Martinsky 0 #1 Публикувано 14 Март, 2021 Здравейте колеги, имам Сивик 1.4iS (японка) седан с проблеми с ръждясали прагове. Изгнили са близо да задните колела, под задните врати така да се каже. От дясната страна мисля, че ръждата се доближава и до пода. Въпросът ми е: Какви са вариантите за кърпеж? Има ли нови прагове които могат да се закупят от някъде (за седан поне за сега не съм открил) за директно изрязване и смяна на ръждясалите? Чудел съм се и за вариант да се изреже добър метал от някой седан на части. Отделно търся тенекеджия за работата. Намирам се в Горна Оряховица, ако някой може да ми препоръча човек не много на далеч ще съм благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #2 Отговорено 15 Март, 2021 Сменяй колата. Корем, жена, кофраж и РЪЖДА, тръгнат ли СПИРАНЕ НЯМА. Виждал съм много мои познати да се борят с ръждата. Това спиране няма. Всяка година проблеми. Не си заслужава нервите. Двигател се сменя ама ръждясало купе.... 2 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #3 Отговорено 22 Март, 2021 Здравей И аз съм със Седан, направиха ми веждите, и сега всичко е наред. По същият начин е възможно да се подменят и праговете- стига майсторите да се заемат. Според мен ако се направят както трябва- поне 4-5 години няма да имаш проблеми с корозията. Поздрави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nupi 79 #4 Отговорено 22 Март, 2021 И аз страдам от подобно нещо. Явно съм паркирал до някой Опел и съм прихванал ръждата. Нали знаете, че Опел е единственият автомобил при който с един двигател, сменаш две купета. Също така имат патент за ръжда и по стъклата. Хайде със здраве. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stivenj 35 #5 Отговорено 22 Март, 2021 преди 7 минути, nupi написа: И аз страдам от подобно нещо. Явно съм паркирал до някой Опел и съм прихванал ръждата. Нали знаете, че Опел е единственият автомобил при който с един двигател, сменаш две купета. Също така имат патент за ръжда и по стъклата. Хайде със здраве. И Мазда и Мазда.Веднъж се филмирах с такова сменяне на вежди и прагове, повече не се хващам, след 3 години всичко чурна,дето пишат по горе колегите, ръжда, жена,тръгнат ли спиране няма. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 159 #6 Отговорено 22 Март, 2021 Грубо казано - изрязват се проблемните участъци до здраво, след което се заваряват нови елементи на тяхно място. То може и да е не спасяемо положението, ама само докато като си пишем, няма да сме сигурни. Пиши ми на лично с номер на телефон , да те пратя в Търново при момчета (все още с хъс), които имат само доволни клиенти. Най - малко ще те ориентират, какви са ти вариантите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martinsky 0 #7 Отговорено 26 Март, 2021 Благодаря за мненията. Да, знам, че историите с ръждата щом почнат край нямат. Имам го предвид. Ако се наложи разбира се по-добре да се разделя с колата отколкото да наливам пари в ламарини, но ще видим какво ще стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #8 Отговорено 27 Март, 2021 Имаш варианти да си намериш прагове от някоя кола за части, или както ти е писал колегата да си намериш кадърен майстор/и, които да ти изработят нови прагове (по разумния за мен лично вариант) и да ги подмениш от-до. Запечатваш всичко с хубав антикорозионна химия, и ще избуташ още някоя година. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове