diezz 132 #1 Публикувано 2 Декември, 2020 Колеги здравейте, всякакви съвети са полезни. Колата е Crv 2 face 150 hp бензин. От както застудя, колата като седи повече от 10-12 часа, при първо палене, припалва и веднага гасне. Цялото това нещо може да се случи 7-8 пъти, просто припалва, като чели не може да вдигне обороти и веднага гасне. Когато запали не прекъсва, но много плавно вдига оборотите, не е изведнъж. Има газ, не е от изпарителя, нито от дюзи. Вечер и махам вакум маркуча от изпарителя към колектора, както и маркуча от изпарителя към газовата рейка, същото положение, няма палене, което ме навява на мисълта, че не газта причинява този проблем. Свещите са сменявани преди 3-4к км и са иридиеви NGK IZFR6K11, реглаж на клапаните е правен преди 1000 км, акумулатора е нов, няма и година от както е взет, стартера е правен преди две години и не създава проблеми. Благодаря предварително на всеки отзовал се! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #2 Отговорено 2 Декември, 2020 (Редактирано) Гориво, липса на гориво по горивните пътища. Затлачет горивен филтър,незнам при твоята имаш ли в коша,ако не този в резервоара. Това което може да е клапана който не позволява отичянето му да не затваря плътно. Нали палиш на бензин защо говориш за газта,ако има опция да палиш на газ и го няма проблем . Редактирано 2 Декември, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 132 #3 Отговорено 2 Декември, 2020 Говоря за газта, защото ако има спукана мембрана на изпарителя, колата докато е в покой може през вакумния маркуч на изпарителя да вкарва газ в колектора и после трудно да пали. Ако има изпускаща дюза също докато е в покой газта от мъркучите през дюзата може да влиза в колектора. Просто споделям, че съм изкарал маркучите от изпарителя, за да изолирам газта като евентуален причинител на този пороблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wwalker 5 #4 Отговорено 5 Декември, 2020 Не съм сигурен дали това че вадиш маркучите от изпарителя помага да изолираш евентуален проблем да смесва газ и бензин на сутринта. Преди с обикновените газови вечерта преди да оставиш колата се стягаше кранчето от бутилката и се остава колата да работи на газ докато свърши остатъчната газ и сама изгасне. За да елиминираш такъв проблем трябва да стегнеш кранчето от бутилката и да караш 2-3 дни само на бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 132 #5 Отговорено 6 Декември, 2020 Аз мисля, че като изкарам маркуча от изпарителя към рейката, цялата газ от изпарителя до дюзите излиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #6 Отговорено 7 Декември, 2020 Разкачва се медната тръбичка, която влиза в газовия клапан и така се изкарва газта. И бушонът на газовата се маха. Но и аз съм имал зимни проблеми при палене на бензин на много минусови температури. Мигаше чекът (missfire) - отдадох го на замръзнали горивни пътища. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 132 #7 Отговорено 8 Декември, 2020 (Редактирано) Бензинът ми беше стар на 4+ месеца, сипах 100 октанов и за сега 4 дена пали без проблем. Дано там да е бил проблема! Редактирано 8 Декември, 2020 от diezz 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #8 Отговорено 8 Декември, 2020 Бензин на 4+ месеца 🤨 То не са му останали октани вече ,как е стоял 4+месеца. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 132 #9 Отговорено 8 Декември, 2020 (Редактирано) Ами като работиш от къщи и изкараш една карантина от 14 дена, при положение, че имах повече от половин резервоар и лятно време колата почти не работи на бензин, а само на газ, може и повече да седи , ама дано да е от това, за сега няма проблеми. Редактирано 8 Декември, 2020 от diezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D-D 33 #10 Отговорено 8 Декември, 2020 Това е, спокойно. Зареди си още хубав бензин и си направи една екскурзия без LPG колата го заслужава. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #11 Отговорено 9 Декември, 2020 Супер! Радвам се, че това е бил проблемът. Не искам да бягам много в офтопик, но със 100-октанов ли мислиш да караш занапред или само сега зареждаш такъв за пробата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 132 #12 Отговорено 9 Декември, 2020 Ще започна да държа по-малко количество бензин в колата, и ще направя още 2-3 цикъла със зареждане на 100 октанов бензин (по 10л.) за да refresh-на малко това, което е вътре :), после ще си мина на 95. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове