gradinarq 0 #1 Публикувано 3 Ноември, 2020 Здравейте! Бих искал да попитам тези от вас, които притежават Honda CR-V 3 с най-високо ниво на оборудване следното нещо - бутона на волана за дистроник, всъщност означава ли, че колата притежава адаптивен круиз контрол? Или това е някаква по-различна функцоналност? Прикачвам и снимка на бутона за пояснение. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #2 Отговорено 3 Ноември, 2020 Да. Имаш адаптивен круиз контрол. С този бутон сменяш дистанцията която искаш да се спазва спрямо предния автомобил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #3 Отговорено 4 Ноември, 2020 В допълнение към @frizzante да добавя и ,че радара ти е в емблемата отпред на решетката.Поглеждай я от време на време да не е прекалено зацапана,въпреки ,че колата ще те информира. За безопасност опитай няколко пъти да изпреварваш при пуснат ACC, за да свикнеш. Имай предвид, че когато колата пред теб влезе в обсега на радара и ти я застигаш твоята почва да намаля и ти убива скороста за изпреварване.Трябва да подадеш газ, за да елиминираш спирането или да заходиш за изпреварване по-рано преди радара да е засякъл колата пред теб. Поздрави 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gradinarq 0 #4 Отговорено 4 Ноември, 2020 Благодаря много за информацията! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6037 #5 Отговорено 4 Ноември, 2020 Покарай зад някого извънградско и градско, за да и свикнеш с алгоритъма. Градско намаля и пази дистанция от предната кола при минаване на легнали полицаи, а после си ускорява, но да знаеш че не спира до 0, просто ти дава време за реакция. Ако си чукнал спирачката от боязливост, тя излиза от активен режим и минава в готовност, но не се деактивира напълно. За това и има отделен бутон. Ако не е в активен режим, а на "стенд бай", при изпреварване пак ще мига ако си близо до предната кола и дебнеш момента - да не се стреснеш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове