Jump to content
Димитър Михайлов

2.4 Вибрации с 35-40 км/ч

Recommended Posts

Здравейте при ускоряване на около 35-40км/ч колата вибрира. Това най-често се усеща на 2ра, но също и на 3та. На 2ра е около 2 до 3к оборота. Сменил съм лява и дясна полуоски комплект с карета. Забелязах, че дясната полуоска са реално 2 и смених само крайната, има една с лагер, която влиза в скоростите - възможно ли да е тя? Възможно ли е да са тампони на двигателя? Възможно ли е да е съединител ? Също при път на магистрала като давам газ на 150-160 пак се усеща лека вибрация. Но на 2ра 35-40км се усеща доста силно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полуоските какви са ОЕМ или други ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са OEM - на GSP са, но тази вибрация я имаше преди да ги сменя. Смених ги защото скъсах дясната полуоска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Четох доста писанки относно същия проблем (имам го и аз) в руски, американски и нашия форум, оказва се че проблема е комплексен. Получава се износване във вътрешното каре на дясната полуоска както и в шлиците чрез които се зацепва карето с междинния вал който ти наричаш втора дясна полуоска, решението при американците е ясно като там пичовете изрично пишат за смяна на всичко комплект само ОЕМ, при руснаците изводите са същите като там има опити за рециклиране на оригиналните и дали са успешни така и не разбрах. В нашия форум има тема за точно този проблем и колегата беше го решил с рециклиране на оригиналния комплект междинен вал с лагер и полуоска с вътрешно каре, и тук заключенията са че това се оправя само с ОЕМ части та избора се свежда до 2 варианта но в никакъв случай автърмаркет. Сина ми сменя на CR-V  ляво вътрешно с оригинално каре и проблема е решен но и там решението е само ОЕМ. 

 

Редактирано от CCord
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Обикновено е дясно вътрешно каре, моето беше с голям луфт (някакво афтърмаркет) сложих друга полуоска с оем ,малко по добре е има вибрации около 100 само .Най добре ново обаче ОЕМ.

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора! От къде да взема ОЕМ, много пари са - комплект от дясната страна, където са 2 ми го дават за 1150лв... и то след всички отстъпки. Тези две полуоски, които сложих с каретата за хвърляне ли са :D Или да пробвам както написа - рециклиране на вътрешната полуоска с лагер и карето от външната, с което се свръзват, да купувам ново и да го слагам вместо това от GSP

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От бултрако ми казаха 

"Полуоските са 1650 лв брой

Междинния вал е 762лв"

4000лв ремонт ??? 😂😂😂😂

Мога ли да карам така или има опасност да се разбият шлиците. След някакво време ще ходя да ги рециклират, както колегата CCord каза

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж колегата тук от форума с поръчки от Щатите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет: купи си полуоска втора употреба и я рециклирай. През това време може да си караш "вибратора". Аз мислех да направя така, но като ми казаха, че ще я рециклират в същия ден в който я занеса, се отказах от покупка на старо. И наистина, занесох я в 9:15 сутринта, към 10:30 ми звъннаха, че е готова 🙂

При теб носенето на твоята не е вариант, защото не е оригиналната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.08.2021 г. at 14:31, Niakoi написа:

Моят съвет: купи си полуоска втора употреба и я рециклирай. През това време може да си караш "вибратора". Аз мислех да направя така, но като ми казаха, че ще я рециклират в същия ден в който я занеса, се отказах от покупка на старо. И наистина, занесох я в 9:15 сутринта, към 10:30 ми звъннаха, че е готова 🙂

При теб носенето на твоята не е вариант, защото не е оригиналната.

Коя полуоска трябва да е на старо? Отдясно са две, едната с лагер - тя ми е оригинална.  Афтърмаркет ми е само външната, към гумата която е.

Редактирано от Димитър Михайлов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен луфта беше в шлиците на вътрешното каре на дясната полуоска. Занесох всичко - полуоската с каретата и междинния вал, както са си сглобени.

В твоя случай - незнам! Не съм пробвал, но и не съм чул положителни отзиви за не оригинални карета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същите симптоми при 8-ма генерация. Има доста теми, че е от омекнал или скъсан десен тампон на двигателя това тресене между 35-40 в руските форуми.

При мен не всеки път се проявява и няма значение с много газ ли съм или ускорявам леко. Сега като захладня се пооправиха нещата, така че още повече

се нахъсвам, че може да е от него - хидравличен е с масло в него.

Редактирано от Jenti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше вибрация при 35-40км/ч и после от 100 нагоре. Имаше луфт в шлиците на междинния вал и вътрешното дясно каре. Смених и двете полуоски (лява и дясна) заедно с вала афтърмаркет и във високите скорости вече няма вибрация, но между 35-40 остана много малка вибрация, но я има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...