honda_ks 12 #1 Публикувано 8 Март, 2021 Здравейте, ще съм благодарен, ако някой даде съвет.Днес два пъти при първо палене се чу стържещ звук и не запали. При следващото завъртане пали нормално. И пак - оставям колата за 2-3 часа, въртя, стърже и не пали. Завъртам втори, трети.... път и си пали нормално без стържене. Стартер ли заминава? Днес ми направи проблема на 300 км от дома ми и леко изтръпнах. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #2 Отговорено 9 Март, 2021 Стартер - четки най вероятно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5953 #3 Отговорено 9 Март, 2021 По-скоро не изкарва бендикса достатъчно, за да зацепи в зъбите на маховика. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_ks 12 #4 Отговорено 9 Март, 2021 Странното е, че днес нито един път не го направи този номер.Намерих нов стартер за 160 лв, който не е оригинален, и не знам колко е читав. Закарах я на сервиз, където не намериха смисъл да се ремонтира, при цена на нов от 160 лв. Директно ми казаха да си купувам нов. Двоумя се какво да правя. Нещо не ми се сменя оригиналния. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #5 Отговорено 9 Март, 2021 Ако сменяш оригиналния с нов търси да е марка Blu Print или Denso, то е едно и също - вътре се е стартер на Денсо, (Denso е производителя на оригиналния стартер за вграждане). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #6 Отговорено 9 Март, 2021 (Редактирано) Сваляш твоя и оглеждаш. Стартерът би трябвало да е с редуктор, който събира гняс и затяга. Досега не съм чул за стържене преди запалване, както при теб. По-често стърженето е след палене, бендикса не се връща достатъчно бързо. Както и да е, ако зъбите на бендикса и венеца на маховика са ти ОК - сваляш, почистваш, измиваш, гресираш и си ти. Правил съм го на CR-V 1, повече никога не изхърка. п.п. Стърженето преди палене е по-скоро симптом за износени зъби на бендикса, или венеца на маховика. В този случай стартера започва да се върти преди бендикса да е зацепил в маховика и започва да хърка. п.п.п. Проблемът може и да е в котвата. Ако е направила "косъм" между контактите, стартерът ще започне да върти преди бендикса да е зацепил. Редактирано 9 Март, 2021 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_ks 12 #7 Отговорено 9 Март, 2021 Сваляш твоя и оглеждаш. Стартерът би трябвало да е с редуктор, който събира гняс и затяга. Досега не съм чул за стържене преди запалване, както при теб. По-често стърженето е след палене, бендикса не се връща достатъчно бързо. Както и да е, ако зъбите на бендикса и венеца на маховика са ти ОК - сваляш, почистваш, измиваш, гресираш и си ти. Правил съм го на CR-V 1, повече никога не изхърка. п.п. Стърженето преди палене е по-скоро симптом за износени зъби на бендикса, или венеца на маховика. В този случай стартера започва да се върти преди бендикса да е зацепил в маховика и започва да хърка. п.п.п. Проблемът може и да е в котвата. Ако е направила "косъм" между контактите, стартерът ще започне да върти преди бендикса да е зацепил.Благодаря за съвета и мненията. Няма да се справя сам. Ще търся друг сервиз. Ако някой може да препоръча в Пловдив някой със стартери ще съм благодарен. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 279 #8 Отговорено 10 Март, 2021 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_ks 12 #9 Отговорено 29 Април, 2021 Ремонтирах стартера. Смениха бендикс и четки срещу 135 лв с труда. Доволен съм от сервиза в Пловдив. Ако някой го интересува да пише на лични.Благодаря за мненията.P.s. Стартера се оказа Valeo. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #10 Отговорено 2 Май, 2021 На 29.04.2021 г. at 20:28, honda_ks написа: Стартера се оказа Valeo. Значи, е сменян преди това! Оригиналния за вграждане e Denso! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове