Todorov1914 4 #1 Публикувано 5 Юли, 2021 Здравейте момчета, понеже моя сивик е дошъл от Швейцария и отзад спирачните дискове са доста ръждясали и искам да знам дали лесно се свалят всички неща за да ги боядисам прахово, ще приложа снимка за да видите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
electric28 12 #2 Отговорено 5 Юли, 2021 Щом ще ги разглабяш, ти препоръчвам да ги пратиш на сервиз, които ще ги рециклира и боядиса. В горубляне са, има инфо в нета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todorov1914 4 #3 Отговорено 5 Юли, 2021 Аз мога да ги дам на сервиз да ги махнат, но после с пясъкоструене мисля, че ще станат добре, а също така съм от Велико Търново Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
beby2010 1 #4 Отговорено 24 Юли, 2021 както и да ги боядисаш след време отново се люпи боята (мисля че чугунена е основата) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #5 Отговорено 25 Юли, 2021 (Редактирано) Ама вие сериозно ли? Тия дискове на снимката се виждат, че имат ебати големият ръб. Няма общо това от къде е колата специално за дисковете. При по-калпавите или по-старите на възраст така става. Новите ( нормалните ) марки са си боядисани фабрично и не ръждясват дълго време. Без да се засяга никой сега но ако човек не може да си смени дисковете на колата с нови, трябва да мисли друг вариант на предвижване. Новите задни дискове са да кажем 9мм и като станат 8мм се хвърлят. Не се пилят, не се боядисват а отиват в кофата. По-добре колега мисли за рециклиране на апаратите, че ръждата ги е нападнала здраво. Най-малкото ги свали и ги почисти с телената четка малко. Редактирано 25 Юли, 2021 от Mkilla 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #6 Отговорено 26 Юли, 2021 Аз съм на 98% сигурен, че колегата говореше за апаратите, може би се е объркал. Не съм чувал за боядисване на дискове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #7 Отговорено 27 Юли, 2021 Важното е че работната им площ е широка и гладка, и явно работят прилично. Така бяха при мен. Първо смених буталца, гумички, накладки и спирачна течност, след което и фино пристъргване на стенд (както са на колата). Имаше ефект относно спирането, а визуално - лека шкурка и течно боядисване с високотемпературен лак + сребристи частици - за цвят. И тази процедура бе без сваляне от колата. Намери си майстор, ако не можеш, или не ти се занимава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове