия автоматик - високо налягане има само на 1 от пакетите дискове и конкретната зъбчатка е зацепена с вала, а останалите просто се търкалят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме разбра. Знам, какво се случва, но не знам, как точно.

Ако тази съчмена муфа се появява 2005-а, преди това, как е било? 

Същото, ама без съчми ли, т.е. обикновено "бутало".

Затова бих искал да видя схема от преди 2005-а.

 

п.п. Разбирам, каква роля играе съчмената муфа и предимството й пред обикновеното "бутало".

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, според линка ти (в пост 4) и според това http://new.honda.bg/docs/service/crv tech.pdf

допълнителната муфа за преднатягане влиза в употреба чак при 4-та ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, Krasi-mir написа:

Това го виждам за пръв път.

Принципа на действие на двойната помпа го знам, ама досега никъде не сме коментирали, как точно маслото зацепва съединителя.

 

п.п. @Двигателист, там, откъдето си извадил тази схема, има ли такава на системата преди 2005-а?!

 

Имам, но е скан от старо хартиено списание и качеството е по-лошо отколкото ако видиш някоя схема в нета, уикипедия, например.

Разликата е малка. На повечето места се казва че муфата е въведена при фейслифта на CR-V II. Същата е системата при трето поколение. При четвърто, доколкото знам е принципно друга, както на повечето от този клас – електронно управляем съединител,

Муфата единствено повишава бързодействието на системата, защото механично стяга съединителния пакет, преди да се повиши налягането от разликата в оборотите на двете помпи. Тя не замества основния принцип, добавена е единствено с цел по-бързо подаване на момент назад. Просто този вариант го водят малко по-бърз от на първа генерация, където задействането на съединителя е само хидравлично.

 

3.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...