Димитър Михайлов 9 #1 Публикувано 27 Юли, 2021 Здравейте при ускоряване на около 35-40км/ч колата вибрира. Това най-често се усеща на 2ра, но също и на 3та. На 2ра е около 2 до 3к оборота. Сменил съм лява и дясна полуоски комплект с карета. Забелязах, че дясната полуоска са реално 2 и смених само крайната, има една с лагер, която влиза в скоростите - възможно ли да е тя? Възможно ли е да са тампони на двигателя? Възможно ли е да е съединител ? Също при път на магистрала като давам газ на 150-160 пак се усеща лека вибрация. Но на 2ра 35-40км се усеща доста силно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 27 Юли, 2021 Полуоските какви са ОЕМ или други ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Михайлов 9 #3 Отговорено 27 Юли, 2021 Не са OEM - на GSP са, но тази вибрация я имаше преди да ги сменя. Смених ги защото скъсах дясната полуоска. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 241 #4 Отговорено 27 Юли, 2021 (Редактирано) Четох доста писанки относно същия проблем (имам го и аз) в руски, американски и нашия форум, оказва се че проблема е комплексен. Получава се износване във вътрешното каре на дясната полуоска както и в шлиците чрез които се зацепва карето с междинния вал който ти наричаш втора дясна полуоска, решението при американците е ясно като там пичовете изрично пишат за смяна на всичко комплект само ОЕМ, при руснаците изводите са същите като там има опити за рециклиране на оригиналните и дали са успешни така и не разбрах. В нашия форум има тема за точно този проблем и колегата беше го решил с рециклиране на оригиналния комплект междинен вал с лагер и полуоска с вътрешно каре, и тук заключенията са че това се оправя само с ОЕМ части та избора се свежда до 2 варианта но в никакъв случай автърмаркет. Сина ми сменя на CR-V ляво вътрешно с оригинално каре и проблема е решен но и там решението е само ОЕМ. Редактирано 27 Юли, 2021 от CCord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #5 Отговорено 27 Юли, 2021 (Редактирано) Обикновено е дясно вътрешно каре, моето беше с голям луфт (някакво афтърмаркет) сложих друга полуоска с оем ,малко по добре е има вибрации около 100 само .Най добре ново обаче ОЕМ. Редактирано 27 Юли, 2021 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Михайлов 9 #6 Отговорено 27 Юли, 2021 Благодаря за отговора! От къде да взема ОЕМ, много пари са - комплект от дясната страна, където са 2 ми го дават за 1150лв... и то след всички отстъпки. Тези две полуоски, които сложих с каретата за хвърляне ли са Или да пробвам както написа - рециклиране на вътрешната полуоска с лагер и карето от външната, с което се свръзват, да купувам ново и да го слагам вместо това от GSP Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Михайлов 9 #7 Отговорено 29 Юли, 2021 От бултрако ми казаха "Полуоските са 1650 лв брой Междинния вал е 762лв" 4000лв ремонт ??? 😂😂😂😂 Мога ли да карам така или има опасност да се разбият шлиците. След някакво време ще ходя да ги рециклират, както колегата CCord каза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 29 Юли, 2021 Виж колегата тук от форума с поръчки от Щатите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 43 #9 Отговорено 23 Август, 2021 Моят съвет: купи си полуоска втора употреба и я рециклирай. През това време може да си караш "вибратора". Аз мислех да направя така, но като ми казаха, че ще я рециклират в същия ден в който я занеса, се отказах от покупка на старо. И наистина, занесох я в 9:15 сутринта, към 10:30 ми звъннаха, че е готова 🙂 При теб носенето на твоята не е вариант, защото не е оригиналната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Михайлов 9 #10 Отговорено 3 Септември, 2021 Направо ще я продавам вибрираща и ще си взема Lexus и тва е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Михайлов 9 #11 Отговорено 3 Септември, 2021 (Редактирано) На 23.08.2021 г. at 14:31, Niakoi написа: Моят съвет: купи си полуоска втора употреба и я рециклирай. През това време може да си караш "вибратора". Аз мислех да направя така, но като ми казаха, че ще я рециклират в същия ден в който я занеса, се отказах от покупка на старо. И наистина, занесох я в 9:15 сутринта, към 10:30 ми звъннаха, че е готова 🙂 При теб носенето на твоята не е вариант, защото не е оригиналната. Коя полуоска трябва да е на старо? Отдясно са две, едната с лагер - тя ми е оригинална. Афтърмаркет ми е само външната, към гумата която е. Редактирано 3 Септември, 2021 от Димитър Михайлов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 43 #12 Отговорено 3 Септември, 2021 При мен луфта беше в шлиците на вътрешното каре на дясната полуоска. Занесох всичко - полуоската с каретата и междинния вал, както са си сглобени. В твоя случай - незнам! Не съм пробвал, но и не съм чул положителни отзиви за не оригинални карета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jenti 45 #13 Отговорено 29 Октомври, 2021 (Редактирано) Имам същите симптоми при 8-ма генерация. Има доста теми, че е от омекнал или скъсан десен тампон на двигателя това тресене между 35-40 в руските форуми. При мен не всеки път се проявява и няма значение с много газ ли съм или ускорявам леко. Сега като захладня се пооправиха нещата, така че още повече се нахъсвам, че може да е от него - хидравличен е с масло в него. Редактирано 29 Октомври, 2021 от Jenti Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalin S 133 #14 Отговорено 31 Май, 2022 При мен имаше вибрация при 35-40км/ч и после от 100 нагоре. Имаше луфт в шлиците на междинния вал и вътрешното дясно каре. Смених и двете полуоски (лява и дясна) заедно с вала афтърмаркет и във високите скорости вече няма вибрация, но между 35-40 остана много малка вибрация, но я има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове