Mir0 1 #1 Публикувано 16 Ноември, 2020 Здравейте, имам питане относно автоматичното регулиране на фаровете на акорд 7 дали някой се е сблъсквал с подобен проблем и дали знае решение. Колата дойде със забити фарове към земята, с ксенон е и няма врътка за регулиране на фаровете следователно с автоматично регулиране е. Повдигнах ръчно фаровете нагоре докато намеря решение на проблема. След малко ровене в руски форуми разбрах че най често страдат от сензорите на предната и задната ос, след което проверих моите и установих че в задния е проникнала вода и съответно е ръждясал. Подмених го замерих го и работи. След това очакванията ми за вече правилна работа на фаровете се оказа неуспешна. От доста време не мога да намеря решение на проблема. Ще съм благодарен ако някой има някакви идеи и препоръки.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #2 Отговорено 17 Ноември, 2020 Колега погледни това, дано да ти е полезно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Olmy 35 #3 Отговорено 17 Ноември, 2020 (Редактирано) Като цяло при повреда на един от двата или и на двата функционални потенциометри от системата за авторегулиране на фаровете в системата се набива грешка. За целта след последващата им подмяна с изправни, трябва да се извърши зануляване /изчистване/ на грешката със скенер на Хонда. Хубавото е, че това може да се извърши и без скенер, като за целта се спазва следната процедура (Поне при Акорд 7-ма е така !!!) : Необходим ви е един обикновен кламер, с който се окъсяват щифтове 4 и 9 от диагностичната букса под таблото На приложените снимки се вижда много добре. Внимавайте преди да вкарате кламера се убедете, че именно тези щифтове сте окъсили. Отговорност за неизправности вследствие ваши грешки при окъсяване на други щифтове освен посочените не нося и След като се убедите, че сте окъсили правилните щифтове, завъртете контактния ключ в положение "запалване /ВКЛ./" и бързо включете и изключете късите светлини (поне 5 пъти, за 5 секунди), след което самите фарове се калибрират, повдигат и падат нагоре и надолу и остават в нужната заводски настроена изходна позиция. завъртете ключа в положение "ИЗКЛ." и извадете кламера от диагностичната букса. Това е всичко Едва след това нулиране можете да пристъпите към регулировка с отвертка на правилната позиция на фаровете при равна повърхност и не натоварен автомобил /евентуално само с водач зад волана/. Това е всичко. Проверено, изпробвано и работещо, след което фаровете ви се регулират надолу и нагоре при различно натоварване на автомобила. Успех ! Редактирано 17 Ноември, 2020 от Olmy 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #4 Отговорено 18 Ноември, 2020 С окъсяване на същите два пина на един приятел му изгоря един предпазител и колата не искаше да запали. Не мисля, че ползване на кламер за такива цели е добра идея. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6087 #5 Отговорено 18 Ноември, 2020 Не бяха ли същите пинове и за четене на грешки с миганията? Ако е с тях - не съм имал проблеми, а съм ползвал процедурата с кламерчето. Фарове така не съм регулирал - моите си работеха коректно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mir0 1 #6 Отговорено 18 Ноември, 2020 Olmy, благодаря за полезната информация! След като направих тази процедура машинките на фаровете за първи път ги чух да работят което е супер. След това дойде и настройката на лъча на фара и тест при теста дали работят вече процедирах така: спрях колата по баир нагоре предницата се вдига и задницата клекна все пак е комби качихме се 2-ма човека отзад фаровете на стена отсреща видимо се изместиха със 10-15 сантиметра и реакция на системата няма почти никаква освен че имат някакви колебания от порядъка на 1-2 сантиметра нагоре надолу все едно се чуди какво решение да вземе. Опитах още 1-2 пъти калибрация но реакция нямаше на машинките. Ще съм благодарен на видео на някой колега който му работи системата изправно и при какви обстоятелства.Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #7 Отговорено 18 Ноември, 2020 Системата за реглаж можеш да тестваш като спреш срещу стена на достатъчно разстояние, за да има видимо отклонение при малка промяна на височината на задницата, но и достатъчно близо, за да виждаш лъча светлина. Колата трябва да е на контакт или запалена. Включваш фаровете и двама човека си отпускат тежестта върху багажника. Лъчът на стената ще се вдигне и до 1–2 секунди трябва да слезе, ако всичко е изправно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #8 Отговорено 23 Ноември, 2020 На 18.11.2020 г. at 11:40, Pavel_Pavlov написа: С окъсяване на същите два пина на един приятел му изгоря един предпазител и колата не искаше да запали. Не мисля, че ползване на кламер за такива цели е добра идея. При включване на погрешни пинове (огледални на "правилните") гори предпазителя на имобилайзъра и автомобила не пали. Предпазителя се намира в двигателния отсек и се мери на извадени такива. Процедурата ми струваше 30лв пътна помощ и 20лв от кумова срама за решаване на проблема. Все пак всеки сам си носи отговорността, какво пише във форума и какво правим ние са две различни неща 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове