Jump to content
Pspet

Проблем с лостовете за превключване на предавките от волана

Recommended Posts

Здравейте! През април 2021г. закупих Honda Cr-v 2.0 i-VTEC- 4-та генерация от 2013г. Всичко с колата е наред, много ми допада. Единствения проблем(поне засега) е работата с лостовете за превключване на предавките от волана – много рядко успявам да ги включа. При покупката, продавача ми демонстрира работата с лостовете и всичко беше наред, но сега не се включват. Каква може де е причината? Предварително благодаря на всички отзовали се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези лостчета работят при позиция D на скоростния лост, или той трябва да е на позиция S?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да работят и на S и на D.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  • Когато си на S може да караш изцяло с тях.
  • Когато си на D не е добре да се използват постоянно. Да кажем ако изпреварваш и нямаш достатъчно мощност може да слезеш една надолу.
  • На таблото вляво долу има едно прозорче ,което обичайно е тъмно. Когато промениш  предавка чрез перото там светва предавката на която си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам лоста в режим D да падна на 2-ра предавка по-наклон около 500м, 40 градуса, за да не натискам постоянно спирачките. На ден по три пъти, незнам дали е ок за скоростната кутия.

Колега при теб изписва ли ти номера на коя предавка си при ползване на перата в малкото прозорче в ляво на таблото? При подаване на повече газ преминаваш отново в автоматичен режим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен изобщо не се появява индикация на таблото, нито се усеща смяна на предавка. Днес се качих на друга Honda(същия модел) - там всичко се е ОК.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, когато използвам перата си изписва номера на предавката .

При спускане защо не използваш асистента за спускане ако е толова стръмно? Не,че аз съм го използвал някога, но пък на 2ра толкова време не ми звучи добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, AzSum said:

Да, когато използвам перата си изписва номера на предавката .

При спускане защо не използваш асистента за спускане ако е толова стръмно? Не,че аз съм го използвал някога, но пък на 2ра толкова време не ми звучи добре.

В ръководството пише следното за системата за спускане

"Системата се активира, когато скоростта на
автомобила е между 10 км/ч и 20 км/ч."

 

В моя случай колата на 2-ра се движи с 40-50 км. (Дизел 2.2 автомат)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, Pspet said:

При мен изобщо не се появява индикация на таблото, нито се усеща смяна на предавка. Днес се качих на друга Honda(същия модел) - там всичко се е ОК.

 

Май ще се наложи да посетиш Бултрако.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление - на там вървят нещата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Plamen_Honda написа:

В моя случай колата на 2-ра се движи с 40-50 км. (Дизел 2.2 автомат)

Щом ти  е толкова висока скороста наистина няма как.

@Pspet Преди да идеш в Бултрако включи на S и се опитай само с перата да боравиш да видиш дали няма индикация и да се покажат номерата на предавките в прозорчето. Ако и това не помогне може би ще трябва някой по-компетентен сервиз да посетиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Plamen_Honda написа:

Аз ползвам лоста в режим D да падна на 2-ра предавка по-наклон около 500м, 40 градуса, за да не натискам постоянно спирачките. На ден по три пъти, незнам дали е ок за скоростната кутия.

 

Извинявам се за офф-топика, но сигурен ли си, че наклона е 40 градуса (83%). Ако е така, аз не бих се пуснал по него с тази кола, дори и да е за 5 метра :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По всяка вероятност волана на колегата е свалян за претапициране и не са закачили някоя букса както трябва при монтажа или са скъсали някакъв лентов кабел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
14 hours ago, Terje said:

 

Извинявам се за офф-топика, но сигурен ли си, че наклона е 40 градуса (83%). Ако е така, аз не бих се пуснал по него с тази кола, дори и да е за 5 метра :)

40 градуса, не е голям наклон. (Няма и половината от 90) 🙂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...