Jump to content
diezz

Трудно пали.

Recommended Posts

Колеги здравейте, всякакви съвети са полезни. Колата е Crv 2 face 150 hp бензин. От както застудя, колата като седи повече от 10-12 часа, при първо палене, припалва и веднага гасне. Цялото това нещо може да се случи 7-8 пъти, просто припалва, като чели не може да вдигне обороти и веднага гасне. Когато запали не прекъсва, но много плавно вдига оборотите, не е изведнъж. Има газ, не е от изпарителя, нито от дюзи. Вечер и махам вакум маркуча от изпарителя към колектора, както и маркуча от изпарителя към газовата рейка, същото положение, няма палене, което ме навява на мисълта, че не газта причинява този проблем. Свещите са сменявани преди 3-4к км и са иридиеви NGK IZFR6K11, реглаж на клапаните е правен преди 1000 км, акумулатора е нов, няма и година от както е взет, стартера е правен преди две години и не създава проблеми. Благодаря предварително на всеки отзовал се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гориво, липса на гориво по горивните пътища.

Затлачет горивен филтър,незнам при твоята имаш ли в коша,ако не този в резервоара.

Това което може да е клапана който не позволява отичянето му да не затваря плътно.

Нали палиш на бензин защо говориш за газта,ако има опция да палиш на газ и го няма проблем .

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря за газта, защото ако има спукана мембрана на изпарителя, колата докато е в покой може през вакумния маркуч на изпарителя да вкарва газ в колектора и после трудно да пали. Ако има изпускаща дюза също докато е в покой газта от мъркучите през дюзата може да влиза в колектора. Просто споделям, че съм изкарал маркучите от изпарителя, за да изолирам газта като евентуален причинител на този пороблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен дали това че вадиш маркучите от изпарителя помага да изолираш евентуален проблем да смесва газ и бензин на сутринта. Преди с обикновените газови вечерта преди да оставиш колата се стягаше кранчето от бутилката и се остава колата да работи на газ докато свърши остатъчната газ и сама изгасне. За да елиминираш такъв проблем трябва да стегнеш кранчето от бутилката и да караш 2-3 дни само на бензин. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че като изкарам маркуча от изпарителя към рейката, цялата газ от изпарителя до дюзите излиза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкачва се медната тръбичка, която влиза в газовия клапан и така се изкарва газта. И бушонът на газовата се маха.

Но и аз съм имал зимни проблеми при палене на бензин на много минусови температури.

Мигаше чекът (missfire) - отдадох го на замръзнали горивни пътища.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензинът ми беше стар на 4+ месеца, сипах 100 октанов и за сега 4 дена пали без проблем. Дано там да е бил проблема!

Редактирано от diezz
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензин на 4+ месеца 🤨

То не са му останали октани вече ,как е стоял 4+месеца.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като работиш от къщи и изкараш една карантина от 14 дена, при положение, че имах повече от половин резервоар и лятно време колата почти не работи на бензин, а само на газ, може и повече да седи :), ама дано да е от това, за сега няма проблеми.

Редактирано от diezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е, спокойно. Зареди си още хубав бензин и си направи една екскурзия без LPG колата го заслужава.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер! Радвам се, че това е бил проблемът.

Не искам да бягам много в офтопик, но със 100-октанов ли мислиш да караш занапред или само сега зареждаш такъв за пробата? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще започна да държа по-малко количество бензин в колата, и ще направя още 2-3 цикъла със зареждане на 100 октанов бензин (по 10л.) за да refresh-на малко това, което е вътре :), после ще си мина на 95.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...