Jump to content
Mir0

Атоматично регулиране на фаровете 7-ма

Recommended Posts

Здравейте, имам питане относно автоматичното регулиране на фаровете на акорд 7 дали някой се е сблъсквал с подобен проблем и дали знае решение. Колата дойде със забити фарове към земята,  с  ксенон е  и няма врътка за регулиране на фаровете следователно с автоматично регулиране е. Повдигнах ръчно фаровете нагоре докато намеря решение на проблема. След малко ровене в руски форуми разбрах че най често страдат от сензорите на предната и задната ос, след което проверих моите и установих че в задния е проникнала вода и съответно е ръждясал. Подмених го замерих го и работи. След това очакванията ми за вече правилна работа на фаровете се оказа неуспешна. От доста време не мога да намеря решение на проблема. Ще съм благодарен ако някой има някакви идеи и препоръки.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега погледни това, дано да ти е полезно.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С окъсяване на същите два пина на един приятел му изгоря един предпазител и колата не искаше да запали. Не мисля, че ползване на кламер за такива цели е добра идея.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бяха ли същите пинове и за четене на грешки с миганията? Ако е с тях - не съм имал проблеми, а съм ползвал процедурата с кламерчето.

Фарове така не съм регулирал - моите си работеха коректно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Olmy, благодаря за полезната информация! След като направих тази процедура машинките на фаровете за първи път ги чух да работят което е супер. След това дойде и настройката на лъча на фара и тест при теста дали работят вече процедирах така: спрях колата по баир нагоре предницата се вдига и задницата клекна все пак е комби качихме се 2-ма човека отзад фаровете на стена отсреща видимо се изместиха със 10-15 сантиметра и реакция на системата няма почти никаква освен че имат някакви колебания от порядъка на 1-2 сантиметра нагоре надолу все едно се чуди какво решение да вземе. Опитах още 1-2 пъти калибрация но реакция нямаше на машинките. Ще съм благодарен на видео на някой колега който му работи системата изправно и при какви обстоятелства.Поздрави!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата за реглаж можеш да тестваш като спреш срещу стена на достатъчно разстояние, за да има видимо отклонение при малка промяна на височината на задницата, но и достатъчно близо, за да виждаш лъча светлина. Колата трябва да е на контакт или запалена. Включваш фаровете и двама човека си отпускат тежестта върху багажника. Лъчът на стената ще се вдигне и до 1–2 секунди трябва да слезе, ако всичко е изправно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.11.2020 г. at 11:40, Pavel_Pavlov написа:

С окъсяване на същите два пина на един приятел му изгоря един предпазител и колата не искаше да запали. Не мисля, че ползване на кламер за такива цели е добра идея.

При включване на погрешни пинове (огледални на "правилните") гори предпазителя на имобилайзъра и автомобила не пали. Предпазителя се намира в двигателния отсек и се мери на извадени такива.

Процедурата ми струваше 30лв пътна помощ и 20лв от кумова срама за решаване на проблема. Все пак всеки сам си носи отговорността, какво пише във форума и какво правим ние са две различни неща :)

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...