sashko87 10 #1 Публикувано 18 Ноември, 2020 Колеги изчел съм всичко което го има по темите за това и съм го направил ,стъпков съм чистил ,дросел ,дори дат4ици съм сменял от здрава кола ,дюзи съм чистил ,бенз филтър сменен,вакуми проверени ,регулатор сменян,мап,тпс ,дат4ик на температура на колектор и този на главата ,абе всичко възможно което може да е причина .Та така колата е цр в 99 128к с газово ланди ренцо закупено от мен преди 3 месеца ,проблема го прави сутрин или ако поседи пове4е време без да се пали да ре4ем 5 6 4аса ,запалвам потдържа 1700 оборота за поне 10 секунди понякога и по малко и после 2 минути глъхне до гаснене ''понякога'' ,след 2 мин всичко е ок и няма проблем,ако подам гас по време на глъхнене няма проблем държи ги и непрекъсва.Това нещо като я запаля принудително на гас,защото имам тая опция го няма,прави го само на бензин.Моля само компетентни хора да споделят мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #2 Отговорено 18 Ноември, 2020 Не видях да си писал за регулиране клапани на мотора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #3 Отговорено 19 Ноември, 2020 (Редактирано) Да колегата е задал първия въпрос и е важен. За 21годишна кола е нормално да има проблеми, това което може да е ,при престой горивата се отрича в резервоара. Това за да се предотврати има клапън който да го задържа ,той се намира в бензиновата помпа в резервоара. Това е една проста съчма с пружина, с времето тази пружина естествено отслабва и ето ти ефекта. Също отдолу на самата помпа има цедка която се задраства и допълнителни възпрепятства свободни достъп на гориво. Никой не му се сменя защото е тогава работа ,и се отваря резервоара. В сервиз да ти замерят налягането на горивото. Може да пробваш няколко пъти да подадеш гориво,тоест даваш на контакт изчакаш да изгаснал светлините. Прочети и тази тема по въпроса за вакумния регулатор. Редактирано 19 Ноември, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #4 Отговорено 19 Ноември, 2020 Колеги клапаните са регулирани,казвам ви че на газ не го прави ,ако е бензинова помпа ,като подам газ трябва да не и достига гориво а гориво си има форсира се всичко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #5 Отговорено 19 Ноември, 2020 Благодаря за отговорите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #6 Отговорено 19 Ноември, 2020 Колега чел съм всичко и съм подавал няколко пъти на контакт и няма промяна и проблема ни нее като е студено ,макар че регулатор смених от работеща и никва промяна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #7 Отговорено 20 Ноември, 2020 (Редактирано) Преди колко хил км са регулирани клапаните. Мерил ли си налягането на горивото. Тези стойности ли направихте Редактирано 20 Ноември, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #8 Отговорено 20 Ноември, 2020 (Редактирано) Колега имам познания за тези коли,още веднъж те питам ако на гас не го прави защо да са клапани на бензин,обясни ми,не не съм мерил налягане това мисля че може да е ,но исках да 4уя по компетентни мнения ,но се отказвам Редактирано 20 Ноември, 2020 от sashko87 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #9 Отговорено 20 Ноември, 2020 Споменах го в първия си пост,измери налягането. Недостиг на гориво,клапана не го задържа в системата. Както и въпросната цедка ,ако е задръстена ще възпрепятства гориво,при първоначално палене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KND 0 #10 Отговорено 22 Юни, 2021 На 20.11.2020 г. at 22:57, sashko87 написа: Колега имам познания за тези коли,още веднъж те питам ако на гас не го прави защо да са клапани на бензин,обясни ми,не не съм мерил налягане това мисля че може да е ,но исках да 4уя по компетентни мнения ,но се отказвам Имах същия проблем, опитах всичко, нищо не помогна. Накрая, почти без да храня надежди, добавих към един резервоар бензин едно шишенце течност за почистване на дюзи(има ги всякакви по бензиностациите), карах само на бензин, докато го изгоря и О ЧУДО - това реши проблема... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #11 Отговорено 23 Юни, 2021 Колега чистих дюзите ,но проблема си остана при мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mys7Ic 14 #12 Отговорено 23 Юни, 2021 (Редактирано) Според мен проблема е в налягането на горивото. Вероятно горивната помпа не създава достатъчно налягане (може от запушена цедка или самата помпа). Има доста клипчета в нета с този проблем... Редактирано 23 Юни, 2021 от Mys7Ic 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #13 Отговорено 24 Юни, 2021 И моето мнение е такова и само искам да допълня ,когато извадя маркуча на горивния регулатор (този към колектора)нещата се оправят . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #14 Отговорено 25 Юни, 2021 (Редактирано) В постната тема за чистене на дросела е дадено че там на рагулатора има цедка,може тя да е задръстена,,лесно се чисти,или я прамахни да пробваш. В краен случей самия регулатор може да е прецакан. Редактирано 25 Юни, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #15 Отговорено 25 Юни, 2021 Цедка няма моя ,пробвах с друг но същата работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #16 Отговорено 25 Юни, 2021 (Редактирано) Цедката е на рейката трудно се вижда и изкарва описъл сам как в темата. Пост 32 Редактирано 25 Юни, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Venk 6 #17 Отговорено 19 Юли, 2021 Колега, проблемът е комплексен. Обърни внимание на капачката на резервоара, на евап системата за горивните пари и съответните клапани по нея, и не на последно място горивото. Ако всичко друго е изправно!, изхачри целия наличен стар бензин от резервоара и налей 10на литра качествен 100 октанов бензин. Тук проблемът ще се реши. Но при условие че капачката не прави вакуум или прекалено налягане, и всички клапани по евапа са работещи коректно. Старият бензин е подценяван, но съществуващ фактор за некоректната работа на двигателя. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове