Jump to content
Martinsky

Търся съвет за ръждясали прагове

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам Сивик 1.4iS (японка) седан с проблеми с ръждясали прагове.

Изгнили са близо да задните колела, под задните врати така да се каже. От дясната страна мисля, че ръждата се доближава и до пода.
Въпросът ми е: Какви са вариантите за кърпеж? Има ли нови прагове които могат да се закупят от някъде (за седан поне за сега не съм открил) за директно изрязване и смяна на ръждясалите? Чудел съм се и за вариант да се изреже добър метал от някой седан на части.

Отделно търся тенекеджия за работата. Намирам се в Горна Оряховица, ако някой може да ми препоръча човек не много на далеч ще съм благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей

И аз съм със Седан, направиха ми веждите, и сега всичко е наред. По същият начин е възможно да се подменят и праговете- стига майсторите да се заемат.

Според мен ако се направят както трябва- поне 4-5 години няма да имаш проблеми с корозията.  

Поздрави

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз страдам от подобно нещо.

Явно съм паркирал до някой Опел и съм прихванал ръждата.

Нали знаете, че Опел е единственият автомобил при който с един двигател, сменаш две купета.

Също така имат патент за ръжда и по стъклата.

 

Хайде със здраве.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, nupi написа:

И аз страдам от подобно нещо.

Явно съм паркирал до някой Опел и съм прихванал ръждата.

Нали знаете, че Опел е единственият автомобил при който с един двигател, сменаш две купета.

Също така имат патент за ръжда и по стъклата.

 

Хайде със здраве.

И Мазда и Мазда.Веднъж се филмирах с такова сменяне на вежди и прагове, повече не се хващам, след 3 години всичко чурна,дето пишат по горе колегите, ръжда, жена,тръгнат ли спиране няма.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грубо казано - изрязват се проблемните участъци до здраво, след което се заваряват нови елементи на тяхно място. То може и да е не спасяемо положението, ама само докато като си пишем, няма да сме сигурни.

Пиши ми на лично с номер на телефон , да те пратя в Търново при момчета (все още с хъс), които имат само доволни клиенти. Най - малко ще те ориентират,  какви са ти вариантите.  

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията. Да, знам, че историите с ръждата щом почнат край нямат. Имам го предвид. Ако се наложи разбира се по-добре да се разделя с колата отколкото да наливам пари в ламарини, но ще видим какво ще стане. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш варианти да си намериш прагове от някоя кола за части, или както ти е писал колегата да си намериш кадърен майстор/и, които да ти изработят нови прагове (по разумния за мен лично вариант) и да ги подмениш от-до. Запечатваш всичко с хубав антикорозионна химия, и ще избуташ още някоя година. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...