Mkilla 1002 #1 Публикувано 6 Юли, 2021 Нещо взех да се оглеждам за 6та 1.4. Как се държи зимно време по баири и паланки? С нови гуми предвид лекотата някакви проблеми по снежните пътища? Моля за отзиви, всъщност и на предложения също бих бил доволен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 6 Юли, 2021 Ще си приятно изненадан. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #3 Отговорено 6 Юли, 2021 Нови хубави зимни гуми, предно предаване и лека кола - идеалната формула за проходимост по нормални пътища в зимни условия. Разбира се, устройството между шофьрската седалка и волата е също важно :). 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LordVetinari 5 #4 Отговорено 6 Юли, 2021 Карал съм такава, доста интензивно, около осем години и никога не съм имал проблеми! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1002 #5 Отговорено 6 Юли, 2021 Някой ако има предложение, може да пусне коментар Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1002 #6 Отговорено 20 Юли, 2021 Не стига, че не продадох моя Сивик а купих и този. Няма такава краста. Има технически леки забележки, от към ламарини е като нов а има и газчица. Повече ще пиша в моята тема а скоро ще задавам въпроси и тук относно англичанката. Мерси и на @fenabg 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #7 Отговорено 2 Август, 2021 Аз със сивик 6 никога не съм закъсвал. Колата е лека и когато си с подходящите (зимни) гуми проблеми няма да видиш. В хондичката съм вадил от преспи мои приятели с аудта куатро (много се надценяват). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rabbeat 57 #8 Отговорено 11 Октомври, 2021 10 години карах англичанка Fastback (MA8), а зимно време съм редовно по пистите, като обикновено не дочаквам да почистят и опесачат пътя до лифта. Досега не съм закъсвал, нито съм използвал някога вериги. Понякога (рядко) обаче се получават доста екстремни условия, при които и 4х4 автомобил може да не успее да изкачи наклон. Ето два примера: - отрицателни температури и дъжд - прясно паднала пудра над 30-40см и температура под -5 градуса В първия случай се получава ледена пързалка, а във втория - грайфера на гумата се пълни със сняг, който веднага замръзва и гумата става гладка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #9 Отговорено 11 Октомври, 2021 Аз искам да видя кое нормално МПС (тези, предназначени за лично ползване), та дори и тези 4х4 ще вървят в 30-40 см пудра. В този случай не е проблемът с пълни грайфери, а снега подпира колата отдолу и гумите увисват, т.е. няма натиск върху настилката, от там и сцепление. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rabbeat 57 #10 Отговорено 12 Октомври, 2021 Преди 18 часа, Terje написа: Аз искам да видя кое нормално МПС (тези, предназначени за лично ползване), та дори и тези 4х4 ще вървят в 30-40 см пудра. В този случай не е проблемът с пълни грайфери, а снега подпира колата отдолу и гумите увисват, т.е. няма натиск върху настилката, от там и сцепление. Пудрата (прясно паднала), при отрицателни градуси не се слепва, и за да те подпре отдолу трябва доста повече. По-миналата зима видях как Форд Фокус комби върви в над половин метър. Снега достигаше до дръжките на вратите, а предницата си беше отдолу, но вървеше по равно без проблем. Между сняг и сняг разлика от земята до небето. Много зависи от моментната температура и кога е навалял... При температури около нулата и нагоре много бързо се превръща в лепкав, тежък сняг и вече не е пудра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #11 Отговорено 12 Октомври, 2021 Тя не се слепва, а минава под колата и я повдига - подобно на плавателните съдове във водата. Форда колко метра мина така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rabbeat 57 #12 Отговорено 12 Октомври, 2021 (Редактирано) преди 49 минути, Terje написа: Форда колко метра мина така 30-тима метра до разчистеното... Не знам колко още можеше да мине така, но изглеждаше като да няма никакъв проблем - нито буксуване, нито лашкане встрани. Все едно мина снегорин и ми спести чистенето на въпросната отсечка 😁 Аз лично не бих се и пробвал да вляза в такава дълбочина сняг, въпреки че редовно експериментирам с CR-V-то във всякакви зимни условия. П.С. Когато не слепва, заради ниските градуси плътността ѝ е много ниска и не се събира под колата, а се разпилява отдолу и наоколо. Реално тия 50см след слягане стават 10-тина по-плътен и тежък сняг. Редактирано 12 Октомври, 2021 от rabbeat Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове