Jump to content
Joreto1405

При първи палене пуши много.

Recommended Posts

Здравейте колеги,от една седмица колата ми започна при първо палене да държи 1100,1200 оборота и да пуши много за около 10,15 секунди. След това оборотите се нормализират и работи нормално.Някой имал ли такъв проблем и какво може да е? Акорд 2.2 150hp 2010г.

Редактирано от Joreto1405

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато премахнеш DPF-а така става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от това щ, защото колата след премахването и работеше. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнявам за подгряваща свещ, но исках да попитам дали някой е имал подобен проблем. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това да не те притеснява. Дизеловото гориво изгаря при идеални условия когато е загрято до около 55/65 гр. Сега в това студено време е на парафин, трябва му време да обърне нафтата и я загрее. Ако е свещ ще я усетиш още при първо палене, макар, че комънрейла пали от раз дори и при -10. Следи я и когато се затопли ако продължава тогава може да търсиш проблем.

Тя тази тема май си е объркала раздела.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се ако не е в този раздел. Но нормално ли е да работи на 3 цилиндъра? Мисля просто да направя една проверка на подгряващите свещи за мое успокоение. Да пали от раз.

Редактирано от Joreto1405

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между пост 1 и пост 6 има балкан разлика.Как ще работи колата на три цилиндъра..... . Колега отиди в сервиз защото ще изпуснеш мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш изгоряла свещ ще ти светне чека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таблото не винаги е гаранция, особенно ако е барано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така,може и да не ти даде индикация за свещ.Симтомите са ти като за без подгрев.При моя ремап така правеше и се оказа,че не ми работеха подгревните свещи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега! Имах абсолютно същия проблем с CR-V, 2.2 I-CTDI. След премахване на DPF софтуерно и физически, колата при палене в по-студено време, за около 5-10 секунди работеше неравномерно и пушеше бяло. Оказа се след сума ти диагностики и разправии, че компютъра не подава сигнал на подгряваните свещи да се включат. Няма грешки и това на диагностика няма да ти го покаже. Ако искаш пиши на лично и ще ти кажа къде ми решиха проблема. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се връща при мапера,той ще го оправи

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...