g.n.g 21 #1 Публикувано 22 Декември, 2020 Здравейте колеги. Преди малко използвах автомобила, и след като паркирах и заключих забелязах, че левият мигач свети (САМО СВЕТИ, не мига!)! Оключих с идеята да съм забравил лоста за мигачите, но не е от това! Когато включа лявата позиция започва да премигва, но едно не както трябва. Всички кручки светят когато колата е загасена (все едно съм с Американка, и габаритите не могат да се изключат). Много страннен за мен проблем и не знам от какво може да се е получил? Наложи се да сваля клемата на акумулатора, защото ще го съсипя отново (добре, че забелязах, че както се кара един път седмично колата....). Моля някой да даде мнение от какво може да е, и как да одстраня проблема! Предварително багодаря! Поздрави от мен, Жоро! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1579 #2 Отговорено 22 Декември, 2020 (Редактирано) Вода в някой от стопове, фарове, мигачи. Огледай всичко, което има крушка. Обикновено се пълнят стоповете. Не съм виждал точно на Акорд 7, ама на доста други коли. Редактирано 22 Декември, 2020 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 118 #3 Отговорено 22 Декември, 2020 (Редактирано) Залагам на маса. Търси за хлабава такава, вода трудно ще влезе и ще го накара да свети постоянно, маса доста лесно ще създава всякви симптоми по фарове и светлини. Редактирано 22 Декември, 2020 от sashua Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 309 #4 Отговорено 22 Декември, 2020 преди 27 минути, sashua написа: Залагам на маса. Търси за хлабава такава, вода трудно ще влезе и ще го накара да свети постоянно, маса доста лесно ще създава всякви симптоми по фарове и светлини. При липса на маса ефектът е друг- не свети, неравномерно мигане или разменено мигане едновременно с габарит или стоп... Тук за да свети постоянно, по- скоро допълнителна/паразитна маса или повредено реле... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 118 #5 Отговорено 22 Декември, 2020 (Редактирано) От личен опит казвам, че лоша маса създава проблеми като описаните. Вече за какво друго може да се случва от лоша маса си прав, могат да премигват, могат да не работят и тн. Лостчето също така го отписваме като проблем, както и релето, просто защото не са свързани с таблото и неизгасването му (под всички крушки разбирам тези на таблото, може и просто да не го разбирам правилно кое визира под всички крушки, щот се говори за 1 мигач, после за габарити, а не се споменава другия, нито за къси, нито за дълги) , докато масата е, като добавим и габаритите... Гадаем в крайна сметка. Мултицет, мерене и тестване му е майката. Редактирано 22 Декември, 2020 от sashua Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 801 #6 Отговорено 22 Декември, 2020 Aко има аларма, тя е вързана с мигачите и ако светят всички отляво, то най-вероятно тя го прави този номер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g.n.g 21 #7 Отговорено 22 Декември, 2020 Привет отново, и благодаря за отговорите! Нека да доуточня: Мигачите (във фара, на огледалото и в стопа) СВЕТЯТ без прекъсване. На таблото лявата стрелка СВЕТИ без прекъсване. Светят независимо дали ключа е в колата, или извън нея, независимо дали е заключена или не. Аларма има, и когато се отключва и заключва премигват мигачите (съответно от ляво не премигват както трябва). Когато включа на дясно си работят (от дясно, а в ляво си светят пак без прекъсване). Когато включа на ляво премигват, но като че ли не точно. Просто отслабва светлината, но по-голяма част от времето светят. Все още е без акумулатор за да не го съсипя, но утре ще видя като го свържа (днес с децата нямах никакво време, не, че утре ще имам повече, но поне по светло ще се ровя). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 309 #8 Отговорено 22 Декември, 2020 Преди 2 часа, sashua написа: От личен опит казвам, че лоша маса създава проблеми като описаните. Вече за какво друго може да се случва от лоша маса си прав, могат да премигват, могат да не работят и тн. А от теорията, за да свети крушка трябва да има верига, т.е. маса и плюс. Ако липсва маса или е лоша, или няма да свети или ще е слабо... Стрелката на таблото е свързана с мигачите, така, че релето си е под подозрение, лостчето не е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g.n.g 21 #9 Отговорено 23 Декември, 2020 Здравейте отново! Да споделя какво стана: Днес съвсем бях забравил за колата, но се наложи да излена преди малко, и реших с нея да се разходя. Сложих обратно клемата на акумулатора, и вече НИЩО не светеше? Мигачите си работят нормално, алармата също, както и авариините светлини? Нямам представа аккво беше станало, и как се е самооправило, но за сега ще я наблюдавам и карам по-често за да видя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 309 #10 Отговорено 23 Декември, 2020 Преди 1 час, g.n.g написа: Здравейте отново! Да споделя какво стана: Нямам представа аккво беше станало, и как се е самооправило, но за сега ще я наблюдавам и карам по-често за да видя. Добре, че, че даваш обратна връзка как е решен въпроса, въпреки, че се е самооправило... Ако се появи пак, тогава ръчкай докато има проблема...Ако не се открие, има вероятност да се появи отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 801 #11 Отговорено 23 Декември, 2020 Moже някое реле да е било 'залепнало', аз поне за друго обяснение, така от само себе си да се оправи, не се сещам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g.n.g 21 #12 Отговорено 23 Декември, 2020 И аз се замислям за "залепнало" реле. По пътя на логиката няма как нещо само да се оправи! Сега ще изпозлвам тази кола поне две седмици, и ще наблюдавам дали ще се появи пак този проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 309 #13 Отговорено 23 Декември, 2020 Преди 1 час, g.n.g написа: И аз се замислям за "залепнало" реле. По пътя на логиката няма как нещо само да се оправи! Освен залепнало реле, по пътя на друга логика, такива дефекти има/няма, понякога се дължат на прекъсване/пукнатини на фолия/спойки/метализации на отвори по платките, които при температурни/влажностни разширения/свивания ма материалите, може да не или контактуват... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове