AMD 347 #1 Публикувано 25 Юни, 2021 Здравейте От няколко дни има следната ситуация. Следобед след стоене на слънце светва BSA и удивителна, след малко каране ,гася паля и няма проблем. Когато светне установих ,че генератора пуска 12.5волта,при включване на климатика падат.Има ли вероятност от генератора да светва ? По принцип знам,че е ниско това напрежение. Сутрин при палене си държи 14 волта... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 159 #2 Отговорено 25 Юни, 2021 При мен беше обратното - генератора пускаше твърде много ток и светваха VSA с удивителна, ама и лампата на акумулатора. Смених си регулатора и всичко е наред вече. Може да пробваш, като откачиш кабела (бял със зелено) на ELD-то от буксата на генератора. Нищо не рискуваш, генератора ще работи като на всяка друга кола. Моя си го оставих така, защото ме дразнеше. По принцип, не е зле да се ревизира изцяло алтернатора. Четки, диодна плочка, регулатор - има голям шанс, за толкова години нещо от тези да дава дефект. Между другото - проверявал ли си нивото на спирачна течност в казанчето? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 26 Юни, 2021 Мисля,че беше посредата.Днес сменях задни накладки и ще се е вдигнало нивото. Направих проба,нов акумулатор същите волтажи, много малко по високи . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 159 #4 Отговорено 26 Юни, 2021 Датчика в казанчето за спирачна течност е така монтиран, че е по-добре да си на максимум винаги. Относно напреженията - системата е направена така, че да ограничава подаването на ток от генератора , когато няма голяма консумация. Но това би трябвало работи само когато си в движение. Ако мериш такива стойности в покой, нещо не е наред. Най-добре да ти направят една диагностика някъде и да се видят грешките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #5 Отговорено 26 Юни, 2021 Аз знам, че като НЯМА пуснат консуматор, волтажа трябва да е около 12 и нещо волта. Когато пуснеш нещо, трябва да е около 14. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 1 Юли, 2021 Генератора е ревизиран-четки.Но VSA пак свети🤔. Грешката е sensor fault но не е означена повече. Идеи ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 159 #7 Отговорено 1 Юли, 2021 Номер някакъв на грешката? С какво я установихте тази грешка? Пробвахте ли да я изтриете? Ако ще се подменят сензори, си трябва човек с опит, за да ти обучи системата после наново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 1 Юли, 2021 Не се уточнява,само сензор . Изтриване и светва веднага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 159 #9 Отговорено 1 Юли, 2021 Намери сервиз/човек с диагностика, която да ти посочи кой сензор точно. Или пък сменяш всичко наред, ама пак опираш до някой, който знае какво и как да направи след подмяната. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #10 Отговорено 4 Юли, 2021 За сега оправих проблема. Кламера на пин 4 и 9 ,и игра със спирачката и после с копчето на VSA.. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #11 Отговорено 6 Юли, 2021 (Редактирано) Ще се търси читава диагностика, светна пак... Имам съмнения пак за генератора,на празен ход подава 12.5 при топъл двигател,при вдигане на оборотите качва на 13.7 П.П:Има модул за дневни светлини,вързан още при подаване на контакт да светва.. Редактирано 6 Юли, 2021 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #12 Отговорено 6 Юли, 2021 Принципно като загрее колата, батерията е заредена, нямаш включен консуматор, движиш се с под 70км в ч, и си под 2000-2200 оборота, генераторът минава на друг режим на зареждане и държи между 12.3-12.8 волта. Това е цел икономия. Има по темите цял технически бюлетин където обясняват тези режими. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #13 Отговорено 6 Юли, 2021 Hds показва това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 159 #14 Отговорено 6 Юли, 2021 Ще сменяш сензор явно. Намира се в централната конзола, м/у краката на шофьора и пътника. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #15 Отговорено 7 Юли, 2021 Зад централната конзола,или отдясно към пасажера ? 7 генерация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 159 #16 Отговорено 7 Юли, 2021 (Редактирано) Сензора е на различни места при различните модификации(преди/след фейса - TSX и т.н.) и с информацията, с която разполагам от тази тема, предполагам че е зад SRS контролера. Трябва да махнеш пепелника и панела над него. Търсиш това: Може да извадиш късмет и да е зад единия от триъгълните пвц капаци в краката: На тази снимка е махнат триъгълния капак и г-образнен преходник(тръба) от въздуховода. Пак ще кажа: препоръчвам да се посети сервиз. Да не се окаже, че VSA модула е скапан... Редактирано 7 Юли, 2021 от I_Yordanov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #17 Отговорено 7 Юли, 2021 От един сервиз вдигат рамене, даже не успяха да прочетат грешката. Разглобих зад централната конзола..няма го там,също така и в краката на пасажера отдясно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #18 Отговорено 10 Юли, 2021 Под шофьорската седалка е при 7 генерация,2.4 бензин. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 159 #19 Отговорено 10 Юли, 2021 Ха! Мислех, че само при TSX е под седалката... Извинявам се за подвеждането! Би ли споделил после цени на този сензор, а и резултата де. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #20 Отговорено 18 Юли, 2021 На 25.06.2021 г. at 22:18, I_Yordanov написа: Може да пробваш, като откачиш кабела (бял със зелено) на ELD-то от буксата на генератора. Нищо не рискуваш, генератора ще работи като на всяка друга кола. Моя си го оставих така, защото ме дразнеше. Заркачайки зелената букса системата регистрира проблем и светва акумулатора на таблото. Поне на фейслифта на 7-ма е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 159 #21 Отговорено 18 Юли, 2021 Ама защо ще разкачаме буксата? Тогава ясно,че ще регистрира проблем. Аз махнах само бяло-зеления кабел и нямам грижи. Не съм гледал схеми за фейслифта, но ме съмнява да е по-различно. Може и да греша де. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #22 Отговорено 18 Юли, 2021 @I_Yordanov Off Topic Моя грешка. Не съм те разбрал правилно. Помня, че преди време мерих тоците и забравих да включа буксата и даде грешка, та за това се изказах неподготвен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 159 #23 Отговорено 18 Юли, 2021 🍻 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #24 Отговорено 23 Юли, 2021 След известно чакане, втора ръка от ибей, дано е работещ.Предстои монтаж тези дни,макар че сегашният не се е обаждал известно време 🙂 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 159 #25 Отговорено 23 Юли, 2021 Конектора в какво състояние е? Нещо влага да е имало там? Понапръскай го с някакъв контакт спрей, за всеки случай, преди да монтираш новия(стар). Какви пари излезе датчика? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #26 Отговорено 24 Юли, 2021 Всичко беше наред външно със стария, буксата и вътрешно изглеждат добре. Имам някакви съмнения за студена спойка,но вече поръчах този. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове