CARPERA 1550 #1 Публикувано 4 Юни, 2021 (Редактирано) Honda CRV 3 ген. код двигател R20A2 2011год бензин 150к.с Смяната става чрез източване от долната помпа,тя се вижда като се застане срещу колата и се гледа между двигателя и радиатора. Течност е спирачна и е ДОТ4,използваната от мен е на АТЕ Пробката на долната помпа е аналогична на тази от спирачните апарати,използвах маркуче и шише в което да се събира старата сп. течност. Помпа се педала на съединителя докато протече чиста спирачна течност. Това е преди смяната Казанчето и след смяната Ефекта е добра работа на двете помпи,и хода на педала на съединителя. Редактирано 4 Юни, 2021 от CARPERA 1 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 497 #2 Отговорено 4 Юни, 2021 Използвахте ли спринцовка за изтегляне от долната помпа. Така няма начин да глътне въздух наобратно. Каква точно е процедурата, че мисля и аз да сменям? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony® 100 #3 Отговорено 5 Юни, 2021 (Редактирано) Не съм си я сменял сам,но съм присъствал два пъти.Може да се смени с помпане на педала,чрез вакуум през пробката(може би ще стане и с сприцовка).Сигурно има и други начини.Поредността е: 1.Изтегля се течността от казанчето 2.Същото се демонтира,измива и се обезмаслява.Подсушава се старателно 3.Монтаж и напълване с спирачна течност дот4 4.На пробката се слага маркуче,което да влиза плътно и стегнато,а другия му край в бутилка и потопено в течност 5.Помпане с педала или засмукване чрез вакуум до протичане на чиста течност(да се леди казанчето да не пресъхне) 6.Допълва се до макс и се завива капачката 7.Студена бира няколко пъти Ако течноста е по-ниско от горното ниво е възможно да премигва лампата за спирачките при завои. Редактирано 5 Юни, 2021 от tony® 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #4 Отговорено 5 Юни, 2021 (Редактирано) Quote Ако течноста е по-ниско от горното ниво е възможно да премигва лампата за спирачките при завои. Да това важи за спирачките и тяхното казанче ,за съжаление това малкото казанче което е за съединителя се следи визуално. Да колега tony® всички точки от 1 до 7 са точно така. Аз използвах малка бутилка от сок защото там няма място,и това маркуче което влиза плътно в пробкатка. Източихме чрез помпане на педала защото така се раздвижва помпата излиза всичката чернилка,която беше не малко. Процедурата я повторихме след 3 седмици,и пак излезе мътилка. Трябва да се прави на изстинал двигател , доста пари при загрял такъв След двете процедури с маслата беше сменена и тази на спирачките . Ключа за пробките тук е 11. Казанчето е това,в лявото голямото,на което течността също беше много зле. Използвах същото маркуче и тази ботилка. Тук вече трябва да се внимава да не влезе в системата въздух,попадне ли в АБС модула се изкарва само чрез принудително задействане,или хлъзгав терен. Има доста схеми кое след кое колело е поредността , аз започнах от най-близкото предно ляво и после задно дясно,предно дясно задно ляво. Както се вижда и от спирачната система изтече доста мътилка. Две системи подценявани за обслужване спирачна и на съединителя, използващи една и съща течност ДОТ4. На съединителя може и пред блока да се смени, докато спирачките се маха всяко колело и определено подемник върши работа и улеснява. Quote Използвахте ли спринцовка за изтегляне от долната помпа. Така няма начин да глътне въздух наобратно. Мястото там е ограничено поне при този двигател,ако има такова да защо да не се използва спинцовка. Тук при съединителя дори и да влезе въздух бързо се изгонва чрез помпане. Редактирано 5 Юни, 2021 от CARPERA 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony® 100 #5 Отговорено 5 Юни, 2021 Преди 10 часа, tony® написа: премигва лампата за спирачките при завои. Накрая съм поомесил съединител и спирачки,но е верно че святка при ниско ниво на течността в казанчето на спирачките.Не съм обаче много съгласен с: Преди 9 часа, CARPERA написа: Тук при съединителя дори и да влезе въздух бързо се изгонва чрез помпане. Сменихме течността с помпане на педала два пъти и не се случваха нещо нещата.Трети път с вакуум и всичко заспа.Ако нямаш план Б пред блока може и да има изненади. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #6 Отговорено 6 Юни, 2021 Quote Сменихме течността с помпане на педала два пъти и не се случваха нещо нещата. Може ли да обясниш какво точно не случвало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony® 100 #7 Отговорено 7 Юни, 2021 Пост 37-сивика е моя.Не си спомням какво правеше,но не беше наред.Затова и написах за план Б. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
katri71 23 #8 Отговорено 11 Юни, 2021 Какво количество спирачна течност ще е необходимо за смяна на течността за съединителя?На спирачките я смених, но на съединителя , все не мога да намеря време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #9 Отговорено 11 Юни, 2021 (Редактирано) 250мл ако не е много мръсна . Ако е много черна 500мл за добра промивка, сменяш и след седмица като поработят помпите пак излиза леко мътна от долната. Там е по-бързо но иска помощник,и да е изстинала колата че горят колекторите там. Редактирано 11 Юни, 2021 от CARPERA 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shopa 59 #10 Отговорено 17 Юни, 2021 Да се включа и аз, понеже сменях преди месец течноста от съединителя! При мен филма беше голям! Първоначално свяляне и почистване на казанчето/ясно/! След което при натискане на педала и отворена пробка на долна помпа изхвърли количество от системата, но... не постъпва/ да кажем/ същото количество от казанчето течност! !!Стои си на макс течноста, а системата празна! Педала залепнал за ламарината и само на ръка го местиш, но няма никакъвм ефект, все едно откачен! Направих консултации с майстори и се оказа, че според тях гумичката на буталото с годините се е раздула малко и запушва пътя на течноста, която на самотек би следвало да постъпва в цилиндъра. Реших нещата, като с пригодена капачка с винтил от гума, подавам слабо налягане от компресор, който принудително избутва течността, за да се обезвъздуши системата! Не се получи от първия път! След седмица нормална работа на съединителя, изведнъж отново нямах съединител, но с помпене от моя страна се оправи сама. Пак консултация със специалист, който твърди, че е имало останал въздух в системата, да карам и ще се обезвъздуши сама! Наистина, това се случи и до ден днешен нямам проблем! Колегата tony е решил проблема с вакуум! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове