Jump to content
Todorov1914

Боядисване на спирачни дискове

Recommended Posts

Здравейте момчета, понеже моя сивик е дошъл от Швейцария и отзад спирачните дискове са доста ръждясали и искам да знам дали лесно се свалят всички неща за да ги боядисам прахово, ще приложа снимка за да видите.

IMG_20210705_092631.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ще ги разглабяш, ти препоръчвам да ги пратиш на сервиз, които ще ги рециклира и боядиса. В горубляне са, има инфо в нета

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да ги дам на сервиз да ги махнат, но после с пясъкоструене мисля, че ще станат добре, а също така съм от Велико Търново

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както и да ги боядисаш след време отново се люпи боята (мисля че чугунена е основата)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ама вие сериозно ли? Тия дискове на снимката се виждат, че имат ебати големият ръб. Няма общо това от къде е колата специално за дисковете. При по-калпавите или по-старите на възраст така става. Новите ( нормалните ) марки са си боядисани фабрично и не ръждясват дълго време. Без да се засяга никой сега но ако човек не може да си смени дисковете на колата с нови, трябва да мисли друг вариант на предвижване. Новите задни дискове са да кажем 9мм и като станат 8мм се хвърлят. Не се пилят, не се боядисват а отиват в кофата. По-добре колега мисли за рециклиране на апаратите, че ръждата ги е нападнала здраво. Най-малкото ги свали и ги почисти с телената четка малко.

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на 98% сигурен, че колегата говореше за апаратите, може би се е объркал. Не съм чувал за боядисване на дискове :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е че работната им площ е широка и гладка, и явно работят прилично.

Така бяха при мен. Първо смених буталца, гумички, накладки и спирачна течност, след което и фино пристъргване на стенд (както са на колата). Имаше ефект относно спирането, а визуално - лека шкурка и течно боядисване с високотемпературен лак + сребристи частици - за цвят. И тази процедура бе без сваляне от колата.

Намери си майстор, ако не можеш, или не ти се занимава

IMG_5355.JPG

IMG_5356.JPG

IMG_5357.JPG

IMG_20210708_082447.jpg

IMG_20210708_082228.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...