Jump to content
Sign in to follow this  
Mir0

Атоматично регулиране на фаровете 7-ма

Recommended Posts

Здравейте, имам питане относно автоматичното регулиране на фаровете на акорд 7 дали някой се е сблъсквал с подобен проблем и дали знае решение. Колата дойде със забити фарове към земята,  с  ксенон е  и няма врътка за регулиране на фаровете следователно с автоматично регулиране е. Повдигнах ръчно фаровете нагоре докато намеря решение на проблема. След малко ровене в руски форуми разбрах че най често страдат от сензорите на предната и задната ос, след което проверих моите и установих че в задния е проникнала вода и съответно е ръждясал. Подмених го замерих го и работи. След това очакванията ми за вече правилна работа на фаровете се оказа неуспешна. От доста време не мога да намеря решение на проблема. Ще съм благодарен ако някой има някакви идеи и препоръки.Поздрави.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега погледни това, дано да ти е полезно.

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

С окъсяване на същите два пина на един приятел му изгоря един предпазител и колата не искаше да запали. Не мисля, че ползване на кламер за такива цели е добра идея.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не бяха ли същите пинове и за четене на грешки с миганията? Ако е с тях - не съм имал проблеми, а съм ползвал процедурата с кламерчето.

Фарове така не съм регулирал - моите си работеха коректно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olmy, благодаря за полезната информация! След като направих тази процедура машинките на фаровете за първи път ги чух да работят което е супер. След това дойде и настройката на лъча на фара и тест при теста дали работят вече процедирах така: спрях колата по баир нагоре предницата се вдига и задницата клекна все пак е комби качихме се 2-ма човека отзад фаровете на стена отсреща видимо се изместиха със 10-15 сантиметра и реакция на системата няма почти никаква освен че имат някакви колебания от порядъка на 1-2 сантиметра нагоре надолу все едно се чуди какво решение да вземе. Опитах още 1-2 пъти калибрация но реакция нямаше на машинките. Ще съм благодарен на видео на някой колега който му работи системата изправно и при какви обстоятелства.Поздрави!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Системата за реглаж можеш да тестваш като спреш срещу стена на достатъчно разстояние, за да има видимо отклонение при малка промяна на височината на задницата, но и достатъчно близо, за да виждаш лъча светлина. Колата трябва да е на контакт или запалена. Включваш фаровете и двама човека си отпускат тежестта върху багажника. Лъчът на стената ще се вдигне и до 1–2 секунди трябва да слезе, ако всичко е изправно.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 18.11.2020 г. at 11:40, Pavel_Pavlov написа:

С окъсяване на същите два пина на един приятел му изгоря един предпазител и колата не искаше да запали. Не мисля, че ползване на кламер за такива цели е добра идея.

При включване на погрешни пинове (огледални на "правилните") гори предпазителя на имобилайзъра и автомобила не пали. Предпазителя се намира в двигателния отсек и се мери на извадени такива.

Процедурата ми струваше 30лв пътна помощ и 20лв от кумова срама за решаване на проблема. Все пак всеки сам си носи отговорността, какво пише във форума и какво правим ние са две различни неща :)

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...