Jump to content
CARPERA

Honda CRV R20A2 смяна течност съединител.

Recommended Posts

Използвахте ли спринцовка за изтегляне от долната помпа. Така няма начин да глътне въздух наобратно.

Каква точно е процедурата, че мисля и аз да сменям?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не съм си я сменял сам,но съм присъствал два пъти.Може да се смени с помпане на педала,чрез вакуум през пробката(може би ще стане и с сприцовка).Сигурно има и други начини.Поредността е:

1.Изтегля се течността от казанчето

2.Същото се демонтира,измива и се обезмаслява.Подсушава се старателно

3.Монтаж и напълване с спирачна течност дот4

4.На пробката се слага маркуче,което да влиза плътно и стегнато,а другия му край в бутилка и потопено в течност

5.Помпане с педала или засмукване чрез вакуум до протичане на чиста течност(да се леди казанчето да не пресъхне)

6.Допълва се до макс и се завива капачката

7.Студена бира няколко пъти ;)

Ако течноста е по-ниско от горното ниво е възможно да премигва лампата за спирачките при завои.

Редактирано от tony®
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Quote

Ако течноста е по-ниско от горното ниво е възможно да премигва лампата за спирачките при завои.

Да това важи за спирачките и тяхното казанче ,за съжаление това малкото казанче което е за съединителя се следи  визуално.

Да колега tony® всички точки от 1 до 7 са точно така.

1930647385_viber__2021-06-04_22-29-48.thumb.jpg.f4c0cac6ced0402fd847ad0f2d8e2a97.jpg

 

Аз използвах малка бутилка от сок  защото там няма място,и това маркуче което влиза плътно в пробкатка.

344311175_viber__2021-06-05_08-08-25iiy.thumb.jpg.20f006a6e52fc3cf626b250ddf933977.jpg

Източихме чрез помпане на педала защото така се раздвижва помпата излиза всичката чернилка,която беше не малко.

Процедурата я повторихме след 3 седмици,и пак излезе мътилка.

Трябва да се прави на  изстинал  двигател , доста пари при загрял такъв

438661941_viber__2021-06-04_22-34-24.thumb.jpg.fa9a22f4915467547846e45d5b4b8f19.jpg

 

След двете процедури с маслата беше сменена и тази на спирачките .

Ключа за пробките тук е 11.

Казанчето е това,в лявото голямото,на което течността също беше много зле.

429777762_viber__2021-06-04_20-57-39.thumb.jpg.667936067e2fb757ef25a8bbe9c358fe.jpg435889587_viber__2021-06-05_08-30-32.thumb.jpg.99066a863d08bb314122dfd28e7b0ab2.jpg

Използвах същото маркуче и тази ботилка.

2092237486_viber__2021-06-05_08-35-17.thumb.jpg.faaef504d95782fae2fbb7cdafbf9170.jpg1123400574_viber__2021-06-05_08-05-50kk.thumb.jpg.1f7334e64c55ba43bda010d423899e9e.jpg792879342_viber__2021-06-05_08-05-49.thumb.jpg.97da41fba0d5bbd86caa164c2b96a8c1.jpg

Тук вече трябва да се внимава да не влезе в системата въздух,попадне ли в АБС модула се изкарва само чрез принудително задействане,или хлъзгав терен.

Има доста схеми кое  след кое колело е поредността , аз започнах от най-близкото предно ляво и после задно дясно,предно дясно задно ляво.

Както се вижда и от спирачната система изтече доста мътилка.

Две системи подценявани за обслужване спирачна и на съединителя, използващи една и съща течност ДОТ4.

На съединителя може и пред блока да се смени, докато спирачките се маха всяко колело и определено подемник върши работа и улеснява.

 

Quote

Използвахте ли спринцовка за изтегляне от долната помпа. Така няма начин да глътне въздух наобратно.

Мястото там е ограничено поне при този двигател,ако има такова да защо да не се използва спинцовка.

Тук при съединителя дори и да влезе въздух бързо се изгонва чрез помпане.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, tony® написа:

премигва лампата за спирачките при завои.

Накрая съм поомесил съединител и спирачки,но е верно че святка при ниско ниво на течността в казанчето на спирачките.Не съм обаче много съгласен с:

Преди 9 часа, CARPERA написа:

Тук при съединителя дори и да влезе въздух бързо се изгонва чрез помпане.

Сменихме течността с помпане на педала два пъти и не се случваха нещо нещата.Трети път с вакуум и всичко заспа.Ако нямаш план Б пред блока може и да има изненади.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Сменихме течността с помпане на педала два пъти и не се случваха нещо нещата.

Може ли да обясниш какво точно не случвало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пост 37-сивика е моя.Не си спомням какво правеше,но не беше наред.Затова и написах за план Б.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво количество спирачна течност ще е необходимо за смяна на течността за съединителя?На спирачките я смених, но на съединителя , все не мога да намеря време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

250мл ако не е много мръсна .

Ако е много черна 500мл за добра промивка, сменяш и след седмица като поработят помпите пак излиза леко мътна от долната.

Там е по-бързо но иска помощник,и да е изстинала колата че горят колекторите там.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз, понеже сменях преди месец течноста от съединителя! 

При мен филма беше голям! Първоначално свяляне и почистване на казанчето/ясно/! След което при натискане на педала и отворена пробка на долна помпа изхвърли количество от системата, но... не постъпва/ да кажем/ същото количество от казанчето течност! !!Стои си на макс течноста, а системата празна! Педала залепнал за ламарината и само на ръка го местиш, но няма никакъвм ефект, все едно откачен! Направих консултации с майстори и се оказа, че според тях гумичката на буталото с годините се е раздула малко и запушва пътя на течноста, която на самотек би следвало да постъпва в цилиндъра. Реших нещата, като с пригодена капачка с винтил от гума, подавам слабо налягане от компресор, който принудително избутва течността, за да се обезвъздуши системата! Не се получи от първия път! След седмица нормална работа на съединителя, изведнъж отново нямах съединител, но с помпене от моя страна се оправи сама. Пак консултация със специалист, който твърди, че е имало останал въздух в системата, да карам и ще се обезвъздуши сама! Наистина, това се случи и до ден днешен нямам проблем! Колегата tony е решил проблема с вакуум!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...